Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
I min erfaring har Phoneros supportteam vært opptatt av å gi oss den beste mulig kundebehandling, og satt oss over til beste ansatt for oppgaven når vi har trengt hjelp med ulike ting.
Hei Petter, Så gøy å høre at du er fornøyd med oss og våre kundebehandlere. Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero
Punktlig Rimelig Litt dårligere dekning etter at dere ble en del av Telia
Hei Line, Takk for fin tilbakemelding! Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Send oss en mail på [email protected], ta med telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Mvh Katrine Phonero
Vi har vært kunde hos Phonero i flere år og er svært fornøyde. Vi benytter blant annet bedriftsnett på vårt Kundesenter, som gir oss en oversiktlig løsning som er enkel å administrere. Om vi lurer på noe har vi en dedikert kontaktperson som alltid er tilgjengelig. Strålende fornøyd 👍
Fikk hjelp med en gang da jeg hadde glemt pin-koden min og måtte ha ny.
Hei Berit, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi er veldig fornøyd med Phonero. Alltid hyggelig kundestøtte og de ordner alt raskt. Aldri hatt noe problemer :-) Lett å bruke.
For oss fungerer Phonero greit. Produktet har blitt dårligere etter at dere gikk over i Telianettet. Som ansvarlig får jeg flere meldinger om brudd i samtaler og dårlig kvalitet enn det jeg fikk tidligere. Kundeservicen er meget bra.
Hei Morten, Takk for din tilbakemelding! Det er viktig for oss at våre kunder har god forbindelse. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar jeg kontakt. Ellers er det godt å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Mvh Mads Phonero
Byttet fra et annet selskap til phonero. Rask og veldig god service. De ordner alt, så overgangen har gått knirkefritt.
Hei Baard, Takk for fin tilbakemelding. Dette skal jeg bringe videre til riktig avdeling. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi har god erfaring med Phonero og support fra kundeservice. Vi anbefaler Phonero.
Heisann! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Katrine Phonero
Vi har hatt et problemfritt og god samarbeid med Phonero i 4 år. Overgangen fra Telenors nett til Telias har vært helt problemfritt. God kundeservice og veldig fordelaktige priser.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å se at du er fornøyd med oss! Mvh Mads Phonero
Kundeservice fungerer meget bra hos Phonero. Her er det ikke mye å utsette.
Veldig dårlig dekning på gitte områder på Sørlandet. Samme gjelder for Stryn og Haukeli. Vi er avhengig av å ha god dekning der vi jobber. Vi er ofte på steder hvor det ikke er fremkommelig med andre transportmidler enn helikopter. Vi opplever at dekningen vi har gjennom Phonero er mye dårligere enn hos tidligere leverandør
Hei Nina, Takk for tilbakemeldingen din. Vi jobber hele tiden med å bli bedre. 4G-nettet oppgraderes kontinuerlig for å sikre god samtalekvalitet og forhindre brudd på samtaler. Vi vil gjerne undersøke om det er planlagt oppgradering/utbygging som vil bedre dekningen i de områdene du nevner. Ta gjerne kontakt med meg på [email protected], skriv telefonnummeret ditt så slår jeg på tråden. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Vi har vært fornøyde i mange år, men etter overgang til Telia gikk alt rett vest. Gjort mange forsøk over lang tid på å rette opp i det som evt. er problemet med dekning uten bedring. Gjelder mange nummer, fordelt over hele Norges land. Vi hadde ikke noe annet valg enn å bytte til annen leverandør.
Hei Christofer, Takk for din tilbakemelding. Så synd å høre at du ikke opplevde Telias mobildekning tilfredsstillende. Telia har ila sommeren gjort flere parameterendringer som har vist seg å gi svært gode resultater. Vi ser at flere av våre kunder i den sammenheng opplever bedre samtalekvalitet og mindre brudd. Telia vil fortsette å bygge ut nettet hele tiden. Vi ønsker deg lykke til med ny leverandør og håper du vil komme tilbake til oss ved en senere anledning. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Alle problemer løses omgående, alltid god service. Meget god opplæring.
Hei Tove, Takk for fin tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Veldig fornøyd med kundeservice, men synes dog at deres app er tregere enn deres konkurrenter. Håper på oppdatering snarlig
Hei Anthony, Takk for din tilbakemelding! Vi har gjort en del grep for å øke hastigheten på mobilappen det siste året, og spesielt i Bedriftskatalogen for bedrifter med mange ansatte er ytelsen forbedret kraftig. Vi jobber med en ny oppdatering av appen nå, og jeg vil gjerne vite mer om hva som ikke fungerer bra nok hos deg så vi kan se på dette før neste oppdatering kommer ut. Send gjerne en mail med navn og nummer til [email protected] så slår jeg på tråden. Ellers er det godt å høre at du er fornøyd med kundesenteret vårt. Mvh Mads Phonero
Meget god kundeservice og kort ventetid på service.
Hei Øyvind, Takk for hyggelig tilbakemelding. Ha en fin dag! Mvh Katrine Phonero
Raskt service - fikk hjelp til å endre åpningstiden på sentralbord veldig raskt!
Hei Helen, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Katrine Phonero