⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
ice
3.4
4 010 verifiserte omtaler

ice omtaler og erfaringer

Nøytral trend

ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

3.4
Middels
4 010 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#9
Dårlig
ice er rangert
#9 av 13 mobiloperatører
50%
Middels
50% anbefaler ice
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 4 010 omtaler om ice

FILTRER OMTALER
1 435
524
340
418
1 293
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med ice?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Funker ikke i utlandet

Omtale av  Ragnhild J

Får ikke sendt sms hjem fra utlandet.... Fy sutern... Så irriterende!!!

Svar fra ice
25.09.2017 16:33

Hei, Ragnhild J Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Missfornøyd kunde som kommer fra Hello

Omtale av  Thomas

Ble overført til Ice i starten av september, og tenkte ikke jeg kom til å merke mye til det. For det første var det en installasjonsfil jeg skulle laste ned når det nye som jeg fikk når sim-kortet ble aktivert. Altså. Instillinger til at mobildata skal fungere. Laste ned fra en nettside Fikk ikke linken før sim-kortet ble aktivert. Jeg var ikke i nærheten noe wifi jeg kunne bruke til å laste det ned, så gikk uten mobildata på tlf til jeg kom hjem sent på kveld. Informasjon om at jeg må aktivere Bank-ID for tlf på nytt kom to dager etter aktivering. Nesten hver gang jeg skal aktivere mobildata på tlf så mister jeg dekning i 1-2 min, helt ubrukelig. Og når jeg først for brukt "4G" kan hastigheten gå ned mot 2 mb/s. I Bergen sentrum. Den ligger en sjelden gang på rundt 70mb/s der den skal være, blant annet når jeg sjekket nå. Ikke mulighet til å dele internett. Skjønner ikke hvorfor, jeg trenger det da jeg jobber på bussen hjem fra jobb og studier. Ble passe frustrert når jeg så det ikke var mulig. Til slutt ligger dekningen som regel på 3-4 prikker (på iPhone), men mest 4 prikker heldigvis. Har ikke opplevd noe lignende før heldigvis.

Svar fra ice
25.09.2017 16:33

Hei, Thomas Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sleit med simkortet

Omtale av  Ann K. L

Fikk god hjelp via facebook. Syntes dere har bra kundeservice 😃 uansett hva det måtte gjelde ☺ og veldig bra dekning uansett hvor man er. Deres reklame på TV stemmer godt overens enn visse andre mobilabonnementer.

Svar fra ice
25.09.2017 16:32

Hei, Ann K. L Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår Kundeservice. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Meget bra service

Omtale av  Therese

Eg meiner abonnementpris er bra og min erfaring med kundeservice er kjempebra! Rask og hyggelig svar på facebook der. Kjempefornøgd!

Svar fra ice
25.09.2017 16:32

Hei, Therese Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det er en fryd å lese at du er fornøyd med servicen du har fått! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Fornøyd

Omtale av  Karina K

Veldig rask og god kundeservice på messenger! Kjekt at man kan send en melding å få svar når man har tid til å lese, deretter fortsette samtalen selv om det går gått litt tid.

Svar fra ice
25.09.2017 14:22

Hei, Karina K Tusen takk for en hyggelig omtale, Karina! det er godt å høre at du er fornøyd. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Nytt SIM virket ikke

Omtale av  Per-Jan

Men kjapp og hyggelig respons pr Facebook, ordnet seg greit med uthenting av nytt SIM på 7/11.

Svar fra ice
21.09.2017 11:57

Hei, Per-Jan Tusen takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du problemet du hadde med SIM-kortet løste seg smidig. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Fornøyd!

Omtale av  Ståle

Best dekning. Bedre enn Telenor. Utrulig bra kundeservice! Minus: levere lite data pr. mnd.

Svar fra ice
21.09.2017 11:57

Hei, Ståle Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet ditt. Det skjer mye spennende fremover så det er bare å følge med! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Dekning og kundebehandling

Omtale av  Anders H

Er veldig fornøyd. Var litt skeptisk i starten m.h.t. dekning. Men alle de stedene jeg har hatt bruk for telefonen, har den fungert. Og kundebehandlingen har vært veldig bra. Har noen ganger lurt på noe, og da har jeg brukt Messenger. Det har fungert utmerket. Raske og nyttige svar.

Svar fra ice
21.09.2017 11:57

Hei, Anders H Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Anders! Det er godt å høre at du er fornøyd. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Dårlig

Omtale av  Torill K

Ikke dekning i utland. Ikke internett. Kan ikke sende mms til andre land enn Norge.

Svar fra ice
21.09.2017 11:57

Hei, Torill K Det er veldig dumt dersom du opplever det slik når du er på reisefot. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Flott oppfølging

Omtale av  Tor

Raske og greie avklaringer på mine spørsmål. Litt dårlig info på min side hva som er betalt.

Svar fra ice
21.09.2017 08:46

Hei, Tor Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi lytter til kundene våre og tar med din tilbakemelding videre. Funksjonen du etterlyser er noe vi jobber med å forhåpentligvis noe som kommer snart. :) Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Veldig fornøyd med abonnement og kundeservice!

Omtale av  Renate F

Jeg er veldig fornøyd! Både med abonnement og kundeservice! Kundeservice er super!! Har bare positiv erfaring med Ice.

Svar fra ice
20.09.2017 10:40

Hei, Renate F Tusen takk for en kjempe hyggelig tilbakemelding. Det varmer å høre at du er fornøyd med oss. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Topp service og rask responstid

Omtale av  Vigdis A

Er dekningen her også tilfredsstillende når jeg tilknyttes abonnementet, så vil jeg være en helt og holdent meget tilfreds kunde 😀.

Svar fra ice
20.09.2017 09:39

Hei, Vigdis A Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Litt dyrt, men eller fint

Omtale av  Miriam

Synes det er litt dyrt med data (å kjøpe ekstra datapakker), men er ellers veldig fornøyd. Kundeservice er lett tilgjengelig, bl. a. via chat på facebook. Har brukt denne funksjonen flere ganger, og får alltid kjapp hjelp, og treffer på hyggelige folk :)

Svar fra ice
19.09.2017 11:44

Hei, Miriam Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å høre at du er fornøyd med Kundeservicen vår. :) Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Bra og rask respons #PERFEKT

Omtale av  Bruce N

Det var veldig bra og rask respons på facebook med hyggelige folk :) Men jeg vurder å bytte ab. pg jeg synes det er litt dyrt med 3g osv og fått mye faktura osv..

Svar fra ice
19.09.2017 11:02

Hei, Bruce N Tusen takk for en hyggelig omtale, Bruce! Vi får dessverre ikke gjort noe med prisen på vårt 3GB abonnement. Men det skjer mye spennende fremover så det er bare å følge med. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Ikke hør på selgerene - lav pris er ikke verdt det!

Omtale av  Christian B

Bestemte meg for å prøve ICE.net etter å ha fått et godt tilbud fra selger, og ettersom jeg opplevde Telenor som veldig dyrt. Fikk nye SIM-kort i Posten, med aktivering 11. sept kl 8. Allerede etter noen timer begynte jeg å angre. For det første krevde overgangen total oppdatering av nesten alle innstillinger, noe som måtte gjøres manuelt. Dette fikk jeg ingen beskjed om i forveien, noe som gjorde at jeg den første dagen hadde elendig dekning, ingen mobildata og store problemer. For det andre fikk jeg store problemer med å ringe ut, samt ta i mot samtaler, hvor over halvparten av kontaktene mine plutselig ikke lengre fikk tak i meg, og jeg heller ikke kunne ringe ut. For det tredje var dekningen svært dårlig og ujevn. Selgeren var VELDIG på at dekningen var så fantastisk der jeg bodde, men den gang ei - der jeg før fikk 4 av 5 streker 4G med Telenor opplevde jeg maks 2 streker LTE hos ICE.net, men som regel kun 3G. På hytta, hvor jeg før klarte 3G fra Telenor med 2-3 streker på de verste stedene fikk ikke ICE.net dekning i det hele tatt. For å oppsummere: ikke la deg lure av selgerne, styr unna ICE.net. Lav pris er fint det, men du får det du betaler for.

Svar fra ice
19.09.2017 11:02

Hei, Christian B Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Beskrivelse

Omtale av  Bjørn

Alt virker å være ok med ice.net. De gangene jeg har vært i kontakt med selskapet har jeg fått den hjelpen jeg trenger.

Svar fra ice
19.09.2017 10:17

Hei, Bjørn Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd! Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net

Har tilegnet profilen
ice deltar på Bytt.no

ice har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
ice besvarer omtaler

ice har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
ice ønsker tilbakemeldinger

ice benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR