Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert oktober 2024
Phonero
4 480 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 480 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 480 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 200
648
107
63
462
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

LURT!!!

Omtale av  Michael

Byttet fra Talkmore til Phonero etter å mottatt et tilbud fra selger som så bra ut. Det ble hevdet at jeg vil spare penger med Phonero abonnementet. Har kostet meg kr. 800 mer pr. måned!!! SVINDEL.

Useriøs

Omtale av  Naits

Dette er et selskap som ikke er moden for det profesjonelle markedet. Her har de mye å lære ifht opplysningsplikt osv. Arrogant!

Akkurat som de andre

Omtale av  K. H

Ser det er mye gammel info her, spesielt rundt betingelser. Har akkurat gått over til Phonero. Vi finleste betingelsene og de er helt identiske med Telenor sine, ingen forskjell verken på bruddgebyrer eller bindingstider. Erfaringen så langt er som forventet, verken mer eller mindre.

Auto fornying av kontrakter er dessverre lovlig brukt mot firma

Omtale av  Harald B

Avtaler det koster å komme ut av. Alle endringer krever ny binding, du ender med å måtte betale 3000 pr nummer for å komme ut av det elendige firmaet. STYR UNNA.

Anbefales IKKE!

Omtale av  Agnieszka

Enig med mange andre som er missforøyde! Jeg føler meg rett og slett lurt!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Phonero s**** bigtime

Omtale av  Tm

Aldri gå inn en avtale med dette selskapet! Jeg advarer på det sterkeste. Enormt høye priser for ekstra forbruk, fakturarot, lang bindingstid, voldsome ekstragebyrer. IKKE GJØR DEN TABBEN.

Ingen nedetid

Omtale av  Steinar

God service. Stabilt nett. Utmerket kundeoppfølging.

Bindingstid ved bytte av abonnement

Omtale av  Synnøve

Phonero har blitt dårligere og dårligere på kundeoppfølging for bedrift - fungere bra i starten der en fikk raske svar tilbake på mailer, dette opplever jeg ikke lenger. Vil ikke anbefale dette selskapet til andre bedrifter slik jeg opplever dette selskapet nå! Vår virksomhet ble solgt til ny eier og ansatte ble overført til det nye selskapet. Det som da skjer er at vi får regningen på brudd på bindingstid når tidligere ansatte bytter til annen mobil leverandør.

Dårlige tjenester - en akterutseilt leverandør?

Omtale av  Michael H

Det virker ikke som at Phonero følger helt med i tiden hverken når det kommer til å bygge opp fremtidsrettede abonnement eller å gi eksisterende kunder nye fordeler som lavere priser i EU med videre. Det virker som om at Phonero er akterutseilt av selv Telenor og andre leverandører. Jeg vil personlig ikke anbefale Phonero til andre bedrifter selv om de fungerer bra nok til daglig drift og har en grei app og telefonsentral.

Fornøyd kunde

Omtale av  Helene

Jeg synes Phonero har god dekning, gode priser og god kundeservice.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Uanstendig oppførsel

Omtale av  Joachim

Salgskonsulenten førte oss bak lyset mhp skjulte avgifter, bindingstid og bruddgebyr. Vi kan heller ikke sende MMS med abonnementet. Når vi forsøker å få kontakt med salgskonsulenten i dag blir det lagt på. En frustrerende og kostbar erfaring. STYR UNNA!!!!

Normal jobb? Glem hjelp fra Phonero

Omtale av  Steffen

Fikk tilbud om utbetaling av mitt abo. Men dette var vist ikke blitt registrert. Så summen måtte jeg dekke selv. Prisen var helt ok, men kundeservice kan du bare glemme om du har en normal jobb. Da må du gjerne vente et par dager for at de skal svare på mailen sin, veldig tungvidt at de stenger telefonene så tidlig..

Anbefales!

Omtale av  Simen

Jeg er mye ute og reiser, og når jeg kobler til WiFi, er det veldig gunstig å ringe gjennom Phonero-appen. Når jeg ringer til kundene, kan jeg velge å vise fasttelefonnummeret, så det ser ut som jeg sitter på kontoret i Oslo. Jeg har full oversikt på jobbsamtaler, og kan sjekke forbruket og skille mellom privat og arbeidsrelatert forbruk. Sentralbordet består av IP-telefoner og mobiltelefoner, og man kan se hvem i bedriften som er opptatt i samtale, viderekoble, og spørre om det er ledig for viderekobling via bl.a SMS før det kobles. Varsling på dataforbruk er ikke et problem, og utgiftene har blitt redusert med 40-50%!! De lover, og overholder max ventetid på 30 sekunder hos kundeservice, som også har døgnåpen vakttelefon. Full Telenordekning, men MYE billigere. Anbefales på det sterkeste.

Hold dere langt unna

Omtale av  Lars

Her vet du aldri hva fakturaen lyder på! Prisene virker normale, men forferdelig uoversiktlige fakturaer og ingen mld ved overforbruk og ingen maksgrense tydeligvis! Styr unna!

Et avbestillingsgebyr på kr. 3.750,- for å si opp avtalen.

Omtale av  Paul T. A

Et avbestillingsgebyr på kr. 3.750,- for å si opp avtalen må jo være hinsides rimelig forretningsdrift. Jeg er ikke avhengig av data på telefonen. Derfor har abonnementet vært OK. Men du sitter i fella når det koster nesten kr. 4.000,- for å gjøre slutt på avtalen = Bondefangeri!

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Kjeltring firma med sleipe betingelser og dårlig oppfølgelse

Omtale av  Jon

For en stund siden var jeg på en lang utenlandstur uten internett og visste at jeg ikke kunne betale Phonero regningen i tide. Jeg kontaktet dem på forhånd og etter avtale betalte inn kr 2.000 i forskudd. Dette holdt de ikke orden på, og da jeg kom tilbake hadde det kommet mye purringer og også snakk om inkasso. Til tross for at forskuddet dekket mere enn regningen! Nå har vi sagt opp abonnementet og erfarer, som alle andre, at uansett hva man gjør, så kommer det et surt avbruddsgebyr. ALDRI MER PHONERO.

Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR