ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God behandling og ganske rask besvarelse! Det hjelper også at de er hyggelige og prøver å være så hjelpsomme som mulig!
Hei, Sassan Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Da Hello skulle gå over til Ice.net viste jeg at jeg ikke kom til å ha dekning. Selv om Komplettmobil har sagt opp min avtale med Hello i god tid ble jeg ført over til Ice.net noe som de ikke vedkjenner seg med. Nå har jeg ikke dekning og ingen mobildata, har ringt minst 8 ganger og må forklare situasjonen på nytt hver gang, at de ikke skriver logg på det... Hver gang har de en annen grunn som forklaring på problemet, først skulle de sende SMS 2X men de kommer ikke frem. Må kjøre ut for å for litt dekning men de eneste SMS som tikker inn fra dem er de hvor de spør om hvor fornøyd jeg er med tjenesten, LOL. Har nå kjøpt nytt SIM-kort fordi det skulle være sikker løsning på problemet...... Det er det ikke, fikk ikke send SMS engang i dag. Gleder meg til 20 september, da går jeg over til ny operatør (hvis de slipper meg denne gangen) Hold deg langt unna Ice.net!!
Hei, Francisca Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg kjøpte sim kort hos Narvesen, i brevet som fulgte med sto det at 49 kr skulle bli trukket fra første faktura. Dette skjedde ikke, så jeg tok kontakt via messenger og fikk til svar at jeg ikke hadde sendt inn kvittering. I brevet står det imidlertid ikke noe om at kvittering må sendes inn. Jeg fikk flott service fra kundesenteret, men hvis kvittering må sendes inn så bør det stå en setning om det i brevet.
Hei, Tor P Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre at du er fornøyd. Takk for at du sier ifra, jeg skal ta det videre internt. :) Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dere leverer fantastisk dekning og er kjempe fornøyd med abonnementet deres. Dessverre så har jeg hatt en uheldig opplevelse med en av deres selgere, hvor jeg ble lovet tilbud på et abonnement hos dere i et halvt år. Jeg er veldig lite glad i at folk lyver på pris for å verve kunder og kan dessverre ikke gi dere mer enn 3. Det værste er egentlig at dere kverulerer når jeg sier jeg ble lovet 6 mnd og i tillegg har papirer på det. OG det skal også stå på kontrakten selgeren tok med seg tilbake til dere. Fantastisk abonnement, dessverre kan jeg ikke si det samme om kundeservicen.
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding, det er godt å høre at du er fornøyd med abonnementet. Send oss en e-post til "[email protected]" så skal jeg undersøke saken for deg. Legg ved følgende informasjon. Navn: Telefonnummer: Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Dette er noe av det dårligste jeg har opplevd, til og med sammenlignet Thailand, Fillipinene og Kambodsja som ikke er kjent for veldig god mobil kommunikasjon. Lyden i samtaler blir OFTE vrengt og helt uforståelig. Nettet faller ut titt og ofte og kan ta lang tid før det kommer tilbake. BANK-ID fungerer i en av ti tilfeller, sikkert på grunn av dårlig nett Telefon i bedriften som reiste til utlandet måtte legge inn roaming og apn instiliinger på nytt. Vi skiftet til Ice.net i bedriften for 2 uker siden og det hele kan kun beskrives som en veldig dårlig opplevelse. Vi har vært i kontakt med kundeservice nesten daglig, de skal sende det videre til teknisk hver gang og så virker det som problemene er løst... I noen timer før det er på'n igen. Jeg savner Dipper hvor det aldri var problemer, nettet fungerte og vi måtte ikke legge inn alt på nytt ved utenlandsreiser. Vi har også noe Telia i bedriften uten at det er noe videre problemer med Telia. Ice.net sier å ha full Telia dekning men her tror jeg Ice.net må ha blitt lurt av Telia. For Ice.net er noe av det dårligste jeg har vært borti... Og jeg har ikke vært borti noe dårligere og mere problemer siden 90 tallet.... Skikkelig bånn i bøtta, blir nok å skifte leverandør snart om det fortsetter slik. Det er veldig synd fordi vi er veldig fornøyd med 4G routerene fra Ice.net. Men deres mobiltelefontilbud kan ikke sies å stå i samsvar med Ice mobilt bredbånd.
Hei, Stian Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fart og dekning er generelt veldig god, pris er heller ikke noe å klage på. Liker spesielt godt at man ikke blir fakturert for data man bruker over det som er inkludert i abonnementet. Men har personlig hatt noen problemer med at enkelte meldinger og samtaler ikke går igjennom.
Hei, Kristian Tusen takk for en hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Dersom du fortsatt opplever problemer med meldinger eller samtaler så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 så skal vi løse problemet for deg. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg mister ofte dekningen, selv i Oslo. Hvis jeg skal bruke mobildata må jeg stort sett skru på roaming selv om jeg er i Norge. Man må også logge seg på nettet manuelt. Dette burde ikke vært nødvendig i 2017. Jeg har aldri hatt lignende problemer med andre selskaper.
Hei, Maria Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Fikk meget hurtig og god hjelp av kundeservice da jeg behøvde det. :-)
Fikk rask, god og veldig hyggelig hjelp til å fikse et sim kort som ikke fungerte!
Litt for lang besvarelsestid. Bra service når man kom igjennom! Savner en chat-funksjon som er åpen etter 20.00, hvor man får raskt svar.
Hei, Bård E Takk for din tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk hjelpen du trengte når du kom i kontakt med oss. Ønsket ditt er notert og tatt med videre intern hos oss. :) Ønsker en en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik
Hvis du prøver å lese nyheter eller gjøre annet på nett på lokaltoget Oslo S til Lillestrøm fra/til, så funker ikke nettet optimalt. Enten vil hele strekningen være uten nett, ellers vil den hoppe ut og inn eventuelt være veldig svak. Spesielt dårlig ved Bryn og Alna. Vurderer sterkt å bytte tilbake til Nextgentel når oppsigelsestiden løper ut. Anbefales ikke til de som tar toget hver dag og liker å bruke mobilnett!
Hei, Ufornøyd Dette hørtes ikke bra ut, dessverre så vil man som regel opplevde dårligere dekning når man sitter på toget da du beveger deg kjapt mellom de forskjellige basestasjonene. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi se nærmere på saken din. Legg ved følgende informasjon. - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rimeligere mnd avtale på abonnement enn de fleste. MYE FOR PENGENE OG MYE DATA. Det som jeg ikke vet å gjøre er; viderekoble mitt gamle mobil nr fra et annet selskap til mitt nye hos Ice.net.
Hei, Rita H. T Tusen takk for en hyggelig omtale, Rita! Det er en fryd å lese at du er fornøyd med abonnementet ditt. Dersom du trenger hjelp med å viderekoble nummeret ditt så ta gjerne kontakt med oss på Facebook eller på telefon 08200 så skal vi hjelpe deg så godt vi kan. Ønsker deg en strålende dag! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Ice.net er fantastisk. Det er billig og bra! På hytta til mamma er det bare jeg som har 4G+ (bare jeg som har ice abonnement). Til og med i kjellerstua til broren min har jeg 4G og der har han selv tregt mobilnett. God og hyggelig kundeservice, har alltid fått svar kjapt og hjelp med det jeg ville ha hjelp til. Lært en ting eller to også 👌 Her har dere en trofast kunde så lenge dere holder ting slik det er nå, eller bedre (om det er mulig da). Supert!
Hei, Janne C. B Tusen tusen takk for en kjempe hyggelig omtale. Det varmer å lese at du er fornøyd med oss. 💜 Vi er ekstremt glad for at nettopp du er kunde hos oss. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200.💜 Ha en fortreffelig dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Billig. Omstilles ikke automatisk på utenlandsreiser som er en av grunnene til vurdering av annen aktør. Problemer med MMS. Tregt nett.
Hei, Marit Slik skal det selvfølgelig ikke være når du er på reisefot. Det er beklagelig å lese at du har problemer med tregt nett og MMS. sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å løse problemet du opplever. Håper å høre fra deg Mvh Carl-Fredrik ice.net
De nekter å finne feil i nettet. Løsningen dies er å fristille oss fra bindingstiden.
Støy og piping/hyling på innkommende samtaler. Går ikke an å føre en normal samtale, siden man må holde telefonen/handsfree en meter unna på grunn av ulydene i nettet. Kundeservice nekter for at det er et problem, og sier de ikke kommer til å gjøre noe med det. STYR UNNA!!!
Hei, Øystein Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net