ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med ice, god dekning og god pris, veldig kjekt med data rollover
Hei, Melissa! Tusen takk for superhyggelig kommentar! 💛 Ønsker deg en flott dag! 😃 Mvh. Kristine ice.no
Pendler med tog og det er veldig dårlig dekning. Har kollega med annet abonnement og har alltid dekning
Hei, Ingebjørg! Dette hørtes ikke bra ut 😕 Ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 21 00 00 00 eller epost [email protected] slik at vi kan feilsøke problemet med deg 😊 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Ble skuffet over at bedriften byttet til Ice og nå er det masseprotester på gang. De har prøvd å få e sim til apple watch i ett år, men har fortsatt ingen dato. Halvparten bruker iphone og halvparten av dem igjen treningsklokke, inkludert sjefen med apple watch. Så går det ikke å bruke den til trening uten å ha med telefonen. Waist of money.
Hei, Stefan! Jeg skjønner dette er skuffende! 😕 Dette med eSIM til Apple Watch er noe vi jobber på spreng med å få til. Vi jobber med å få til en avtale med Apple, og vi har fått beskjed om dette skal være på plass i løpet av første halvår i 2024. Men vi har dessverre ingen fastsatt dato enda. Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Har takket høflig nei flere ganger, fortsetter å pushe på. Legger til slutt på midt i samtalen. Ekstremt uhøflige selgere. Styr unna!
Hei, Jørgen Dette hørtes ikke bra ut. Hvis du nylig er blitt kontaktet av en av våre salgkonsulenter og opplevde samtalen som under forventet standard, ser vi gjerne at du tar kontakt med oss via vårt kontaktskjema her: https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/. Vi trenger da å vite tidspunktet for oppringningen samt telefonnummeret du bli oppringt fra hvis du har dette tilgjengelig. Vi kan da få tatt dette videre. Vi kan da også få meldt inn at du skal fjernes fra våre utringslister. Jeg vil også anbefale deg å reservere telefonnummeret ditt mot telefonsalg her: https://www.brreg.no/produkter-og-tjenester/reservasjon-mot-telefonsalg-og-adressert-reklame/. Mvh. Anne ice.no
Billig, mulighet for billigare abonnement ved binding i eit år.
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 💛 Ønsker deg en flott dag! Mvh. Kristine ice.no
Overraskende bra dekning i utkantstrøk til en god pris
Hei Caroline! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, dette setter vi stor pris på :) Ønsker deg en fin dag! Mvh Stine Ice.no
Ice elsker å tvinge kunden til å betale ekstremt mange og ekstremt store overaskelseavgifter.
Hei, Noam! Det er veldig leit at du ikke er fornøyd med oss. . Jeg håper derfor at du kontakter kundeservice, slik at vi kan se nærmere på dette. Du kan kontakte oss på telefon, chat eller kontaktskjema. https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/ https://www.ice.no/kundeservice/kontakt-oss/kontaktskjema/ Ha en fin dag! Mvh. Julie ice.no
Kjempefornøyd med ice. Har vært kunde i Telia i 8 år og byttet for første gang for 1 år siden når de hadde Black Week tilbud - 40 GB til 299. Jeg var skeptisk siden nettet deres er ganske nytt men ble fort positivt overrasket med god hastighet og kundeservice. Skulle ønske at de var raskere med å komme med 5G men hastighetene er ganske gode selv med 4G.
Hei, Mathias Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, det setter vi stor pris på. 😊 Ha en flott dag! Mvh Jonas ice.no
Meget bra mye data til en bra pris snakker med mine venner
Hei, Bjørn Det er flott å høre at du er fornøyd med ice! Vi håper det fortsatt sånn i lang tid fremover. 😊 Ha en fin dag! Mvh Jonas ice.no
Poor network, very often disconnect. Sometimes mobile internet doesn't work
Hello, Usama It's sad to hear that your subscription doesn't work well at your place. Please contact our customer support and we will check for problems in your area. You can contact our customer support by phone 21 00 00 00 or via our customer chat at ice.no. :) Best regards Anne ice.no
svindelselskap med aggressiv markedsføring ved aktivering av SIM-kortet, omdirigerte QR-koden til kortet meg til et skjema, hvoretter penger fra 100 til 400 KR per uke begynte å bli trukket fra bankkontoen min. Så etter slutten av kampanjen som SIM-kortene ble levert for, koblet de meg uavhengig til pakken og fakturerte meg 619 kr. uten å være enig med meg. frarøver meg retten til å velge. Påførte meg skade på 2000 kr. Om to måneder vil vi gi meg SIM-kort under kampanjen "PRØV OSS for 1 krone". SVINDEL
Hei I alle dager, dette må vi få sjekket opp. Jeg får dessverre ikke sjekket dette her, men jeg vil anbefale deg å ta kontakt med vår kundesupport på telefon 21 00 00 00 eller via vår kundechat på ice.no. Vi kan da se nærmere på saken hos deg. Mvh. Anne ice.no
Scam selskap og dårlig kundeservice!! Nr mitt ble spoofet for ca 5 mndr siden. Ba om ett nytt spesifikt nr, de kunne ikke tilby dette, så jeg ville si opp abonnement hos dem, og bytte til telia, som kunne tilby meg det jeg ville ha. Har nå funnet ut at jeg har blitt trukket månedlig for abonnementet som ikke har vært aktivt i 5 måneder . Of han på kundesenteret mener det ikke ble sagt opp, og jeg kunne ikke be om samtalen siden den kun lagres i 3 mnder, til deres fordel.
Hei, Charlotte Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det jo ikke være. Vi får bare beklage ulempene dette har medført deg. Mvh Marianne Bytt.no
Billig data, rollover og god familie-løsning, alt jeg trenger!
Hei, Karl Så koselig å se att du er fornøyd med vår data mengde :) Ønsker deg en fin dag. Mvh Marianne Bytt.no
Fungerer. Man kan ringe, og man kan surfe. Stort sett dekning der vi ferdes. Forventer ikke så mye mer.
Hei, Thomas Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag! Hilsen Ice
God service.Har vært kunde i mange år..har vært godt fornøyd..Men har for dårlig dekning nå,her jeg bor.
Hei, Geiros Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, og vi er i gang med å rulle ut 5G også😊 Ønsker deg en fin dag! Mvh Marianne Bytt.no
Et umoralsk forferdelig selskap. Lyver og står ikke for sine egne feil. Anbefaler ingen å få abonnoment hos dem, selger bare lurer deg, og de nekter for det. Jeg byttet over til Ice fra Phonero. Jeg er selv kjent med at mange selgere lyver, så jeg stilte en rekke kontrollspørsmål. Mitt viktigste spørsmål var: dekker dere kostnaden dersom min bindingstid blir brutt og jeg får gebyr om jeg går over til dere? Selger svarte: ja vi fikser alt med overføringen og dekker alt av gebyrer. Selger var ivrig for å legge på etter jeg godtok tilbud fra ICE, og ville ikke sende leg bekreftelse på avtalen via e-post. Så fikk jeg faktura på 4000kr fra Phonero som Ice nektet å dekke og nektet for at selger hadde lovet dette. Ice lyttet på lydopptak og nektet at selger hadde lovet meg å dekke kostnad for overføring til dem. De delte heller ikke lydopptak med meg, så de hadde heller ingen bevis imot meg. Heldigvis tok Phonero meg tilbake kostnadsfritt så jeg slapp bruddgebyr. Phonero reddet meg da ice holdt på å koste meg 4000kr!!!
Hei, Amalie Så leit å høre om din dårlige opplevelse med oss! Slik skal det ikke være. Vi kan ikke annet enn å beklage for att du fikk opplevde dette. Mvh Marianne Bytt.no