⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 633 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 633 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 628 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 319
664
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bra kundeservice

Omtale av  Per A

Bra kundeservice. Litt for dårlig dekning enkelte steder i mitt område (Nittedal).

Svar fra Phonero
12.04.2019 10:38

Hei Per, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Nittedal dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero

Dårlig dekning og dårlig lyd

Omtale av  Olaol

Samtaler hakker og samtaler brytes. Å gå fra Telenor til Phonero er så å gå 5-6 år tilbake i tid. Generelt dårligere lyd og ustabilt.

Svar fra Phonero
11.04.2019 16:41

Hei, Dette hørtes ikke bra ut. God samtalekvalitet er svært viktig for Phonero. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero

Mer enn jeg kunne drømme om

Omtale av  Kikkan S

Fikk 1300,- i merutgift fordi jeg hadde passert grensen på 1000 MB med god margin. Da jeg ringte for å unngå det samme igjen, gjorde damen meg oppmerksom på at jeg ikke hadde fått sms fra Phonero om at jeg var tom for MB - og dermed gikk dette på telefonselskapet. Det var mer enn jeg hadde klart å tenke selv...

Svar fra Phonero
11.04.2019 16:41

Hei Kikkan, Takk for positiv tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd. Mvh Mads Phonero

Forferdelig app og oversikt, og i tillegg dyre

Omtale av  Jan

Du vil aldri vite når og på hva dine data er brukt på. Går du over kvote, straffes du så hardt at du ikke vil eie mobil.

Svar fra Phonero
11.04.2019 14:48

Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Høye datakostnader er kjedelig, men kan heldigvis enkelt unngås. I Bedriftsportalen kan man aktivere datakontroll som sperrer databruken etter 100 % bruk. Når man går tom, kan man kjøpe ekstra datapakker på 1, 5 eller 15 GB. Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Mvh Mads Phonero

Kjempeflink og hyggelig kundeservice!

Omtale av  Ina

Har brukt Phonero siden 2008 og er kjempefornøyd med både tjenester, dekning og pris!

Svar fra Phonero
11.04.2019 14:48

Hei Ina, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Forbedringsområder

Omtale av  Sylvi H

Det er blitt tungvindt å flytte eksisterende abonnement i ett datterselskap til et annet eller opp til morselskapet. Vi eier og driver alle og opplever nå at enkle endringer blir tungvindt. Før sendte jeg en enkel mail, nå må eierskifteskjema fylles ut hvor jeg sitter som nåværende juridisk eier av nummer og kommende juridisk eier. Krever mye mer tid. Avtalen var at dette skulle gå sømløst, noe det definitivt ikke oppleves som lengre. Når nye abonnement meldes inn, kommer det med priser som ikke er endel av eksisterende avtale og vi må bruke mye tid på å gi tilbakemeldinger og få rettet dette. I tillegg da må vi betale feilaktig faktura før vi evt. får kreditnota. Mye brudd på samtaler, da linjen faller ut. Mye har vært en utfordring fra tidlig av, men nå oppleves det som at ting blir mer tungvindt. Webløsningen i seg selv er bra, men kanskje få åpnet opp at vi som administrerer alle abonnement kan utføre flyttinger selv direkte i løsningen. Dere slipper å bruke tid og vi slipper å kaste bort mer tid.

Svar fra Phonero
11.04.2019 14:45

Hei Sylvi, Takk for tilbakemeldingen. Så synd å høre at du ikke har hatt en god nok opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Phonero bryr seg

Omtale av  Erik

Phonero support har medarbeidere som bryr seg om å finne gode løsninger for brukerne, og som går en ekstra mil for å få det til.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15:39

Hei Erik, Vi setter pris på tilbakemeldingen. Veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero

Meget bra

Omtale av  Knut A

Det er lett å få svar, dere ordner opp. Aldri noe tull. Det fungerer rett og slett. Dette er mine erfaringer.

Svar fra Phonero
10.04.2019 15:37

Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Mads Phonero

Fungerer greit for meg

Omtale av  Leif E

Dekningsgraden er nok det største ankepunktet. Tjenestene ellers fungerer greit. Jeg håndterer nærmere 200 mobilabonnementer i vår bedrift og får rask hjelp/tilbakemeldinger når jeg tar kontakt med Phonero.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09:12

Hei Leif, Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så slår vi på tråden. Mvh Mads Phonero

Stort sett veldig bra

Omtale av  Dag F

Raske respons på kundeservice. Ok priser så vidt jeg kan bedømme. Får av og til tilbakemeldinger om dårlig dekning her i distriktet og kan derfor ikke gi full score.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09:12

Hei Dag, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilket området dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God pris, god dekning, god support

Omtale av  Per J. B

Alt vel herfra - God pris, god dekning, god support. :)

Svar fra Phonero
10.04.2019 09:12

Hei Per, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din :) Mvh Mads Phonero

Chatten

Omtale av  Børge

Så lenge chatten er bemannet og besvares umiddelbart kan vi leve med at det ikke lenger går an å sende eposter til [email protected] med nye saker. Dersom det kun var mulig å ta kontakt via kontaktskjema ville dere scoret lavere for vår del.

Svar fra Phonero
10.04.2019 09:12

Hei Børge, Så fint å se at du er fornøyd med oss! Vi setter pris på tilbakemeldingen. Mvh Mads Phonero

God, rask og konsis service

Omtale av  Johnny L

Phonero er alltid raske og løsningsorienterte. Ingen ventetid.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10:09

Hei Johnny, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero

Rask og god kundeservice på telefon og epost.

Omtale av  Åge

Phonero besvarer alle henvendelser raskt på telefon og epost. De gir individuell tilrettelegging av abonnement tilpasset bedriftens behov.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10:08

Hei Åge, Takk for fin tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero

Svarer fort på tlf

Omtale av  Else K

Man får raskt svar hos kundeservice og alltid løsningsorienterte svar.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10:08

Hei Else, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice. Mvh Katrine Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Bra kundeservice

Omtale av  Per H

Kundeservicen er som oftest bra. De fleste vi er i kontakt med er både hjelpsomme og hyggelige. Dekningen er dessverre blitt mye dårligere etter overgangen fra Telenor til Telia. Ville nok anbefalt selskapet til andre om det ikke hadde vært for dette.

Svar fra Phonero
09.04.2019 10:08

Hei Per, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er planlagt utbedring eller trengs en oppgradering. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero

Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR