⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 673 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.6
Utmerket
4 673 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 673 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 362
665
114
64
468
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Meget god service

Omtale av  Ståle G

Blir alltid hurtig besvart på telefon. Spørsmål blir hurtig oppfattet og god veiledning og hjelp blir alltid gitt. Har hatt mange tilbud om å skifte selskap. Er foreløpig ikke aktuelt pga meget god servise hos Phonero. Lykke til i fortsettelsen.

Svar fra Phonero
13.11.2019 13:27

Hei Ståle, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero

Rask respons, god informasjon

Omtale av  Sven E. B

Fikk raskt svar på mine spørsmål av en hyggelig og imøtekommende kundebehandler. Litt dyrt med data i den sonen jeg skulle til, men ellers bra!

Svar fra Phonero
13.11.2019 13:26

Hei Svein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Høye datapriser i enkelte land henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Mvh Mads Phonero

Kundevennlig

Omtale av  Uwe

Rask og kyndig oppfølging. Alltid hyggelig tone, vennlig og tålmodig i samtaler og korrespondanse. To sitroner: 1. I ett av ti tilfeller er jeg nødt til å purre på svar og oppfølging. 2. Tidligere i høst ble vi oppringt av dere som del av kundetilfredsundersøkelse. Blant annet ga vi uttrykk for behov for utvidede administratortilganger og redigeringsmuligheter i Link og Bedrift. Det skulle undersøkes og vurderes, ikke minst fordi andre virksomheter i Oslo kommune hadde gitt uttrykk for de eller lignende forbedringsønsker. Vi kan ikke se at disse ble fulgt opp, og det liker vi ikke. Derfor får Phonero ikke full pott, dvs. kun 4 stjerner.

Svar fra Phonero
14.11.2019 14:59

Hei Uwe, Godt å se at du er fornøyd og vi takker for innspill. Vi jobber i disse dager med en ny og bedre selvbetjeningsløsning og vil komme med mer informasjon på nyåret. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero

God service på esim tilkobling apple watch

Omtale av  Sveinung I

God service ved tilkobling av esim på Apple Watch.

Svar fra Phonero
11.11.2019 14:03

Hei Sveinung, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Hjelp med sentralbord

Omtale av  Jon O

Får utrolig god hjelp av phonero. Og meget kort ventetid.

Svar fra Phonero
11.11.2019 14:02

Hei Jon, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Vi setter pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dyrere enn forespeilet

Omtale av  Marthe

Byttet til Phonero og ble forespeilet et billigere og bedre abonnement på arbeidsplassen. Fungerer forsåvidt ganske likt som tidligere abonnent men det har blitt betraktelig mye dyrere.

Svar fra Phonero
07.11.2019 14:33

Hei Marthe, Takk for din tilbakemelding. Jeg vil gjerne se nærmere på saken din og se til at du har fått riktige priser. Send gjerne en mail på [email protected] (ta med telefonnummeret ditt) så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Funker bra og god service

Omtale av  Jan

Telefonen virker godt overalt og jeg fikk meget god informasjon da jeg kontaktet dem om tvillingkort og datakort.

Svar fra Phonero
07.11.2019 14:33

Hei Jan, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero

Tålmodige og hjelpsomme folk i kundeservice

Omtale av  Monica

Jeg stod fast med et problem og brukte mye tid i chat, slet kanskje ut flere ansatte, men opplevde hjelpsomhet og tålmodighet hele veien. Jeg gir toppkarakter.

Svar fra Phonero
07.11.2019 14:33

Hei Monica, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg! Mvh Mads Phonero

Service

Omtale av  Hans A. R

Hyggelige personer, god hjelp! Jeg fikk den service jeg trengte på en god og effektiv måte!

Svar fra Phonero
07.11.2019 14:33

Hei Hans, Så fint å se at du er fornøyd med oss, takk for fin tilbakemelding. Mvh Mads Phonero

Topp kundeservice

Omtale av  Terje

Fikk rask og god hjelp via chat med kundeservice...

Svar fra Phonero
06.11.2019 14:15

Hei Terje, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Raskere og enklere kundeservice skal du lete lenge etter

Omtale av  Erik C

Kontaktet Phonero i dag med noe jeg trengte hjelp til ifm å melde telefoner inn i våre mobile bedriftsløsning. Av erfaring vet jeg at chatten er en effektiv måte å kontakte dem på. Etter 3 minutter, inklusiv den tiden jeg brukte på å skrive min melding, var problemet løst av en hyggelig og dyktig servicemedarbeider. Ikke en eller annen evneveik chat-robot som kun svarer på ting jeg ikke lurer på. Takk Phonero.... Slik skaper dere fornøyde kunder...

Svar fra Phonero
06.11.2019 14:15

Hei Erik, Godt å se at du er fornøyd. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen! Mvh Mads Phonero

Utmerket kundeservice

Omtale av  Ana L

En del av min jobb innebærer kontakt med en del leverandører og min erfaring med Phonero er at de er serviceinnstilt, vennlige og løsningsorienterte på telefon, saklige på Mail og hatt veldig gunstige priser på abonnement. Det er bare å bytte til Phonero!

Svar fra Phonero
04.11.2019 14:37

Hei Ana, Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero

Kundeservice

Omtale av  Gunn

Fikk utrulig god hjelp fra en meget hyggelig mann på kundeservice. Godt med erfarne folk når man selv er helt " blank" :-)

Svar fra Phonero
04.11.2019 14:36

Hei Gunn, Takk for hyggelig tilbakemelding. Godt å se ting løste seg :) Mvh Mads Phonero

Gode enkle bedriftsløsninger

Omtale av  Tom

Godt system for oss som trenger et felles sentralbord. Direkte kobling til telefonregister, slik at vi får opp navnet på innringer. Grei, enkel og effektiv løsning. Kunne gjerne hatt en markering i forbindelse med innringer, slik at vi visste om vedkommende ringer sentralbord eller direkte.

Svar fra Phonero
04.11.2019 14:36

Hei Tom, Takk for hyggelig tilbakemelding. Om vi aktiverer en suffix i deres løsning vil du kunne se om samtalene kommer via sentralbord eller ikke. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt, så kan vi fikse dette. Mvh Mads Phonero

Overlegen på pris og service

Omtale av  Kim A. F

Veldig fornøyd med Phonero, har vært kunde i mange år gjennom egen bedrift og bedrift jeg er ansatt i. Overlegen på pris og service. Eneste negative jeg har å si er at de var fryktelig treige med å få på plass e-sim, rett rundt hjørnet ble fort 1 år men heldigvis på plass nå.

Svar fra Phonero
04.11.2019 14:35

Hei Kim, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Lokketilbud med enkelte store overraskelser

Omtale av  Per

Datakontrollen for utland klarte ikke å stoppe tidsnok, og måtte betale kr 47000 pr megabyte i Kosovo.... dette var tyve ganger prisen av hva som er standard for nye kunder. Support kunne ikke hjelpe oss.

Svar fra Phonero
31.10.2019 10:16

Hei Per, Dette hørtes ikke bra ut og vi vil gjerne se nærmere på denne saken. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected] , husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero

Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR