ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gikk glipp av et tilbud pga tlf hang seg under VISAbetaling. Var usikker på om bestilling av telefon gikk gjennom, men turte ikke betale for evnt å ha kjøpt 2. Tok kontakt med kundeservice, som ikke fant bestilling. Men de ga meg en lik rabatt slik at jeg fikk telefonen til tilbudsprisen likevel når jeg bestilte etter at tilbudet var gått ut. Fantastisk service. Tar kundene på alvor.
Hei Bjørn E. H Tusen takk for en hyggelig omtale, det er godt høre at du fikk den hjelpen du trengte! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ICE
Veldig god sevice og hyggelige mennesker. Får hjelp når man trenger det.
Fikk veldig god hjelp på facebook da jeg hadde problemer med mms:)
Jeg var i Spania og kunne ikke ringe eller ha data, telefonen må stilles om med hjelp av kundeservice, var uten data i 1 uke. Jeg har vært nettopp i Sveits kunne ikke ringe eller hadde data i 1 uke. Når jeg kom tilbake heller ikke fungerte telefonen i Norge, kundeservicen klarte ikke å få den til å fungere, ved å endre innstillinger, løsning ble å kjøpe ny SIM kort. Min telefon har dobbelt sim kort, den andre mobilabonnement (vodafon) fungerte uten problemer både i Spania og Sveits.
Hei J.M Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere noe her. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Mvh Carl-Fredrik ice
Gode priser, god service, de svarer raskt og tydelig.
Tar litt tid, men om det ikke haster svarer de innen en time. God veiledning. God kundeservice.
Ice nett er enkelt og billig, god og rask kundeservice. Men for dårlig dekning langs kysten.
Changed my subscription from Phonero to ICE. While Phonero charged me for the full next month that I do not and cannot use the service and their unhelpful customer service just repeated "you have to pay", ICE customer support immediately offered the first month free so that I don't have to pay double. What a difference in attitudes! And ICE apparently does not charge for e-faktura which Phonero used to charge for 40NOK (without my consent) and told me confidently that "it's a normal practice".
Hi Kim, Thank you very much for your feedback! it nice to hear that you are happy with the help you have received. Wishing you a nice day ahead! BR Carl-Fredrik ice
Veldig fornøyd med dekning, priser. Appen kunne vert litt mer oversiktelige ang faktura.
At ICE ikke har hørt om denne saken er ganske latterlig, da jeg halvvannen uke siden ringte dit nettopp pga problemet med vinnerquiz som bare belaster vilt, for 125,-/uke! De skulle gå "saken i sømmene", og gi meg beskjed innen 6 dager senere. Har enda ikke hørt noe 10 dager senere.. Fy så useriøst!
Hei Ah, Dette hørtes ikke bra ut, jeg ønsker veldig gjerne å undersøke denne saken videre. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke dette videre. Husk å ta med navn og telefonnummer det gjelder. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Tlf min var helt død i en uke i USA fordi Ice net abonnement plutselig sviktet når jeg kom til USA. Ingenting kunne gjøres . Ganske dårlige greier når mann er helt avhengig av tlf.
Hei Sabrina M Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere noe her. Jeg ønsker veldig gjerne at vi ser nærmere på saken din så om du sender oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik Ice
Alt er dårlig, ligg unna! Reiste til USA måtte stille om telefonen og samme når jeg kom hjem. Ekstremt dyr data i utlandet!
Hei Arild, Dette hørtes jo ikke bra ut og slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Dessverre så har vi hatt litt problemer med å koble seg opp i USA og det beklager vi! Dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, så din tilbakemelding er viktig for oss. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Hyggelig kundeservice på Facebook Messenger, men skuffende funksjonalitet på MinSide. Jeg synes det er klønete at jeg ikke kan se hvilke fakturaer som er registrert betalt.
Hei, Axel Takk for din tilbakemelding, Axel! Det er godt høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. I disse dager så holder vi på med å utvikle en ny min-side så jeg tar med tilbakemeldingen din videre internt. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik Ice
Jeg har en lei tendens til å glemme min pin kode. Dette skjer gjerne når jeg er ute å reiser i jobb og tlf går tom for strøm. Har både ringt ICE og brukt FB/messenger for hjelp. De fikser med engang! Jeg er meget fornøyd med ICE og deres kundebehandling. Blir ikke mye bedre!! 👍👍😊 Ann Katrin.
Hei Ann K, Tusen takk for din tilbakemelding! Det varmer å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått. Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Er en svært fornøyd kunde å vil bli hos dere så lenge jeg har mobiltelefon.
Jeg var i en kinkig situasjon da mobilen ble sperret og puk-koden ikke var tilgjengelig, Ice.net hjalp meg umiddelbart via messenger Facebook.
Hei Einar, Tusen takk for din hyggelig tilbakemelding, Einar! Det setter vi pris på. Ønsker deg en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice