Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Phonero har levert en konkurransedyktig pris siden dag en. De har videre hatt gode løsninger for å unngå ekstra kostnader ved bruk av data, noe som er av stor viktighet for meg. Hadde noe problem med dekning ved starten av året, men ifølge kundeservice skal dette nå være løst - noe min brukeropplevelse bekrefter. På generelt grunnlag er jeg svært godt fornøyd og gir derfor fem stjerner
Hei Lars, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd og at dekningen nå har bedret seg. Mvh Mads Phonero
Har hatt Phonero i flere år som privatkunde. Fikk tidlig et godt abonnement med stor datamengde. Har ennå tilgode å se at andre selskaper kan tilby en tilsvarende pakke til samme pris. Veldig godt fornøyd så langt.
Hei Terje, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Jeg er fornøyd med pris, hva abonnementet inkluderer. Synes kanskje det er litt dårlig dekning av og til på plasser det burde være god dekning.
Hei, Natalie Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg med dekningen. Send meg en mail på [email protected] med ditt navn og nummer så ringer jeg deg. Mvh Mads Phonero
Har aldri hatt noe problemer med abonnementet. Anbefales!
Jeg er veldig fornøyd med Phonero som leverandør. De har store datapakker og gode priser! Riktig fakturering og gode utenlandspriser.
Hei, Frida Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Mvh Mads Phonero
Fikk et godt tilbud for fem år siden med mye data. Ingen andre operatører som kan komme i nærheten til dags dato. God dekning, god service.
Hei Markus, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero informerte oss pr telefon at de skulle betale de 6000,- som var bindingsgebyr fra tidligere leverandør. Det ønske vi selvfølgelig, men vi hadde ikke sagt direkte ja det ønsker vi i samtalen. Phonero har bunnet 2 abonnement i 24 måneder og vi har måtte betale tidligere leverandør 6000,- i bruddgebyr. Hvem ønsker å betale 6000,- hvis man kan få det dekt??? Kjeltringer!!!
Du får personlig veiledning av personen som tar imot samtalen din.
Har aldri hatt noen problemer med abonnementet. Er privatkunde, synes jeg får mer enn nok mobildata for en god pris.
Mobil sentralbordløsning er fantastisk i forhold til både Telenor og ICE sin løsning, intuitiv og lett drevet. Prisene er bra, vi halverte neste regningen fra Telenor. Dekningen er noe dårligere enn Telenor sin dekning i noen områder, men det fungerer fint for oss. Vi har 11 abonnement i vår portefølje.
Det ble fra bra til elendig dekning (vi arbeider ute i distriktene) og når vi måtte kansellere kontrakter på mobil, krever de enda mange mange mnd med betaling. De tar bare å sjekker dekningen rundt kontoret vårt ikke der vi er ute å arbeider. Dette selskapet er så dårlig og så grådig at vi kommer aldri til å engang vurdere å ha noe fra disse igjen.
Jeg er fornøyd med Phonero. De yter god kundeservice og prisen er gunstigere for en hos andre.
Har brukt Phonero i mange år, og har ingenting å klage på. God kundeservice og lave priser.
Selskapet jeg jobber i byttet fra Telenor til Phonero. Det har vært helt tragisk. Er god dekning til helt elendig. Masse klager fra både brukere og kunder som irriterer seg over stadige brudd. Om det ikke blir rask endring vil de tape masse penger...
Det er det jevl...firma eg har vært i kontakt med på 20 år ! Selger lurer deg på dekning og binding og avtale brudd. Fantes ikke dekning der jeg er , er avhengig av at jobben for tak på meg. De nekter for alt , bare henviser til min signerte kontrakt. Trusler, inkasso, og nå venter forliksråd. Er helt forkastelig firma. Legg på røret om de ringer deg!
Spesielt dårlig etter at det ble Telia. Sliter ekstremt me dekning med en gang jeg beveger meg utenfor sentrumskjernen