⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 010 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 010 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Misfornøyd

Omtale av  Khai

Hver gang jeg skal skru på mobilnett så mister jeg dekning. Har aldri hatt en så elendig mobilabonnement. Styr unna Ice. Net.

Svar fra ice
02.10.2017 15:57

Hei, Khai Dette hørtes rart ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Legg ved følgende informasjon. Navn Telefonnummer Hva du kaller deg på bytt.no Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Utrolig dårlig nett og ingen dekning

Omtale av  Ida

Mobilen bruker plutselig flere minutter på å komme seg på mobilnettet. Mobilnett og dekningen forsvinner plutselig og ofte. Veldig misfornøyd, bytter med en gang.

Svar fra ice
02.10.2017 15:57

Hei, Ida Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever og forhåpentligvis gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Dårlig dekning og dårlig mobilnett

Omtale av  Mats

Etter at kona ble overført fra hello til ice har det bare vært problemer for hu. Vi kjørte nylig opp hele E6 fra Hamar til Mo i rana. Kona hadde ikke mobilnett noen steder oppover E6. Ikke engang i Trondheim. Måtte dele nett fra min mobil. Dekningen var ikke spesielt bra heller. Må over til ice imorgen selv. Men vi blir helt klart å skifte til noen andre når vi kommer hjem igjen. Jeg hadde fikset hello til hele familien min her i Mo i rana, men de har også bare hatt problemer. Så jeg fikk som oppgave å finne en ny leverandør til dem også. Det eneste som appellerte til meg var ingen overfakturering, men det hjelper jo lite når vi ikke får brukt mobildata i det hele tatt.

EU abonnement

Omtale av  Victor

Har EU abonnement men jeg kan fortsatt ikke ringe eller bruke mobildata i utlandet, står bare ingen tjeneste.

Svar fra ice
02.10.2017 15:56

Hei, Victor Dette hørtes ikke bra ut. Det virker som du ikke har riktige innstillinger på din telefon. Har lagt ved en link som kan hjelpe deg til å løse problemet du opplever. Link: https://www.ice.no/roaming-guide/ Om du fortsatt opplever problemer etter at du har fulgt de instruksene som må til, så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Freddrik ice.net

Aldri opplevd verre

Omtale av  Elisabeth

Bra: kundeservice svarer forunderlig fort på mail. Resten er bare sorgen. Kundeveilederne kan åpenbart ikke jobben sin. Snakket med en i telefonen. Hun var skråsikker på at hun hadde ordnet det sånn at alt var i orden. Jeg følte meg sikker på det motsatte. Og det stemte. Ved kontakt per mail blir det vist samme skråsikkerhet. Og resultatet er det samme. De er åpenbart ikke i stand til å gi meg mobilsvar. Noe jeg aldri har hatt problemer med i andre selskap. Pga ice.net gikk jeg glipp av en viktig avtale.

Svar fra ice
02.10.2017 14:46

Hei, Elisabeth Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å undersøke saken din nærmere men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Håper på å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forferdelig kundeservice

Omtale av  Hanna

Var i kontakt med flere fra ice idag, og ingen kunne hjelpe meg med å få 1 GB til min telefon nr. Han siste jeg snakket med sa at hvis jeg var frekk så ville han ikke hjelpe meg, alt ja ba om var at han sendte en e-post til meg som bekrefter at en leder vil ta kontakt med meg. Tragiske ansatte!

Svar fra ice
02.10.2017 14:46

Hei, Hanna Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke saken din. Legg ved følgende informasjon: Navn Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Ubrukelig i utlandet

Omtale av  Frode

Hadde invitert venner å familie til ukes feiring av min 70 årsdag i Polen. Alle mobiltelefonene virket, bortsett fra min og min kones, vi var de eneste som har ICE, de andres telefonene fungerte knirkefritt. Dette ødela store deler av festligheten da det er mye som skal koordineres. Så jeg måtte ringe til ICE på et fastnummer (sikkert til blodpris) og de ”hjalp” oss, og etter mye plunder kunne vi ringe, men ikke snakke???? Som sagt så ødela ICE mye av feste for oss all , og jeg er flyg forb…… P.s. Nett siden er tragisk, greier bl.a. ikke å logge meg inn på min side, og har tatt dette opp med de.

Svar fra ice
02.10.2017 14:45

Hei, Frode Må bare beklage på det sterkeste at dette opplevde problemer når dere var i Polen. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke hva som har skjedd her. Legg ved følgende informasjon: Navn Telefonnummer Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Endre abonnement

Omtale av  Terje O

Skal overføres fra Hello. Ønsket å endre abonnement. Raskt svar og god service.

Flott!

Omtale av  Ilse P

Veldig flott kundeservice! Lettvint å stille spørsmål på messenger... Vi er godt fornøyd som kunde fra ice.net og har ikke angret at vi byttet til dere! Tusen takk!

Lureri å avtale byttetidspunktet, uten å gi beskjed at det ikke er klargjort

Omtale av  Eva G

Det er dårlig å avtale byttetidspunkt, for så å la kunden ringe fem-sifret nummer, som koster dyrt, når de likevel ikke har klargjort for bytte. I tillegg later de som at de ikke vet at bytteavtale ikke kommer til å fungere på flere dager, men setter telefonen på vent og later som om de leter etter feilen. Etter mye venting og mange tellerskritt, opplyser de at det sannsynligvis kommer til å ta noen dager før det blir overføring. Det kaller jeg bånn i bøtta. Planlegger snarlig bytte hvis de ikke får opp servicen.

Svar fra ice
28.09.2017 14:57

Hei, Eva G Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å se nærmere på saken din, men for at jeg skal få gjort det så trenger jeg litt mer informasjon. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Legg ved følgende informasjon: Navn: Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig dekning

Omtale av  Jan M

Dette er den største tabben vi har gjørt i firmaet når vi valgte Ice.net. Kan nesten ikke føre en mobilsamtale uten vi mister kontakt med nett. Styr unna, og velg et annet selskap.

Svar fra ice
28.09.2017 14:57

Hei, Jan M Det er beklagelig å lese at dere opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir den vanskelig å kommentere. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Dårlig dekning

Omtale av  Ayy L

Jeg visste ikke at det var mulig å ha så dårlig dekning i Norge. Jeg kan ikke engang være i en telefonsamtale fra jobben og hjem uten å dette ut.

Svar fra ice
28.09.2017 09:55

Hei, Ayy L Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Legg ved følgende informasjon: Navn: Telefonnummer: Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Manglende nettilgang

Omtale av  Hilde

Får ikke til å motta eller sende mms. Ringte kundeservice som skulle fikse dette. Jeg skulle trykke på en link de sendte meg. Hjalp ikke. Får beskjed på mobilen at ikke nettilgang.

Svar fra ice
27.09.2017 17:49

Hei, Hilde Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Veldig fornøyd med å bytte til ice.net!

Omtale av  Hilde

Enkelt bytte uten noen problemer. Så langt veldig fornøyd :)

Svar fra ice
27.09.2017 15:44

Hei, Hilde Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Problemer og atter problemer med tale, data utland osv

Omtale av  Johannes

Problemer med data i Danmark. Problemer med å sende meldinger. Problemer med å ringe ut. Problemer med å motta samtale.

Svar fra ice
27.09.2017 15:44

Hei, Johannes Dette hørtes ikke bra ut. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så raskt som mulig. Legg ved følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Det er ikke noe godt system på ulike arenaer

Omtale av  Robin

Ikke la flere forskjellige kundebehandlere ha ansvar for en kunde, uten å rapportere og logge ordentlig. Det er også mye kluss med fakturaer.

Svar fra ice
26.09.2017 14:20

Hei, Robin Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR