Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bedriften vår hadde dette selskapet, desidert det aller værste vi har vært borti. Hvordan den ligger så høyt her er VELDIG rart.
Hei, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero. Gode samarbeid og fornøyde kunder er viktig for oss, så send oss gjerne en henvendelse til [email protected] med innspill til forbedringer. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Lykke til med ny leverandør. Mvh Mads Phonero
Tenker ikke noe på det i hverdagen, og det er jo akkurat slik det skal være det. Nå hadde jeg behov for hjelp for å finne puk-koden, og fikk ordnet det raskt og enkelt via chatten. Tipp topp!
Hei Klara, Så bra du fikk god hjelp. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Slipper å sitte i telfonkø i timesvis for å eventuelt få snakke med suport.
Hei Idar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Er jo fantastisk tungvint å gjøre endringer osv. dette må vel kunne gjøres mindre byråkratisk. Hva med en vanlig e-post?
Hei, Takk for din tilbakemelding. Vi har i dag lansert tjenesten ditt Phonero, her kan du blant annet endre din datapakke og finne annen nyttig informasjon angående ditt abonnement. https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/ditt-phonero Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss! Mvh Mads Phonero
Hyggelig service, men dog alt for treg respons i vårt tilfelle.
Hei Charlotte, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi beklager at ting har tatt for lang tid og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Når det gjelder kjøp av ekstra datapakke så er det en forsinkelse når du får meldingen at data er brukt opp. I mellomtiden er det dyr datapris som overstiger prisen på pakken. Skulle være greit med roll over av ekstra innkjøpte data sånn det kan legges igjen ekstra. Fryktelig dyrt om du overstiger din datapakke..
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås med tjenesten datakontroll. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt med oss på [email protected]. Mvh Mads Phonero
Phonero leverer gode tjenester til en rimelig pris.
Hei Line, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Som bedriftskunde er vi kjempefornøyd med kundeservice, alltid vennlig og effektivt, priser er greie, utfordringen er dekning til tider.
Hei Maja, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har god forbindelse. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Kunnskap, evnet til å lytte til kundens behov, gjennomføringsevne.
Hei Ingebjørn, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Eierskifte i Phonero er meget tungvindt da en må håndtere papirdokument for eierskifte. Bør kunne gjøres med elektronisk signering.
Hei Leif, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Vi har de siste dagene tilrettelagt slik at eierskifte nå er mulig å signere elektronisk. Mvh Mads Phonero
Opplever alltid rask hjelp når jeg trenger det. Blide og hyggelige ansatte.
Hei Ola, Takk for din tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Opplever at jeg har dekning på alle steder der jeg bruker telefonen. Har også meget god erfaring med kundeservice.
Hei Thomas, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Veldig gøy å lese ! Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med kundeservice. Har tidligere hatt problem (brukerfeil) inne på MBM admin. Denne gangen var det ikke min feil, men det skjedde noe etter at jeg hadde forandret åpningstider inne på vår side. Ikke helt fornøyd med oppsettet inne på MBN admin (ikke så brukervennlig )
Hei Øyvind, Takk for hyggelig tilbakemelding! Du kan gjerne sende oss en mail til [email protected] med innspill til forbedring, så vil vi se på dette. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Mvh Mads Phonero
Veldig fornøyd med kundeservicen, særlig chat! Lett og enkelt å få hjelp. Appen er også veldig kjekk å benytte seg av. Kunne gjerne hatt en funksjon som viser hvem innringer er, nå innringer ikke ligger i kontaktlista. Nå må jeg gjerne sjekke i appen for å få vite det.
Hei Lars, Takk for hyggelig tilbakemelding! Oppslag mot opplysningen skal nå fungere på både iPhone og Android telefoner. Send oss gjerne en henvendelse på [email protected] med din telefonmodell, så kan vi sende deg en oppskrift på hvordan du aktiverer dette. Mvh Mads Phonero
Phonero funger veldig bra i de fleste tilfeller men, noen steder er dekningen helt håpløs, ingen taledekning eller 4G. Dette er nok fordi det er Telias nett.
Hei Yngve, Vi setter pris på tilbakemeldingen! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Ubrutt kommunikasjon, hastigheten er blant de beste. Kjekt å ha mulighet til større kvanta nettkapasitet.
Hei Kirsten, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd! Mvh Mads Phonero