Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Svarer raskt, får klare og gode råd/forklaringer på mine spørsmål. Stort sett gunstige priser.
Hei Tor, Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Har hatt noe få praktiske problemstillinger ifm bruk og viderekobling av samtaler. I samtale med support har jeg fått rask og god hjelp som løste problemet og hvordan jeg kunne gjøre dette selv i ettertid.
Hei Tom, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Vil ikke bytte bedriftsnett fra Phonero. Får alltid rask hjelp på telefon når jeg trenger det. Alle jeg har vært i kontakt med er kunnskapsrike, hyggelige og hjelpsomme.
Heisann! Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din. Takk for fin omtale. Mvh Katrine Phonero
God service. Fikk svar på det jeg lurte på med en gang.
Hei Leif, Så godt å høre. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Fått ordnet rask det jeg vil ha hjelp til via chat funksjonen.
Hei Eirik, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Kjem greit til kundeservice, rask service når du treng nytt simkort.
Hei John, Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Har ikke mye erfaring - men opplever at det meste funker
Hei Turid, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Når jeg kontakter Phonero kundeservice får jeg hjelp umiddelbart, og de er dessuten både hyggelige og kompetente.
Hei John, Takk for fin tilbakemelding. Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Har ingen erfaring enda. Kun endring fra bedrift til privat. Mener at kr 199,- er i dyreste laget for 1 GB. Mener at prisen burde kr 169,- for å konkurrere med andre.
Hei Svein, Takk for tilbakemelding! Dette skal jeg ta med videre med vår produktavdeling. Ha en fin dag Mvh Mads Phonero
Support Phonero har hjulpet meg godt med å avklare misforståelser og uklarheter ang. fakturering.
Hei Svetlana, Takk for hyggelig tilbakemelding. Fint å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero
Vi er godt fornøyd med service og kundeservice. Da selskapet er entreprenør og forflytter seg en del kunne dekning med fordel vært noe bedre enkelte steder.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi vil gjerne se litt nærmere på hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring/oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Oversiktlig faktura. Gode priser. Rask service på telefon og mail.
Hei Ragnar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Min henvendelse med Phonero ble besvart med en gang - raskt, effektivt og hyggelig (på chat).
Hei Sverre, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero
Jeg er meget fornøyd med bruk av Phonero bedriftsabonnement. Min mobil er også en del av et familieabonnement der jeg har tatt inn resten av familien. Det mangler nå bare mulighet for det å kunne overføre data internt etter behov innad i familieabonnementet for å kunne gi Phonero topp karakter!
Hei, Takk for hyggelig tilbakemelding :) Dine innspill vedr. dataoverføring er nå videresendt vår produktavdeling. Mvh Mads Phonero
Phonero har gode løsninger med et sentralbord og mobil-app som er enkle å bruke. Brukervennlighet er viktig i en hektisk hverdag og her treffer Phonero godt. Meget fornøyd med kundeservice/support.
Hei Espen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår sentralbordløsning og kundeservice. Mvh Mads Phonero
Phonero innfrir med god service og tjeneste. Ble litt krøll med portering fra Telenor, men fikk raskt hjelp fra Phonero. Bra Phonero:-)
Hei Tore, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero