Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Benyttet chat funksjonen. Løste oppgaven kjapt og effektivt!
Hei Kas, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Som kunde i mange år har jeg blitt godt ivaretatt og det har resultert i trofasthet. Når det skjedde en uheldig hendelse ordnet dem opp raskt noe som fører til at jeg kan anbefale dette selskapet.
Hei Reidar, Så fint å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Har fått kjappe svar 2 dager på rad, av 2 ulike hjelpere. Med gode utfyllende svar er det lett å finne ut det man lurer på. 10/10!
Hei Tonje, Takk for fin tilbakemelding! Veldig gøy å lese at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero
Vi har tidligere vært kunde av Telenor i mange år. Valgte å skifte til Phonero av økonomiske årsaker. Dessverre opplever vi at dekningen i enkelte områder er vesentlig dårligere enn vi hadde tidligere med Telenor. Opplever også brudd av samtaler helt uforklarlig. Områdene det brytes er midt i Oslo og Drammen sentrum, tuneller og kjøring på motorvei. Spesielt langs E18 sørover. Dette er områder vi ikke hadde problemer tidligere. Dette må forbedres eller så må vi vurdere å skifte ut igjen.
Heisann, Takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke dette nærmere og se på løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Trengte hjelp til å finne pin/puk på tvillingkort - tok kontakt via chatten. Veldt raskt svar, fornuftig kontroll og løsningsorientert tilnærming.
Hei Elisabeth, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding
Tror ikke det er mulig å yte bedre kundeservice enn det man får hos Phonero. Raskt, enkelt og uten ventetid. Nesten så man gleder seg til neste gang man trenger litt hjelp!
Hei Vidar, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Skulle betale bruddgebyret til det andre selskapet jeg hadde til bedriften, og ingen snakk om at det ble kreditert i samtalen, så etter jeg hadde signert avtalen med de fikk jeg vite det😡 7000 er mye for et lite selskap som mitt.
Hei Merete, Det stemmer at vi kan kreditere eventuelle bruddgebyr fra tidligere operatør via fratrekk på faktura. Vi beklager for at du ikke ble godt nok informert om denne rutinen i forkant, og takker for din tilbakemelding. Mvh Mads Phonero
Vi valgte Phonero pga. pris/fleksibilitet og administrasjonspanelet og var veldig fornøyd med løsningen helt til Telia overtok. Våre ansatte jobber delvis hjemmefra og ute hos kunder/klienter og opplevde en vesentlig dårligere dekning enn den vi hadde med Telenor. En av våre ansatte som bor sentralt i Oslo og høyt over hus i nærheten mistet dekning og måtte stå et spesielt sted i leiligheten for ikke å få brudd på samtalene. Det skjedde ikke tidligere.
Hei Thor, Takk for din tilbakemelding. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har benyttet phonero sine tjenester i flere år. Bytter nå fra jobb mobil til privat avtale da jeg har blitt pensjonist. Ser ingen grunn til å bytte.
Hei Tore, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Jeg har alltid vert fornøyd med Phonero, de som jobber der er flinke, tålmodige, kunnskapsrike og løsningsorienterte. Får alltid god hjelp i fra dere.
Hei Joar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å lese og vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero
Byråkratisk når det kommer til eierskifte. Har ikke opplevd det så tungvint med eierskifte hos noen andre leverandører som hos Phonero, enda sammenligningsgrunnlaget er stort siden vi har skiftet eiere og har måttet kontakte samtlige leverandører m.m.. F.eks. krever Phonero signatur fra en i bedriften med signaturrett, som om Phonero har like strengt regelverk som Brønnøysundregistret. I stedetfor å være tydelig i forkant, korrigeres det i etterkant og skaper merarbeid.
Hei, Takk for din tilbakemelding. Sikkerheten rundt eierskifte er svært viktig på grunn av at telefonnummer er en personlig eiendel og kan benyttes til identifikasjonstyverier. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss og vi vil se på andre løsninger som kan gjøre dette enklere i fremtiden. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero
Jeg opplever at mitt abonnement hos Phonero gir full dekning for mine behov i forhold til mobiltelefoni og mobildata.
Hei Magnus, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero
Bra kundeservice, rask tilbakemelding, løsningsorientert.
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
(Anonymisert) har ikke truffet en mann som ham. Jeg skulle inn på et område som for meg var langt over det jeg holder på til vanlig. Han var som en guide i jungelen. passet at jeg det rette i en presset situasjon. Kom i mål takket være han. For en person. Tusen takk.
Tusen takk for super service, hyggelig samtale og at dere gjorde det mye enklere enn det jeg fryktet å få løst mitt problem i dag.
Hei Susanne, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Fint å se problemet løste seg. Mvh Mads Phonero
God nettbasert telefonsentralløsning - men den mangler flere muligheter til å administrere brukere og abonnement. God nettportal for bedrifter med mye informasjon - men dessverre ikke så lett tilgjengelig informasjon, og bare en så enkel ting som å øke datapakke finnes det ingen mulighet for. Heller ingen instruksjon om hvordan man kan endre sine egne produkter. Her er det stor mulighet for forbedring.
Hei Bernt, Takk hyggelig tilbakemelding. Vi jobber for tiden med en ny selvbetjeningsløsning som inneholder mulighet til å endre på datapakker og andre tjenester. Om du ønsker å være en av våre pilotkunder for å teste denne løsningen før lansering, kan du sende oss en mail til [email protected] med ditt navn og telefonnummer, så tar vi kontakt med deg. Mvh Mads Phonero