Chilimobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Her i huset har vi alle kontantkort fra Chili Mobil, og har alltid vært svært tilfreds med det. Det har vært billig, påfylling har vært mulig både via nett og fra et stort antall utsalgssteder, og dekningen har vært superb! Men så byttet de nett til Telia, vi mistet signalene på telefonen, og har nå vært uten signaler eller brukbart simkort i 1 måned. Vi har kontaktet dem gjentatte ganger på både mail og Facebook, og vi fikk først svar når vi åpenlyst etterlyste svar på "veggen" dems på Facebook. Da lovte de å sende nye simkort fortest mulig. 1 uke gikk, ingen simkort. De påsto at det måtte ha blitt borte i posten. Nye simkort sendt. Ny uke gikk, med samme svar som før. 3dje forsøk, ny uke gikk, og denne gangen fikk vi faktisk simkortene(!), men disse må aktiviseres via kundeservice. Og nå er vi tilbake i en runddans med å få svar fra kundeservice, bare for å få aktivisert simkortene vi har ventet en hel måned på. Slik det er nå, så råder jeg til å styre unna.
Etter at de byttet nett fra Telenor til Telia har dekningen drastisk blitt dårligere, kommer ikke lenger inn på min side. Prisene har steget og grunnlaget for å gå fra Telenor til chilimobil har blitt borte, blir å gå tilbake til Telenor.
Elendig og useriøst selskap. Svarer ikke på kundeservice.
Etter å ha ombestemt meg på overføring av abonnementet mitt til chilimobil kansellerte jeg ordren dagen etter jeg porterte den. Avbestilt via messenger og fikk beskjed at den var kansellert. En tid senere ble plutselig abonnementet mitt stengt og var avsluttet hos min operatør. Dette kunne ikke åpnes igjen umiddelbart pga chili hadde overtatt. Jeg måtte da vente i fire dager før det ble åpnet igjen, og prøvde på en dialog med chili om å kunne bruke deres kort uten kostnad i perioden, siden det var de som hadde gjort en feil, men fikk aldri svar av de, selv etter gjentatte henvendelser..
Dårlig dekning først og fremst, blir ikke varslet om brukt opp mobildata og til syvende sist dårlig kundeservice.
DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG! Det har gått en måned siden jeg bestilte overflytting og har ikke mottatt noe simkort. Venner av meg mottok ikke simkort og i tillegg sperra de det gamle abonnementet hos den gamle leverandøren så da stod venna uten mobil på ubestemt tid. De skylder på bytte av nettverk til Telia, men det er bare ren udugelighet!
Etter de byttet til Telia har jeg sittet uten tlf i snart 4 uker, klager hver dag men til ingen nytte. Sender eposter men får ikke svar. HOLD DERE UNNA!
Rot med oppretting av abonnement, håpløse "dine sider" og nå 19 dager uten telefon pga. manglende utsending av nytt simkort da de byttet nett til Telia. Ingen konkrete svar på når jeg skal få nytt sim-kort.
Det er det mest talentløse æ har vært bort i. Burde aldri bytta på slik måte dere har gjort uten å påse at deres kunder hadde mottadd simkortan. Slett service. Har vært veldig fornøyd med chilli men det her slakta virkli chilli 100%...
De har gått over til Telio eller hvem vet for noen uker siden. Så har de ikke sent meg ny simkort. Og så har de bare kuttet ut linjen min. Jeg sitter i utlandet uten telefon eller internet på telefon og de svarer ikke på noe mail, eller chat eller ingenting. Jeg har ingen telefon nettverk og det er mareritt, og fortsatt etter flere uker, så svarer de altså ikke på mail eller chat, så jeg kan ikke avslutte kundeforholdet mitt. Dette er det verste jeg noen ganger har opplevd med en telefonselskap.
Ufattelig rotete med overgang til nytt nett. Ble ikke tilsendt nytt simkort, og etter x antall telefonsamtaler og mailer har de enda ikke klart å ordne det etter en uke uten mulighet til å ringe eller sende sms. Trege og dårlige svar, lite hjelp å få. Det eneste positive er at det er billig, men i mine øyne ikke verdt det med så håpløs kundeservice.
Gikk to uker uten mobildekning på grunn av Chili. Det er ikke det jeg så etter i en mobiloperatør. Etter nettverksbyttet fra Telenor til Telia fikk jeg ikke simkort, og fulgte retningslinjene for å utsette overføring. Det gjorde jeg, og mottok bekreftelse, men allikevel ble simkort deaktivert. Jeg kontaktet kundeservice som var hyggelige men lite konkret hjelpsomme. Etter tre dager sluttet de å svare. Etter 6 dager og flere forsøk hos kundeservice gav jeg opp og byttet leverandør. Det tok litt tid med den overføringen naturligvis, så nå har jeg gått totalt to uker uten mobildekning. Mange økonomiske og jobbrelaterte nestenkriser i løpet av den tiden. Jeg kommer til å bruke mye energi på å fraråde venner fra å bruke Chili.
Eleding, styr unna! Ikke noe som kan sammenlignes med kundeservice. Nå på dag 7 uten fungerende sim takker jeg for meg!
Har aldri vært borte i et selskap som tar kundene så lite seriøst. Bestillte abonnement for to uker siden. Fikk ikke simkort. Prøvde å ta kontakt med de på telefon. Måtte betale for dyrt 5-sifret nummer. 20 foran i køen. Fikk ikke kontakt. Leste på FB at man kunne hente kort på et sted i Oslo. Gjorde dette, og der var den en person som ikke en gang kunne snakke norsk som ba meg skrive ned nummer på en papirlapp. Han lovet at den skulle være klar innen 8 timer. Dette skjedde ikke, og nå har det nesten gått en uke siden jeg fikk simkortet, men fortsatt ingen dekning på telefonen. Nå er det altså nok og jeg har byttet til Komplett Mobil. Anbefaler ingen Chili Mobil.
Som kjent prøver Chili i disse dager å bytte nett-leverandør. Dette ser det ikke ut som om de klarer på en fornuftig måte. Fikk aldri nytt SIM-kort, slik jeg ble lovet. Ringte inn, og de lovte de skulle sende meg nytt. Fikk beskjed om at jeg burde tenkt på å kontakte dem tidligere. Pinsen kommer, og dagen før presterer de å lukke mitt abonnement uten noen form for forvarsel. Dette gjorde at jeg over pinsen ikke har noe mobil tilgjengelig. Kundesupport har så startet å nekte å svare på mine forespørsler. Hadde også problemer tidligere, da nettet deres var nede. Jeg tenkte jeg skulle være grei, og si fra om dette. Jeg ble da beskyldt for å ha endret på oppsettet på telefonen min, og at bare hadde meg selv å takke. Ble direkte sjokkert av den arrogansen jeg ble møtt med. Senere på dagen kom signalet tilbake, så jeg lot det bare ligge. Kort fortalt mener jeg at de opererer veldig useriøst, og dersom problemer oppstår, står du på egne ben. Kontakter du dem, får du bare beskjed om at det er din egen feil, det er aldri de som har noen skyld.
Ble lovet 500kr i gratis ringetid hvis jeg overførte mitt gamle nummer til chili -kontant, det fikk jeg ikke selv etter å ha brukt mange penger på å ringe kundeservice.