Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig og ingen dekning i sommer da jeg var i Finnmark. Har jobbtelefon, og derfor ingen sterk mening om hvilken leverandør som har rammeavtalen, men dekning betyr mye. Veldig hyggelige kundebehandlere!
Hei Hanne, Vi setter pris på tilbakemeldingen, godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Finnmark dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har vært bedriftskunde siden 2014 valgte å gå over til annen leverandør nå, siden dekningen har blitt dårligere for oss etter at det ble Telia. Tenkte det gikk greit siden vi hadde overholdt vår 24 mndr binding med god margin. Men Phonero sin avtale fornyes av seg selv så du må passe på å si opp abb på dagen 3 mnd før 24 mnd binding går ut. Det vil i praksis si at du aldri kommer unna Phonero uten å betale 3000+mva pr abb. Phonero har heller aldri betalt bruddgebyret vi fikk da vi kom til dem i 2014 som de lovte de skulle! Så skal du ha telefonabonnement til bedriften så: STYR UNNA!!! Varighet, bindingstid, oppsigelse og bruddgebyr 9.1 Varighet, bindingstid og oppsigelse Avtalen er bindende fra signering, og avtaleforholdet løper deretter frem til det blir avsluttet («varighet»). Avtalen har en bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato tjenesten(e) tas i bruk. Ved en eventuell oppsigelse, eller urettmessig terminering av avtalen, i denne perioden kan Phonero kreve bruddkostnader i henhold til pkt 9.2. Abonnement og tjenester med bindingstid har en egen bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato abonnementet/tjenesten tas i bruk, og selv om denne strekker seg ut over bindingstiden eller varigheten for Avtalen. Ved oppsigelse, eller utportering av enkeltabonnement/tjeneste, i bindingstid, påløper det bruddkostnader, jf pkt 9.2 . Abonnement uten bindingstid kan sies opp/utporteres, jf dette punkt avsnitt 7, uten at det påløper bruddgebyr, jf pkt 9.2 punkt (v). Punkt 9.2, 1. ledd og 2. ledd punkt (i) – (iv) om oppgjør av utestående og refusjon gjelder tilsvarende ved oppsigelse av abonnement uten binding i løpet av de første 24 måneder. Dersom avtalen/abonnement fornyes eller endres, gjelder ny bindingstid på 24 måneder beregnet fra hhv. fornyelsens datering eller fra endringen trådte i kraft. Avtalen/abonnementet avsluttes ved oppsigelse.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Det stemmer at vi hadde automatisk fornyelse av bindingstiden i 2014, dette ble fjernet fra våre vilkår i 2016. I dag er det mulig å bestille abonnement både med og uten bindingstid. Mvh Mads Phonero
Fungerer bra, både på nett og som telefon. Jeg har stort sett oppholdt meg i Oslo-området, så vet ikke hvordan det fungerer i utlandet eller andre områder i Norge.
Hei Bente, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero har de billigste prisene for vår mellomstore bedrift. Kundeservice responderer lynraskt og godt, uten å måtte ta seg gjennom en jungel av automatisk telefonsvarer- valg før man endelig kommer fram til operatøren. Eneste som trekker ned er at bindingstiden på nye og eksisterende abonnement er latterlig lang..
Hei Torstein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre abonnement. Om du ønsker å bestille abonnement uten binding i fremtiden er dette nå mulig. Du kan lese mer om abonnement uten binding her: https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/mobilabonnement-uten-binding Mvh Mads Phonero
Dekningen var for dårlig. Dårlige lytteforhold. Dårlig også bredbåndsdekning. Kom seg litt da det ble Telia.
Hei Kjellbjørn, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at dekningen bedret seg etter vi gikk over til Telia. Om du fremdeles opplever utforfordringer kan vi undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Trengte detaljert informasjon om mobilt bredbånd som ikke var å finne på nettsidene. Der fikk jeg kjapt svar ifra en hyggelig Phonero medarbeider over telefon. Akkurat slik det bør det være. Alltid.
Hei Helgason, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd og fikk raskt svar fra vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Opplever at jeg alltid får raskt svar både på mail og telefon. Selv når det var som mest hektisk rundt St. Hans fikk jeg alltid hjelpen jeg trengte.
Hei Bente, Takk for hyggelig omtale! Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Nå har vi hatt Phonero som leverandør på jobben i 7 år. Som bedriftens kontaktperson mot Phonero som leverandør har det vært en fryd og en glede å se ekte kundeservice i praksis! Selv når vår kontaktperson har vært borte, har vi fått samme gode raske oppfølging fra deres kollegaer. Flere ganger har de overrasket meg med å bli enda bedre på kundeservice enn det de var. De har overgått mine forventninger til dem som leverandør. Og jeg stiller høye krav. De er en av de to beste leverandører jeg har vært borti. Nå har jeg og hatt anledning til å bruke de privat og samme service der. Så jeg ville aldri vært i tvil om å anbefale de til enhver annen bruker av mobiltelefoni og mobilt bredbånd. Jeg har flere ganger måttet sende en e-post til våre kontaktpersoners overordnede for å si hvor gode deres ansatte er på service! Dessverre så har jeg ingen ting å si om hva de kan gjøre bedre. Jeg kommer ikke på noe som de kan gjøre bedre. Prøv de! Det er min klare anbefaling.
Hei Tor Andre, Takk for hyggelig omtale! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Jeg har vært i kontakt med Phonero 3 ganger vedr at BankID ikke virket etter overgang til Phonero. Prøvde alt min bank foreslo, men fikk uansett ikke aktivert BankID på telefon. Ved første henvendelse til phonero så fikk jeg beskjed om at det ikke var noe galt med SIM kort. Tok kontakt igjen etter en uke eller mer, fikk kontakt med annen saksbehandler som bekreftet at problemene kunne skyldes SIM kort. Fikk tilsendt nytt SIM umiddelbart og har nå fått aktivert BankId på telefon. Så veldig fornøyde med hjelpen ved de to siste henvendelsene.
Hei Martin, Takk for din tilbakemelding! Vi beklager at dette ikke ble løst på første henvendelse, men godt å se at problemene ordnet seg til slutt. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Phonero har veldig gode verktøy for å holde kontroll på forbruk og priser. Med våre 80 abonnement kan vi sjekke behov for GB, enkelt endre tillegges tjenester selv, og legge til brukere etter behov. Pris er konkurransedyktig. Alltid rask og god service ved behov.
Hei Judith, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
For meg er det totalt ubrukelig. Er avhengig av dekning for å åpne porter etc.
Hei Helge, Takk for din tilbakemelding. Det er viktig for oss at våre kunder har forbindelse. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg, ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Helt grei leverandør. Leverer det vi forventer og uten at vi trenger å vente for lenge.
Hei Sigurd, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero
Jeg bruker chat når jeg kontakter Phonero, da går det raskt, og jeg får hjelp med en gang. Kundeservice er bra og som teknikker får jeg den hjelpen trenger når jeg skal stille inn de forskjellige avdelingene jeg har i Norge. Siden de har Telia som eier kan det ta noe tid når vi har problemer med feks dekning inne. Men det blir løst på den ene eller andre måten. Jevnt over er jeg fornøyd og får oppfølging som jeg forventer. De fortjener 4+ stjerner. Kundeservice fortjener 5
Hei Øyvind, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Opplever alltid rask og effektiv behandling hos support.
Hei Erik, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Rimelige priser, god og kjapp kundeservice, oversiktlige nettsider
Hei Kjersti, Takk for hyggelig tilbakemelding. Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice, bra sentralbordløsninger, kompetente supportmedarbeidere, men datapakkene er små og dyre sammenlignet med leverandører til privatmarkedet.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding, godt å se at du er fornøyd! Vi har for en liten stund siden lansert nye og høyere datapakker for privatkunder, så ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se nærmere på ditt abonnement. Mvh Mads Phonero