Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 501 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Positiv trend

Phonero opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 501 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 501 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 218
650
108
63
462
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Lett å tegne abonnement, ikke fullt så lett å avslutte det.

Omtale av  Patrick

Vi tegnet en firmaavtale på mobiltelefoni med Phonero i februar 2016, med en bindingstid på 24 måneder (trodde vi). Den gangen brukte Phonero Telenornett, og vi har vært veldig fornøyde med avtalen helt til Phonero gikk over til Telianett. Etter overgangen har vi opplevd generelt vesentlig dårligere mobildekning , noe som ofte gjør databruken umulig både i privat og i jobbsammenheng. Jeg tok kontakt med Phonero i juli 2018 for å informere om det, men det var ikke noe de kunne gjøre med umiddelbart. Da bindingstiden med Phonero er over, tok jeg kontakt med en annen mobiloperatør som bruker Telenornett for å bytte. Det tok ikke lang tid før jeg mottok en sms fra Phonero der det stod at de kom til å fakturere et bruddgebyr (3000 kr. eks moms per mobilabonnement). I avtalen, underskrevet 26.02.2016., står det at det er en bindingstid på 24 måneder. Nå er det over 30 måneder siden inngåelsen av avtalen, så jeg tok kontakt med Phonero for å sjekke hva bruddgebyret gjalt. Phonero ansatten jeg snakket med, henviste til Abonnementsvilkår punkt 9. Der står det: " Abonnement varer I FØRSTE OMGANG i 24 måneder. Kunden kan si opp abonnement med virkning fra bindingstidens utløp med minst 3 måneders varsel." Vi får bare slite med dårlig Telianett fra Phonero i 3 måneder til, før vi kan bytte til annen operatør (ikke aktuelt å betale bruddgebyr). Jeg var dessverre ikke nøye nok til å lese hele abonnementsvilkår på flere sider for å avdekke skjulte betingelser. Tips til de som vurderer å inngå avtale med Phonero: les abonnementsvilkår nøye, for å unngå uhyggelige overraskelser i ettertid.

Svar fra Phonero
10.10.2018 11:24

Hei Patrick, Takk for tilbakemelding. Først og fremst er det synd at vi ikke tilfredsstilte forventningene dine. Vi forstår at dekning er kritisk, og vi er svært opptatt av at våre kunder har forbindelse. Telia legger flere milliarder i dekningsutbygging hvert år, og bare i løpet av de siste månedene (august/september) har vi sett store forbedringer for flere av våre kunder. Håper dette også har hatt en positiv effekt for dere den siste tiden. Når det gjelder våre abonnementvilkår så har vi ikke som intensjon å skjule noe for våre kunder. Vi jobber hele tiden med å bli bedre, og vil i nærmeste fremtid ta en titt på vilkårsettet vårt for å se om vi kan tydeliggjøre dette noe, slik at kunder som deg ikke skal sitte igjen med en ubehagelig overraskelse. Ønsker dere lykke til hos ny leverandør, og velkommen tilbake til Phonero om det kan være aktuelt for fremtiden. Mvh Katrine Phonero

Konstruktiv, informativ og tydlig kommunikasjon

Omtale av  Bente

Løsningsorientert. Rask oppfølging. God service, imøtekommende i forhold til kundens behov

Svar fra Phonero
10.10.2018 11:06

Hei Bente, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Ha en fin dag. Mvh Mads Phonero

Løsningsorientert & profesjonelt

Omtale av  Knut K

Tekniske utfordringer og spørsmål ble handtert profesjonelt.

Svar fra Phonero
10.10.2018 10:08

Hei Knut, Bra å høre at du er fornøyd med vår kundeservice! Mvh Mads Phonero

Raske og gode løsninger

Omtale av  Siw M. -. A. K. D

Svarer alltid innen kort tid og er løsningorientert

Svar fra Phonero
04.10.2018 16:58

Hei Siw, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Aldri igjen

Omtale av  Vidar

Phonero villeder sine kunder gjennom en dårlig informasjonspolitikk angående priser. For eksempel fri bruk av telefon i Norge og EU + Eos betyr ikke at du kan bruke telefonen din fritt, ikke med mindre du har veldig lyst til og punge ut med noen tusen i måneden. Fri bruk av telefon betyr i kundenes øye fri bruk. Phonero utnytte dette og kaller det hva kunden forstår under fri bruk for fri tale. Dermed er det veldig lett og gå i en prisfelle. Dette er bare en eksempel på en vell gjennomført villedende informasjonspolitikk som Phonero tjener godt på. Kjøre du til utlandet og for de typiske sms'ene så står det oss Phonero ingenting om priser og lignende. Dermed legge kunden ikke merke til Luksusfellen heller. Det står bare samme pris som abonnement hjemme. I Phonero sin app (om man kan kalle dette app i det hele tatt) står det ikke noen priser heller. Det er veldig lurt da slipper kunden og for en oversikt over kostnadene og Phonero tjenere grov. Vil bare informere om at flere i mitt Firma blir lurt på samme måten. Mitt personlig råd: ligg langt unna.

Svar fra Phonero
10.10.2018 10:04

Hei Vidar, Våre Fri bruk abonnement inkluderer Fri bruk av tale, meldinger og valgt datamengde i Norge, Norden og EU/EØS. I Phonero Mobilapp finner du under menyvalget «Forbruk» en egen fane for utland. Her kan du følge med på forbruket ditt hittil denne måneden, forrige måned og så langt i år. Dersom du har behov for å ringe fra Norge til Norden og EU/EØS har vi også egne valg og pakker for dette. Vi er svært opptatt av at alle våre kunder skal ha full kontroll og oversikt over deres abonnement og priser, og har flere gode verktøy som kan hjelpe med dette. Det er synd å høre at du ikke har fått denne opplevelsen hos oss. Gir du oss en ny sjanse er jeg sikker på at vi vil finne en god løsning for deg og din bedrift. I mellomtiden ønsker jeg deg lykke til med ny leverandør. Mvh Katrine Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Alt har fungert som det skal.

Omtale av  Per-Arthur

Abonnementet hos Phonero fikk jeg da jeg byttet jobb i august. Har ingen ting å klage på så langt. Veldig bra kundeservice på "Chat"-funksjonen på hjemmesiden.

Svar fra Phonero
04.10.2018 16:57

Hei Per-Arthur, Takk for fin tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss. Mvh Katrine Phonero

Tilbakemelding

Omtale av  Johan A. K

Veldig god service, bra oppfølging, så langt positiv opplevelse.

Svar fra Phonero
04.10.2018 16:50

Hei Johan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Veldig fornøyd

Omtale av  Siv M. N

Hyggelige og profesjonelle kundebehandlere, svarer alltid raskt. Fikk god forklaring spørsmålene mine.

Svar fra Phonero
04.10.2018 16:25

Hei Siv, Takk for hyggelig tilbakemelding! Veldig gøy å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Mvh Katrine Phonero

Phonero leverer

Omtale av  Sigrid

Phonero er en god leverandør, ryddig i regningene og gir god kvalitet.

Svar fra Phonero
04.10.2018 15:30

Hei Sigrid, Så fint å se at du er fornøyd med oss. Takk for fin tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Rask til å svare på henvendelser

Omtale av  Sissel

Min erfaring er at jeg får hjelp og nødvendige opplysninger ved forespørsel.

Svar fra Phonero
03.10.2018 17:56

Hei Sissel, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Rask og løsningsorientert

Omtale av  Rolf

Rask og effektiv behandling. Hyggelig og imøtekommen kundebehandler

Svar fra Phonero
03.10.2018 17:54

Hei Rolf, Takk for tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Mvh Mads Phonero

Hurtig og raskt svar på henvendelser.

Omtale av  Jan S

En mail - rask respons fra kundeservice. Ingen problemer - servicen er på topp fra 1.dag.

Svar fra Phonero
09.10.2018 09:58

Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Gode priser, god hastighet og god service!

Omtale av  Ingar H

Er veldig tilfreds med priser og hastigheter hos Phonero. Litt å gå på dekning i utkantstrøk. Servicen er upåklagelig!

Svar fra Phonero
05.10.2018 12:02

Hei Ingar, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send meg en mail på [email protected], skriv telefonnummeret så ringer jeg deg. Mvh Katrine Phonero

Tipp topp

Omtale av  Sis

Bra Pris, rask og god kundeservice, god dekning og veldig viktig: ikke masete reklame eller tilbud om ditt og datt. Tusen takk!

Svar fra Phonero
05.10.2018 12:01

Heisann! Takk for fin tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd. Mvh Katrine Phonero

Veldig bra service

Omtale av  Bengt K

En enkel løsning å håndtere og god service. Jeg hadde en teknisk utfordring i dag på sentralbordløsningen og det ble løst på direkten under kyndig veiledning

Svar fra Phonero
05.10.2018 12:00

Hei Bengt, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd og at du fikk god hjelp fra våre kundebehandlere. Mvh Katrine Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God Service

Omtale av  Hanne

Dere er veldig gode på kundeservice. Jeg har alltid fått god hjelp.

Svar fra Phonero
05.10.2018 11:59

Hei Hanne, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero

Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR