Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Byttet fra Talkmore til Phonero etter å mottatt et tilbud fra selger som så bra ut. Det ble hevdet at jeg vil spare penger med Phonero abonnementet. Har kostet meg kr. 800 mer pr. måned!!! SVINDEL.
Dette er et selskap som ikke er moden for det profesjonelle markedet. Her har de mye å lære ifht opplysningsplikt osv. Arrogant!
Ser det er mye gammel info her, spesielt rundt betingelser. Har akkurat gått over til Phonero. Vi finleste betingelsene og de er helt identiske med Telenor sine, ingen forskjell verken på bruddgebyrer eller bindingstider. Erfaringen så langt er som forventet, verken mer eller mindre.
Avtaler det koster å komme ut av. Alle endringer krever ny binding, du ender med å måtte betale 3000 pr nummer for å komme ut av det elendige firmaet. STYR UNNA.
Enig med mange andre som er missforøyde! Jeg føler meg rett og slett lurt!
Aldri gå inn en avtale med dette selskapet! Jeg advarer på det sterkeste. Enormt høye priser for ekstra forbruk, fakturarot, lang bindingstid, voldsome ekstragebyrer. IKKE GJØR DEN TABBEN.
God service. Stabilt nett. Utmerket kundeoppfølging.
Phonero har blitt dårligere og dårligere på kundeoppfølging for bedrift - fungere bra i starten der en fikk raske svar tilbake på mailer, dette opplever jeg ikke lenger. Vil ikke anbefale dette selskapet til andre bedrifter slik jeg opplever dette selskapet nå! Vår virksomhet ble solgt til ny eier og ansatte ble overført til det nye selskapet. Det som da skjer er at vi får regningen på brudd på bindingstid når tidligere ansatte bytter til annen mobil leverandør.
Det virker ikke som at Phonero følger helt med i tiden hverken når det kommer til å bygge opp fremtidsrettede abonnement eller å gi eksisterende kunder nye fordeler som lavere priser i EU med videre. Det virker som om at Phonero er akterutseilt av selv Telenor og andre leverandører. Jeg vil personlig ikke anbefale Phonero til andre bedrifter selv om de fungerer bra nok til daglig drift og har en grei app og telefonsentral.
Jeg synes Phonero har god dekning, gode priser og god kundeservice.
Salgskonsulenten førte oss bak lyset mhp skjulte avgifter, bindingstid og bruddgebyr. Vi kan heller ikke sende MMS med abonnementet. Når vi forsøker å få kontakt med salgskonsulenten i dag blir det lagt på. En frustrerende og kostbar erfaring. STYR UNNA!!!!
Fikk tilbud om utbetaling av mitt abo. Men dette var vist ikke blitt registrert. Så summen måtte jeg dekke selv. Prisen var helt ok, men kundeservice kan du bare glemme om du har en normal jobb. Da må du gjerne vente et par dager for at de skal svare på mailen sin, veldig tungvidt at de stenger telefonene så tidlig..
Jeg er mye ute og reiser, og når jeg kobler til WiFi, er det veldig gunstig å ringe gjennom Phonero-appen. Når jeg ringer til kundene, kan jeg velge å vise fasttelefonnummeret, så det ser ut som jeg sitter på kontoret i Oslo. Jeg har full oversikt på jobbsamtaler, og kan sjekke forbruket og skille mellom privat og arbeidsrelatert forbruk. Sentralbordet består av IP-telefoner og mobiltelefoner, og man kan se hvem i bedriften som er opptatt i samtale, viderekoble, og spørre om det er ledig for viderekobling via bl.a SMS før det kobles. Varsling på dataforbruk er ikke et problem, og utgiftene har blitt redusert med 40-50%!! De lover, og overholder max ventetid på 30 sekunder hos kundeservice, som også har døgnåpen vakttelefon. Full Telenordekning, men MYE billigere. Anbefales på det sterkeste.
Her vet du aldri hva fakturaen lyder på! Prisene virker normale, men forferdelig uoversiktlige fakturaer og ingen mld ved overforbruk og ingen maksgrense tydeligvis! Styr unna!
Et avbestillingsgebyr på kr. 3.750,- for å si opp avtalen må jo være hinsides rimelig forretningsdrift. Jeg er ikke avhengig av data på telefonen. Derfor har abonnementet vært OK. Men du sitter i fella når det koster nesten kr. 4.000,- for å gjøre slutt på avtalen = Bondefangeri!
For en stund siden var jeg på en lang utenlandstur uten internett og visste at jeg ikke kunne betale Phonero regningen i tide. Jeg kontaktet dem på forhånd og etter avtale betalte inn kr 2.000 i forskudd. Dette holdt de ikke orden på, og da jeg kom tilbake hadde det kommet mye purringer og også snakk om inkasso. Til tross for at forskuddet dekket mere enn regningen! Nå har vi sagt opp abonnementet og erfarer, som alle andre, at uansett hva man gjør, så kommer det et surt avbruddsgebyr. ALDRI MER PHONERO.