Storebrand Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Mistet noe på reise, får ikke dekket dette. For det jeg vet kan det godt være STJÅLET, men hvorfor i pokker skal jeg måtte melde det som stjålet for å kunne få igjen noe på forsikringen? Anbelafer ikke!! Tok også over 2 uker på å få behandlet en enkel sak.
Lang tid på svar og vanskelig å ha med å gjøre. Ikke til å stole på
Jeg har blitt oppringt de tre siste årene fra storebrand av flere aggressive selgere som påstår at jeg får lavere pris på mine forsikringer hvis jeg går over til dem som totalkunde. Tre ganger har de nesten påstått at jeg lyver med den avtalen jeg hadde. Den fjerde gangen så klarer de på finurlig måte å slå prisen jeg hadde med ca 1000kr. Når jeg endelig blir totalkunde hos dem så skrur de prisen opp når avtalen trer i kraft. De havner da 500kr dyrere enn hva jeg hadde i mitt forrige selskap. Jeg har ikke noe skriftlig som dokumenterer dette, bare samtalen jeg og selger hadde. Dessverre så var avtalen i det forrige selskapet såpass bra at når jeg nå prøver å komme tilbake til det gamle selskapet så får jeg ikke denne prisen igjen. Jeg er svært skuffet over Storebrand og måten de jobber på med å overtale kunder.
Veldig lett og komme fram til etn tilfredsstillende altale for oss!
Virker være som alle andre forsikringsselskap. Endrer priser unødvendig mye om du ikke følger med fra år til år. Begrenset tilgjengelighet, men ryddige ved den ene skadesaken jeg har hatt de siste 20 årene.
Elendig forsikring på hund, dekker ikke noe av utgifter hos veterinær. Måtte betale alt selv etter hadde framlagt faktura og div. Tilbyr heller ikke direkte oppgjør!! Styr unna!!
Dekker kun 20% av vannskade pga aldersfradrag. Dekker ikke skadedyr. Hva er poenget med forsikring når man nesten ikke får dekket noe? Saksbehandlingen tar alt for lang tid.
Elendig serviceinnstilt og ikke hjelspom i det hele tatt. Må krangle seg til å få noe ved uhell, og da får man ikke dekket skaden helt og må selv stå for det. Må være noe av landets dårligste forsikringsselskaper! Styr unna!!0
Har i utgangspunktet bare god erfaring med Storebrand. Svært god service, dekning og oppgjør. Et godt valg for folk uten dyr, ettersom man ikke får forsikret katter som tidligere har manglet forsikring her om den er over 2 år.
Nettside, din side er bra. Ellers vanskelig å få kontakt med. Priser er blitt alt for høye. Ringer deg ikke opp etter løfte. Oppbemann sentralbord og agenter. Lang ventetid er irriterende.
Måtte avbryte reise pga sykdom. Klarte ikke å skaffe legeattest i tide. Fikk derfor avslag. Som totalkunde føler jeg at dette blir for rigid. Vurderer å skifte selskap for hele familien.
Elendig oppfølging, manglende forståelse og en følelse av å ha blitt lurt av forsikringsselger når vi for første gang fikk en skade. Rett og slett solgt oss et lureprodukt på feile vilkår! Bør være helt sikre på at alt forstås i vilkårene før en kjøper forsikring hos Storebrand. Et skadeoppgjør bør være enkelt og smertefritt i en ellers vanskelig tid.Man betaler tross alt for noe en ikke håper skal inntreffe. Vi bytter!
Saksbehandler ringte meg med tilbud om en billigere forsikring og ga meg bonusøkning uten at det egentlig var innafor regelverk, det har gått under 6 måneder siden siste økning. Han sa likevel at «dette er ingen problem» og eg fikk forsikring for bedre pris enn hos den firma eg hadd då. Etter noen måneder har eg fått «korrigering» av forsikring i form av bonusnedjustering og måtte betale tilbake alt sum som jeg «skyldte» Storebrand. Politikken som går ut på å skaffe seg kunde med alle muligheter, men når eg har prøvd å ta saken opp med både saksbehandler og support, har dem bare dyttet problemet over på hverandre uten at det ga noen resultater. Her ble noen tusenlapper tapt da forsikringen ble til slutt meire kostbart enn hos den forrige firma.
Ingen av sakene jeg har sendt inn har blitt akseptert. De behandler kundene sine som kriminelle og mistenker dem for forsøk på forsikringssvindel mens de casher inn selv det man betaler. Ikke velg dette selskapet, du står på bar Bakke hvis du en gang trenger hjelp.
ble overtalt til å tegne super reise forsikring.. super på alle måter skulle det være. fikk i ferien frastjålet eiendeler og vil bruke superforsikringen. etter venting i to mnd fikk vi avslag , ikke ei krone!, sa opp omgående!
Ble nylig rygget på av bilen foran meg, jeg sto parkert. Melder saken til Storebrand, hører ikke noe på 10 dager, ringer dem etter 25 min i telefonkø får jeg vite at saken ikke har fått tilegnet en saksbehandler enda, og at "dette kan ta noe tid"? Videre når jeg leverer inn bilen skal verkstedet ha bilen i 5 dager, jeg må søke om leiebil til Gensidige, denne prossessen tar også tid, storebrand hjelper deg ikke i det hele tatt i denne sammenhengen, de fraskriver seg alt ansvar for at du som deres kunde for leiebil av motpart. Så behagelig for storebrand, og så ubehagelig knotete for kundene deres. Så i min første bilskade, kan jeg si at jeg ikke fikk noe hjelp av storebrand i noen av leddene gjennom saken, som ikke engang ble noe sak før over 10 dager etter meldt skade og jeg måtte fysisk ringe dem å få tilegnet en saksbehandler. 0 av 10.