ice opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt tvunget over så vet ikke mye. Men er fint at dere kan nås på fb. Fine svar men kunne vært enda tydeligere på dem.
Hei, Gea Tusen takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på alle tilbakemeldingene vi får og tar med oss dette videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ønsker deg en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Først ute med data rollover, ser frem til datasim for kartbruk, etc når det kommer. Savner tilbud med dual sim for bruk av samme nummer på 2 telefoner. Ellers grei service.
Hei, Odd I Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med vår nye løsning som data rollover. Din tilbakemelding er viktig for oss derfor tar jeg med ditt ønske videre intern så får vi se hva fremtiden bringer. Ønsker deg en super dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Er veldig fornøyd med at jeg fikk nedgradere til et billigere abonnement og beholde data rollover mengden fra måneden før. Ville egentlig gå tilbake til samme abonnement, men uten "Bruk i EU" (for å spare de 29,- som student), men med å gå over til 500 mb data (og det vanlige) til 99,-, så blir det i praksis 1 gb abonnementet som jeg hadde før, som var på 1 gb (jeg bruker ikke all dataen hver måned). Utenom det er jeg svært fornøyd med at det går an å bytte abonnement over tekst, Facebook. Da slapp jeg den litt bullshit-kostnaden med femsifrede numre :P
Hei, Jan I. N Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er godt å høre du er fornøyd med oss. Du ringer gratis til oss så lenge du er kunde hos oss, ellers så er det bare å fortsette å bruke Facebook om du lurer på noe eller trenger hjelp med noe. :) Ønsker deg en fin dag videre. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Flink kundebehandler, fikk svar på det jeg lurte veldig raskt.
Har hatt mobilt bredbånd fra ICE i 6 år og spesielt de siste årene har nettet gått fra å være litt dårlig til helt elendig. Og særlig etter oppgraderingen til 4G. Jeg har byttet til Chess sitt mobile bredbånd siste året og det er en helt annen verden både mht. til hastighet og kundeservice.
Hei, Sveinj Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Behjelpelige og effektive i kundeserviceavdelingen!
Kundeservicen lyver og er nedlatende over chat på facebook. De anklaget meg til å ha godtatt et dyrere abonnement ved at jeg hadde tykket på en link gjennom en mail, noe jeg selv ikke erkjenner. Har nå byttet til chilli mobil, og de ser ikke ut til å bry noe om dette. I tillegg null dekning 20% av tiden og null tjeneste i utlandet - noe som gjorde turen gjennom Mexico og Miami ganske forferdelig. ;) Gjør ingenting for å gjøre opp for seg.
Hei, Linn Det er veldig dumt dersom du opplever det slikt. Uten kjennskap til saken din blir det vanskelig å kommentere den. Jeg ønsker svært gjerne å nøste opp i denne saken. For å gjøre det, må du sende meg en e-post til "[email protected]" med følgende informasjon: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller du deg på bytt.no Vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en bedre opplevelse og gjøre deg fornøyd igjen. Håper å høre fra deg. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Får ikke ringt ut, samtaler kommer ikke inn. Sterk hyling enkelte ganger ved inkomne samtaler.
Regning blir ikke sendt men de påstår det. Måtte ringe å be om å få den. Bare surr fra dere ang betaling av abonemang
Hei, Odd S. A Dette høres ikke bra ut. Denne saken vil jeg veldig gjerne at vi ser nærmere på. Da kan vi avdekke eventuelle feil vi har gjort. Send meg en e-post til "[email protected]" så snart som mulig, så vil du høre fra oss. Oppgi følgende i e-posten: - Fullt navn - Telefonnummer - Hva du kaller deg på bytt.no Ha en fin dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Kundebehandling topp. Litt startproblemer med faktura. Dekning må bli bedre. Surrer og går endel... Dårlig dekning på bredbånd som mannen min har.
Hei, Elin Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med kundebehandlingen du har fått. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" så skal vi ta en titt å se om det er noe vi kan gjøre med dekningen. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Rask hjelp ved mangel på pin kode, fikk PUK på rundt en time via mld. Bra!
Er godt fornøyd etter å ha vært kunde i snart 1 år og har alltid fått god hjelp da jeg ikke er særlig teknisk " begavet " Men utenlandsproblemene må dere fikse. Ikke særlig kjekt å ikke kunne bruke telefon eller nett når man er på ferie utenlands. Heldigvis hadde jeg med en gammel ekstratelefon med kontantkort fra annen operatør, slik at jeg fikk ringt kundeservice og problemet løste seg. Men tilbake i Norge gjentok prosedyren seg og den gamle telefonen kom til nytte igjen. Så dette MÅ dere ordne, ellers har jeg ingenting å klage på.
Hei, Gerd B. V Tusen takk for en hyggelig omtale. Vi jobber hele tiden med å forbedre våre tjenester og tar med din tilbakemelding videre. Dersom du skulle trenge hjelp i fremtiden er det som alltid bare til å ta kontakt på Facebook eller på telefon 08200. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Flink til å hjelpe og løste problemet så bra som det gikk an.
Er fornøyd med Ice hjemme som i utland. Skulle ønske dere kunne tilby tvillingsim som andre selskap gjør. Meget fornøyd med dekning. Eneste jeg trekker fra en stjerne er at dere ikke tilbyr tvillingsim.
Hei, Hans K. B Tusen takk for en hyggelig omtale. Det er med glede jeg kan fortelle deg at til høsten kommer vi med et nytt produkt som kan løse mye av etterspørselen på Tvilling for privatkunder. Lanseringen gjelder i første omgang noe vi kaller for «Ekstra datakort» som kun vil gjelde for datatrafikk (ikke tale, SMS og MMS). Kunden vil da kunne bruke sin datapakke både på hovedabonnementet og tvillingen. Vi kommer tilbake med mer informasjon om priser og dato når det er klart. Mvh Carl-Fredrik ice.net
Et svar som sa noe om at dere har stor pågang men har sett min henvendelse og tar kontakt hadde hjulpet på tålmodigheten min.
Hei, Linda Send oss en e-post til "[email protected]" så skal vi hjelpe deg så fort som mulig. Ha en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net
Jeg kjøpte ny telefon for et halv år siden hos Expert. Med denne telefonen fulgte det med et abonnement fra ICE. Jeg fikk 1000kr i avslag på mobilen for å velge dette abonnementet. Med en 12 måneders bindingstid. Perioden etter dette kjøpet har jeg aldri kjøpt så mange datapakker som jeg har gjort frem til i dag. Jeg har 12 GB i måneden og ender alltid på 20 GB. Da jeg var kunde hos Talkmore brukte jeg 6 GB i måneden og hadde mer til overs. Er det bare meg eller bruker Ice mer nett? Kanskje jeg blir lurt? Ikke vet jeg, men når bindingen er over bytter jeg umiddelbart.
Hei, Øyvind Takk for din tilbakemelding. Mobildata blir kun belastet ved bruk, det kan være at etter at du kjøpe ny telefon så har du noen innstillinger på telefonen din som bruker mobildata som du ikke ser. F eksempel bakgrunnoppdatering eller Wi-Fi hjelpen er noen av innstillingene som belaster deg for mobildata. Anbefaler deg til å sjekke over innstillingene dine. Send oss gjerne en e-post til "[email protected]" om du trenger hjelp. Ønsker deg en strålende dag videre! Mvh Carl-Fredrik ice.net