Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tegnet forsikring i gjensidige Mai 2021 Via NAF. Gjelder en 2019 BMW X4 Med Kasko Bil Pluss forsikring. Har ikke hatt bil forsikret på meg tidligere og fikk 40% Startbonus. Er 37 år gammel og ingen tidligere skadesaker eller ulykker. (Sertifikat i 18 år) Gjensidige innførte i Mars 2022. 60% Startbonus på bil. Jeg har i dag opparbeidet 50% Mener jeg bure vert satt opp til 70% eller minimum 60% Som er startbonus nye kunder tilbys. Gjensidige nekter dette, og tilbyr meg kun 50%. Anser dette som dårlig behandling av kunder. På grensen til svindel. Koster meg 1700.- pr år sammenlignet med en helt ny kunde som ikke har med seg bonusopptjening fra tidligere forsikringer.
Flott kundeservice og forholdsvis konkurransedyktig med andre
Ja, det gjør den Er ingenting med liten skrift og vi garanterer uansett hundens alder, får den samme behandling som yngre hunder. Aldri blitt informert om at det er en max sum pr år.
Hadde skade på leid bobil. Fikk beskjed når jeg ringte om at de dekket egenandelen. Når jeg etter lang tid fikk svar ble det avslag. Årsak var at jeg hadde leid av privatperson, ikke firma. Meget dårlig service.
Når du har forsikret din bil forventer du å få hjelpen du trenger! Jeg kjørte bilen min til utlandet og fikk med grønt kort! Dette beviser at jeg har forsikring jeg var uheldig og havnet i en ulykke! Jeg ringer til forsikringen de kobler meg til Sos internasjonal og der får jeg dessverre ingen hjelp de ber meg om å kontakte politiet i det landet jeg er i og få hjelp fra politiet jeg ringer igjen Gjenside og forteller at jeg ikke får hjelp det eneste kunderådgiveren sier til meg « du må nesten ringe dem igjen og få hjelp derfra jeg kan ikke gjøre noe» jeg anbefaler virkelig ingen å bruke gjenside! Jeg har tidligere hatt storebrand og opplevd ulykke med bil i utlandet og de har da hjulpet meg og prøvd å alltid finne løsning! Her betaler vi penger til gjenside mens de alltid sier til meg du må kontakte vårt samarbeidspartner! Jeg har ikke noe å gjøre deres samarbeidspartner når det er dere som er ansvarlige for min bil oh jeg betaler penger til dere og ikke til SOS internasjonal!!! Aldri mer gjenside gruer meg fortsatt til å se hva som skal dukke opp før jeg får bilen til Norge igjen og evt reparert den!
Aldri hatt problemer, men heller (nesten) aldri noen skade. Veldig greit med kundebonus hvert år. Bra kommunikasjon.
Så opp forsikringen for over 2 mnd siden fikk beskjed Om at alt var I orden of at jeg ikke skulle betale mer siden forsikringen ER avsluttet jeg betalte for bindingstiden. Etter det altså over 2 mnd etter får jeg en faktura hvor det står at jeg skal betale dobbelt Så mye en det jeg faktisk betalte for forsikringene før jeg så opp avtalen.. så de mener jeg skal betale dobbelt Så mye for en forsikring som jeg ikke lenger har Oss gjensidige I tillegg til det ma jeg betale for forsikringene jeg har Oss et annet selskap.. gjensidige svindlet kundene sine spesiellt etter de har sagt opp kundeforholdet sitt. styr unna dette svindel selskapet! Spesiellt Om du ikke ønsker og betale dobbelt Så mye lenge etter du sa opp avtalen med de!
Har store faste utgifter på bikkja, gjensidige dekket alt.
Hadde en vannskade der de drøyde ut tiden maksimalt, prøvde å lure oss ved å gi tvungen kontantoppgjør som lå langt under hva skaden ville kostet oss. Endte med at en ekstern takstmann la frem faktiske kostnader og fikk presset igjennom en litt mer reell sum. Mye diskusjoner og dårlig kundebehandling..
En bil krasjet i huset vårt. Først brukte Gjensidige et halvår på å gjøre ingenting med skadene, deretter brukte jeg et halvår på å krangle med dem om at skadene på huset faktisk var påført av bilkrasjet. Jeg ble gjennomgående elendig behandlet av kundebehandler. Min verste kundeopplevelse noen gang.
Ga meg en veldig god pris muntlig, men holdt ikke det de lovet, og prisen på min bil kom først ut med 6000 kr mer enn lovet. Etter diskusjon fra meg så endte det med ca 3000 mer enn lovet.
Ekstremt dårlig på kundeservice og response. Fikk bare beskjed at "du kan ringe til andre selskaper, om du vil"... Altså! Har ikke erfaring med skadehåndtering, men det frister ikke heller.
Kjørt skadefritt og har kjørt mye for alderen, har 40% i bonus og koster fremdeles over 9000 bare for delkasko på min 2011 modell volkswagen. Synes dette er svært dyrt med at dette er en bil omtrent uten hestekrefter og er blitt relativt gammel nå.
Har aldri tid når jeg ringer.Er opptatt skal ringe tilbake,men det skjer ikke.
Får ikke kontakt med kundeservice på telefon bare salgsavdeling ikke skadeavdeling . Får en rekke beskjeder trykk ditt og datt og til slutt blir du henvist til en side på nett
Hatt flere skadeoppgjør hos Gjensidige uten noe krangling eller noe. Ordentlig greie å ha med å gjøre, enkelt å fylle inn på nett, går raskt også! Kundeservicen er kjempebra og de var greie med å avslutte en reiseforsikring halvveis i året selv under bindingstid fordi jeg hadde fått en annen i et annet selskap.