ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
ICE / VISMA er det VERSTE firma jeg har erfart når det kommer til kundeservice. De tjener rått på kundene som av en eller annen grunn er sent ute med å betale mobilabonnementet. Innen neste faktura forfaller, så firedobler de prisen på din ubetalte faktura. Viser null imøtekommenhet om du av gode grunner ikke har klart å betale kr. 99,- selv om ditt mobilabonnement ikke har vært aktiv i bruk. De er grusomt vanskelige å kommunisere med om du skal ta hånd om saken på vegne av eieren. Det er mareritt å forholde seg til ICE og VISMA. Dette firmaet burde blitt anmeldt for grovt penge utpressing fra kunder!!!
Hei Fortvilet Ice bruker! 14 dager etter forfall så vil man automatisk motta en inkassovarsel. Det vil da medføre et purregebyr på 70,- Dersom du mener at du betalte i tide så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi undersøke saken videre. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg er veldig fornøyd. Alltid konkurransedyktige på pris (som regel billigst). Kundeservicen er dessuten god. Og ingenting å utsette på selve mobilabonnementet.
Hei Trond, Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med oss. :) Ha en super helg! Mvh Carl-Fredrik ice
Meget dårlig support. Etter mange forsøk på å få tjenester på plass (tvillingSIM, bankID på mobil) gir de opp uten at det virker. Resultatet av dette er at jeg hever kjøpet, men dab kommer et bruddgebyr på 1427,80. Dette er IKKE bra!!!! Aldri Ice.net igjen!!!
Hei Inger A. C Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Servicen ok, men vanskelig å få satt ned mobilabonnementet, ser ut som om det bare er tillegget som blir registrert.
Hei Eirin, Takk for din tilbakemelding. Litt usikker på hva du mener her, men ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 21000000. Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg har hatt ice i 2 måneder. I løpet av den tiden har jeg ikke fått mottatt meldinger eller samtaler på innkommende anrop. Jeg har sendt inn melding om klager flere ganger og de hver gang får jeg samme beskjed det er ikke noe feil. Men samme feil kommer hver gang da folk ikke får tak i meg. Jeg byttet endelig selskap etter to måneder. Vær obs på at du må betale for full måned ved oppsigelse selv om du bare har benyttet noe få dager av måneden om du skal si opp. Dette er det dårligste selskapet jeg har vært borti. Vil ikke anbefale det til noen.
Hei Veronica, Dette hørtes jo ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på hva som har skjedd her. Jeg ser allerede at du har byttet selskap, men dersom du ønsker at vi tar en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]". Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Å sende og motta sms med ice.net er til tider fullstendig ubrukelig. Dette skjer ikke hver dag, men det kan ta flere minutter å få sendt en vanlig sms hvis den i det hele tatt går igjennom. Både jeg og min bedre halvdel bruker ice.net, og selv oss i mellom mangler det en haug med SMS'er, så det er ikke bare fra andre mobilleverandører heller MMS var en historie for seg selv. Etter flere dager med undersøkelser og prøv og feil på egenhånd, måtte jeg kontakte kundeservice, som ikke var tilgjengelig, så i stedet klarte jeg etter flere timer å få kontakt med noen per facebook. Kundebehandleren her hadde heller ikke noe godt svar på hvorfor jeg ikke fikk sendt eller mottatt MMS, men helt ut av det blå, etter mye om og men, begynte MMS å fungere helt av seg selv. Ikke pga noe vi gjorde, bare helt av seg selv. Det er uholdbart at SMS ikke fungerer slik det skal. Selv om ice.net helt klart er den billigste leverandøren der ute, så er de helt klart også en av de dårligste. Vurderer å bytte tilbake til Telenor selv om de er over dobbelt så dyre. De funker ihvertfall hele tiden.
Hei, M! Slik skal det selvfølgelig ikke være. Dette ser ut som en sak for vår tekniske avdeling. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe dere så godt vi kan. Hører fra dere! Mvh Carl-Fredrik ice
Fikk hjelp fort og effektivt. De i chatten sendte meg en minion. Det var kult.
Det skal bli en ren glede å gå tilbake til ICE etter et lite lokketilbud (cashpoint) i fra Talkmore <--- et selskap alle burde holde seg unna. Hos ICE får man god kundesupport og meget konkurransedyktige priser, dekningen har jeg heller ikke noe å utsette på. Det at man heller aldri blir overfakturert på overforbruk av data er en veldig kjekk ting. Om det er noe jeg syntes mangler så må det være: 1. Data + tale og sms pakker til en prisgunstig pris til utlandet som for eksempel USA, Asia osv. Ettersom det er nå må jeg kjøpe dyre engangs simkort ved reise til USA for og få inkludert tale, sms OG data 2. Live chat support.
Hei Thomas, Tusen tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du byttet tilbake til oss etter en liten omkjøring (lokketilbud) hos den andre operatøren. Hjertelig velkommen skal du være! Vi jobber hele tiden med å bli bedre, så dine ønsker vil bli tatt videre intern. Takk for din tilbakemelding! Ha en riktig fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
Umulig å reise til utlandet med ice.net. Var nylig i USA og måtte gjennom en vanvittig manuell operasjon for å konfigurere om sim-kortet. Da jeg kom jeg virket ikke kortet lenger i Norge og nektet å koble seg på ice-nettverket. Meldingen som kom opp var at jeg måtte formatere hele telefonen... 😠😡
Hei Peter, Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Dersom du har problemer med dekningen i utlandet så kan du prøve å følge denne guiden. Link: https://.ice.no/utland/ Dersom det ikke løser problemet så anbefaler jeg deg å ta kontakt med oss på Facebook eller telefon 21000000. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Tillagt regning på kr 125,- pr uke med løpende abonnement som jeg ikke har bestilt eller har kjennskap til fra vinnersquiz.net. Med beløp på kr. 633.74,- Har nu politianmeldt vinnersquiz og ice.net for og ha belastet meg med en falsk faktura. Ice-nett må opptre korrekt og ikke belaste kunder vilkårlig.
Hei Oddvin, Dette hørtes ikke bra ut, uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøker dette med en gang. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice
Bra kundeservice pr facebook. Finner ikke lavere priser med tilsvarende tilbud.
Var fornøyd kunde hos Hello, før Ice.net tok over. Etter overgang til Ice.net, så ble det utrolig dårlig mobildekning både på utgående og innkommende samtaler her... Akkurat samme mobil som hos Hello, og opplevde aldri lignende elendighet under samtaler... Veldig trøttende å snakke med folk nå, lyd forsvinner helt, samtaler brytes helt, folk opplever hakking når jeg prater med dem, jeg får plutselig høy skurring i øret istedenfor den andre sin stemme... Listen er lang, men det verste er de gangene jeg har vært HELT uten dekning, og folk har prøvd å nå meg! Så oppdager jeg selv at jeg kun har til nødnummer!?! Har vært i kontakt med Ice.net vedr. dette problemet, og den ene gangen brøt det faktisk pga. min elendige dekning! I min andre henvendelse sa bare en annen kundebehandler at: JA, du har dårlig mobildekning i ditt hus... Så det løste ikke problemet i det hele tatt! Blir nødt til å skifte til telenor-dekning, så folk kan ha samtaler med meg igjen... Min mann har også det samme problemet her hjemme, med en helt annen mobil. Så ingen av oss var desverre ikke fornøyde med Ice.net... Selv om de på kundeservice svarer deg raskt, jeg gir kun poeng til de der :)
Hei Elisabeth, Det er beklagelig å lese at du opplever utfordringer med abonnementet ditt. Vi jobber hele tiden med å forbedre dekningen vår, men dette kan ta tid. Dersom du ønsker at du tar en ekstra gjennomgang av saken din, så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice
DÅRLIG DEKNING. Har vært i kontakt med dere om det. Ingen forbedringer ble lovet.
Alt funker som det skal og hvis det er noe galt en gang, er de utrolig flinke folk ved kundeservice! Takk for det.
Hei Prellwitz Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår! Ønsker deg en riktig fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice
Jeg skal aldri bruke ice.net og motivere mine kjente å slutte så snart som mulig.
Kjapp god kundeservice, og ellers rimelig pris. En god kombinasjon som kunde😊.