ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning, ustabil dekning og nett, dårlige utenlandsavtaler (ikke 4G i Enland f. eks.) Betale for full måned når abonnementet blir avsluttet 05.10...
Hei, Christian D Takk for din tilbakemelding. Det er trist å lese at du har hatt en slik opplevelse med ditt mobilabonnement hos oss. Dersom du har problemer med 4G når du er i England f.eks, så kan du følge denne guide for å løse problemet. Du betaler alltid forskuddsvis hos oss, så om du ble kunde 01.09.17 så betaler du kun for september + de 5 dagene i Oktober. Dersom du fortsatt har flere spørsmål så kan du ta kontakt med oss på "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette er det verste mobilselskapet jeg har vært borti, og jeg har prøvd mange nå. Jeg var fortsatt bundet til Phonero bedrift når det ringte en pushy salgsperson fra ICE. Han lovte at jeg skulle betale mindre hver måned, kjøpe meg ut fra Phonero og lovte meg at det ikke vil koste meg noenting å bytte over. Etter en stund fikk jeg en regning på nesten 10 000 fra Phonero, men ICE ville bare dekke 3000 og på grunnlag av at de sier veldig raskt i oppsummeringen at det er kundens ansvar å sjekke opp med tidligere selskap i forhold til kostnader, måtte jeg betale resten. Dette var på tross av at jeg flere ganger spurte spesifikt om det ville koste meg noe og fikk klar beskjed om NEI hver gang. Det var ren og skjær løgn, jeg endte opp med å måtte betale flere tusen for å være bundet i hele 3 år med dette sleipe udugelige selskapet. Aldri igjen!!
Hei, Karoline Denne saken vil jeg se nærmere på. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal se hva som har skjedd her. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
MMS er ikke lenger funksjonelt mellom min iPhone og andre mobiltlf kun mot andre iPhone-abonnement. Og dessverre hittil har all hjelpen jeg har fått vært ubrukelig...
Hei, Kari F Takk for din henvendelse. Ser ut som du mangler de riktige innstillingene for MMS på din telefon. Bruk følgende link for å se hvordan man legger inn de riktige innstillingene på din telefon. Link: https://www.ice.no/mms/ Om du fortsatt opplever så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke sakene for deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Helt håpløst selskap, bare rot, ingen kundeservice, kunden blir sittende med all belastning... Om produktet ikke virker henviser de til andre (og dyrere) produkter, eller henviser deg til klagenemd om du ønsker å si opp et produkt der de ikke leverer det du betaler for!
Hei, M Dette hørtes ikke bra ut, det er beklagelig å lese at du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer. Så skal vi gjøre alt for å gjøre deg fornøyd igjen. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Bytta idag Hello-SIM med ICE-SIM som eg fekk instruks om, men mobilen viser at SIM mangler. Rart. Måtte låne en annens mobil og ringe ICE, men dem tok ikke telefonen. Nå lurer jeg på hva jeg skal omtale - at jeg fekk levert en mangelfull SIM (med forbehold om at det var en brukerfeil), eller at dem ikke tok telefonen....
Hei, Kristian17 Det er veldig dumt dersom du opplever problemet du nevner. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på denne saken. Send oss en e-post til "[email protected]" med navn og telefonnummer så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Var fornøyd med hello mobilabonnement. Men ble solgt, kundeservice dekning og pris er dårlig... NO E D INGENTING SOM VIRKER.
Hei, Eci Dette hørtes ikke bra ut. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Hvorfor i huleste får jeg opp ingen tjeneste når jeg er i utlandet. Dekning og tlf tjeneste fungerer bare sporadisk i utlandet. Abonnementet suger.
Hei, Torstein Takk for din tilbakemelding. Dersom du har problemer i utlandet så kan du prøve å følge denne guide. Link: https://www.ice.no/utland/ Dersom det fortsatt ikke fungerer så kan sende oss en e-post til "[email protected]" så skal vi feilsøke problemet du opplever. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere kjøpte opp Hello, vi ble Ice-kunde. Familie på 4, var det ett sim kort som virket... 2 av oss var på fjellet, høstferie. Ett par telefonsamtaler, med dere, uten noe hjelp. Ringte rundt (måtte til hyttenabo å låne telefon) for å høre hvem som hadde sim kort. Mange utsolgt. 1 døgn uten forbindelse med ungdommen hjemme. Måtte kjøre 1 time for å få tak i nye sim kort. 3. Familiemedlem fikk nytt på Narvesen, det virket heller ikke.... Utrolig uproff overgang! Dårlig start!!!
Hei, Liv S Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper på å høre fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Spurte om hjelp med mitt SIM-kort og fikk ei superkoslig på tlf. 😊 Hun får terningkast 6 for hyggelig tlfsamtale og ringer jeg igjen, sett meg over til henne. 😉😃
Hei, Lene F Tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk!😊 Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en super dag videre!😃 Mvh Carl-Fredrik ice.net
Selv om det viser full eller nær full dekning så opplever jeg at folk ikke kan få tak i meg. Dette gjelder uansett om jeg prøver 4g/3g eller 2g. Har allerede bestilt flytting til annen leverandør.
Hei, Vidar Dette hørtes ikke bra ut. Jeg ønsker svært gjerne å løse problemet ditt men da trenger jeg litt informasjon fra deg. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal vi løse problemet du opplever. Hører fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
I dag kl. 10.55 skulle jeg bytte simkort fra Hello til Ice net. Har blitt minnet på dette tidspunktet fra Ice.net gjennom flere sms. Dessverre så viser det seg at de har sendt meg et defekt simkort. Resultatet er at jeg må gå på Narvesen/Seven eleven for å hente nytt simkort for så å ringe kundeservice og aktivere. Hvilken flott velkomst fra Ice.net :-(
Hei, Steinar T Utrolig leit at du måtte opplevde det slik ved ankomst til oss. Send oss en e-post til "[email protected]" med ditt navn og telefonnummer så skal jeg undersøke saken videre. Vi skal gjøre alt for å få deg fornøyd igjen. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ble tvangsflyttet til Ice.net fra Hello, da de ikke eksisterer lenger. Dette føles som to verdener, Hello hadde Telenordekning og vi var veldig fornøyd. Ice.net sin dekning er det værst ubrukelig vi har opplevd. Bare detter ut og kan ikke bruke mobildata. Vi valgte å avslutte Ice.net og gikk over til Telenordekning igjen. Dette er veldig mye bedre. Anbefaler å styre unna Ice.net.
Hei, Tm Det er beklagelig å lese at du opplevde oss slik. Uten kjennskap til saken din så blir det vanskelig å kommentere den. Om du ønsker at vi skal ta en gjennomgang av saken din så kan du sende oss en e-post til "[email protected]" Legg ved følgende informasjon. Navn Telefonnummer Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk hjelp med det jeg trengte uten noe surr, men det tok 5 arbeidstimer før de svarte meg etter jeg prøvde å ta kontakt over facebook-chat.
Hei, Andreas B Tusen takk for din tilbakemelding. Godt å høre at du fikk hjelpen du trengte. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre svarttiden vår på Facebook. Dessverre så ser det ut som det var veldig stor pågang i tidsrommet du tok kontakt med oss.. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Det står overalt på nettet at mobilnettet skal være så raskt, men det funker ikke på min iPhone 5s, det er så tregt at det ikke går ann å gjøre noen ting! Kan noen hjelpe meg?
Hei, Eva Takk for din henvendelse. Dette hørtes ikke bra ut, send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi undersøke problemet du opplever. Hører fra deg! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Opplever å være uten internett på reise i og utenfor Norge. Vanskelig å forstå hvordan dekningen kan forsvinne så ofte. Har etterhvert lært meg å "finne" om mobildata er avslått eller på. En i familien er fornøyd med prisen på abonnementet.
Hei, Anne L Takk for din tilbakemelding. Om du skulle oppleve problemer neste gang du er i utlandet så kan du bruke følgende link for hjelp. Link: https://www.ice.no/utland/#no-service Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg byttet nylig til et av ice.net sine mobilabonnementer, men var ikke helt fornøyd med størrelsen. En kjapp henvendelse senere så satt jeg fornøyd igjen med et abonnement som passet meg bedre, og alt ble ordnet raskt og enkelt! #nøgd.
Hei, Arne Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du du fikk den hjelpen du trengte. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net