Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra service, enkelt å bruke og enkle ekstraløsninger
Hei. Bjørnar. Veldig gøy å lese din tilbakemelding her. Vi er veldig stolte av både administrasjonsløsningen Din Bedrift, sentralbordløsningen, Bedriftsnett og selvbetjeningsløsningen Ditt Phonero. Skulle det være noen av disse dere enda ikke har prøvd ut, kontakt oss gjerne på [email protected] så hjelper vi dere i gang. Vi setter pris på tilbakemeldingen. Hilsen Christer, Phonero
Overgangen til ohonero var enkel og uten problemer!
Hei, Karl. Så fint å se at overgangen din var så enkel. Vi setter pris på tilbakemeldingen og skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Hilsen Christer, Phonero
Jeg er veldig fornøyd med support. De svarer veldig fort.
Hei, Jurek. Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi er her hvis du skulle trenge hjelp igjen i fremtiden. Hilsen Christer, Phonero
Kan ikke si annet enn at det er veldig bra, ingenting å utsette. Ikke vært i noen situasjoner hvor servicen har vært annet enn bra
Hei, Linda Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Vi er her hvis dere skulle trenge hjelp i fremtiden og setter pris på din tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero
God kundeservice det lille jeg har trengt å snakke med dem.
Hei, Joakim. Gøy å se at du er fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet, og setter pris på tilbakemeldingen din. Hilsen Christer, Phonero
Fornøyd ned abonnement, pris, dekning og kundeservice anbefales!
Heisann Pernille. Gøy å se at du er fornøyd ed prisen, dekning, kundeservice og abonnementet! Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Skriv gjerne til oss på [email protected] hva du mener vi kunne blitt bedre på, så kan vi ta tilbakemeldingen din med oss videre i arbeidet for å bli enda bedre. Ha en flott dag videre Hilsen Christer, Phonero
Hurtig svartid. Veldig løsningsorienterte og stor kompetanse.
Heisann, Tilie. Takk for fin tilbakemelding! Tar dette videre til kundesenteret. Vi setter pris på tilbakemelding. Hilsen Christer, Phonero.