Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Blir alltid hurtig besvart på telefon. Spørsmål blir hurtig oppfattet og god veiledning og hjelp blir alltid gitt. Har hatt mange tilbud om å skifte selskap. Er foreløpig ikke aktuelt pga meget god servise hos Phonero. Lykke til i fortsettelsen.
Hei Ståle, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Fikk raskt svar på mine spørsmål av en hyggelig og imøtekommende kundebehandler. Litt dyrt med data i den sonen jeg skulle til, men ellers bra!
Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Høye datapriser i enkelte land henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Mvh Mads Phonero
Rask og kyndig oppfølging. Alltid hyggelig tone, vennlig og tålmodig i samtaler og korrespondanse. To sitroner: 1. I ett av ti tilfeller er jeg nødt til å purre på svar og oppfølging. 2. Tidligere i høst ble vi oppringt av dere som del av kundetilfredsundersøkelse. Blant annet ga vi uttrykk for behov for utvidede administratortilganger og redigeringsmuligheter i Link og Bedrift. Det skulle undersøkes og vurderes, ikke minst fordi andre virksomheter i Oslo kommune hadde gitt uttrykk for de eller lignende forbedringsønsker. Vi kan ikke se at disse ble fulgt opp, og det liker vi ikke. Derfor får Phonero ikke full pott, dvs. kun 4 stjerner.
Hei Uwe, Godt å se at du er fornøyd og vi takker for innspill. Vi jobber i disse dager med en ny og bedre selvbetjeningsløsning og vil komme med mer informasjon på nyåret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
God service ved tilkobling av esim på Apple Watch.
Hei Sveinung, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Får utrolig god hjelp av phonero. Og meget kort ventetid.
Hei Jon, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
Byttet til Phonero og ble forespeilet et billigere og bedre abonnement på arbeidsplassen. Fungerer forsåvidt ganske likt som tidligere abonnent men det har blitt betraktelig mye dyrere.
Hei Marthe, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne se nærmere på saken din og se til at du har fått riktige priser. Send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero
Telefonen virker godt overalt og jeg fikk meget god informasjon da jeg kontaktet dem om tvillingkort og datakort.
Hei Jan, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Jeg stod fast med et problem og brukte mye tid i chat, slet kanskje ut flere ansatte, men opplevde hjelpsomhet og tålmodighet hele veien. Jeg gir toppkarakter.
Hei Monica, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg! Mvh Mads Phonero
Hyggelige personer, god hjelp! Jeg fikk den service jeg trengte på en god og effektiv måte!
Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Fikk rask og god hjelp via chat med kundeservice...
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Kontaktet Phonero i dag med noe jeg trengte hjelp til ifm å melde telefoner inn i våre mobile bedriftsløsning. Av erfaring vet jeg at chatten er en effektiv måte å kontakte dem på. Etter 3 minutter, inklusiv den tiden jeg brukte på å skrive min melding, var problemet løst av en hyggelig og dyktig servicemedarbeider. Ikke en eller annen evneveik chat-robot som kun svarer på ting jeg ikke lurer på. Takk Phonero.... Slik skaper dere fornøyde kunder...
Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero
En del av min jobb innebærer kontakt med en del leverandører og min erfaring med Phonero er at de er serviceinnstilt, vennlige og løsningsorienterte på telefon, saklige på Mail og hatt veldig gunstige priser på abonnement. Det er bare å bytte til Phonero!
Hei Ana, Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Fikk utrulig god hjelp fra en meget hyggelig mann på kundeservice. Godt med erfarne folk når man selv er helt " blank" :-)
Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg :) Mvh Mads Phonero
Godt system for oss som trenger et felles sentralbord. Direkte kobling til telefonregister, slik at vi får opp navnet på innringer. Grei, enkel og effektiv løsning. Kunne gjerne hatt en markering i forbindelse med innringer, slik at vi visste om vedkommende ringer sentralbord eller direkte.
Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding. Om vi aktiverer en suffix i deres løsning vil du kunne se om samtalene kommer via sentralbord eller ikke. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt, så kan vi fikse dette. Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med Phonero, har vært kunde i mange år gjennom egen bedrift og bedrift jeg er ansatt i. Overlegen på pris og service. Eneste negative jeg har å si er at de var fryktelig treige med å få på plass e-sim, rett rundt hjørnet ble fort 1 år men heldigvis på plass nå.
Hei Kim, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Datakontrollen for utland klarte ikke å stoppe tidsnok, og måtte betale kr 47000 pr megabyte i Kosovo.... dette var tyve ganger prisen av hva som er standard for nye kunder. Support kunne ikke hjelpe oss.
Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] , husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero