Release har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
5 gb data til en meget god pris. Savner bedre oversikt over forbruk i appen. Stabilt nett. Setter også pris på den miljøbevisste tonen til firmaet.
Hei, Adrian! Tusen takk for tilbakemelding! Appen skal nå være oppdatert og viser gjenværende data istedet for forbruk:) Vennlig hilsen alle oss i Release
Veldig fornøyd med det meste. Eneste jeg kunne tenkt meg var mulighet for å bytte abonnement i app.
Hei, Kim! Tusen takk for flott tilbakemelding. Selvbetjening for bytte av abonnement i appen, er noe vi jobber med. Vi håper dette vil komme i løpet av kort tid. Vennlig hilsen alle oss i Release
Billig abonnement med Telenor-dekning, men med store mangler for meg. De verste er ingen AvtaleGiro, elendig app og dette høres kanskje rart ut men går stadig tom for datatrafikk. Gikk aldri tom med samme mengde hos min forrige leverandør. Usikker på hva dette skyldes og ekstra datapakker er dyre.
Hei, Bill B! Takk for konstruktiv tilbakemelding! Avtalegiro og E-faktura har vi på plass, uten å ha noen kjente problemer med det. Så her vet jeg dessverre ikke hva du har hatt som feil. Vi er helt enig i at appen vår kan bli bedre og derfor er den nå under oppdatering og vil bli bedre i løpet av kort tid. Ang data så er trafikken og antall GB hos oss, det samme som hos alle andre leverandører. Det mange glemmer når de skifter SIM kort, er at innstillinger for automatiske oppdateringer av apper og system ofte blir nullstilt. Slik at dette kan ta mye data underveis. Vi ønsker uansett at du spesifiserer din tilbakemelding til oss, slik at vi evt kan lære av dette. Send oss gjerne en epost til [email protected]. Merk med BYTT18BB, så ser vi på dette sammen. Vennlig hilsen alle oss i Release
Telefoner og beskyttelse virker å være bra, fornøyd etter 2 ukers bruk. Rask leveranse av telefoner, men 2 ukers tid for flytting av telefonnr
Hei, Jm! Flott å se at du er fornøyd med telefonene fra oss. Flytting av nummer er satt til 2 uker fordi vi vil være sikre på at du har sim kort fra oss før flytting. Og siden alle ikke får post hver dag lenger så liker vi å ha litt sikkerhetsmargin. Får du derimot SIM kortene tidlig, så gi beskjed så endrer vi overføringsdato. Vennlig hilsen alle oss i Release!
Velvillig, hjelpsom og rask support. Helt rå priser og maksimal dekning. Anbefales!
Hei, Fredrik! Tusen takk for flott tilbakemelding. Utrolig fint å se at du er fornøyd med oss! Vennlig hilsen alle oss i Release
Etter bytte fra Fjordkraft til Release, fikk jeg problemer med Face-id og i-message. Jeg kontaktet butikken (Release) i Sandefjord og de prøvde alle mulige løsninger, de kontaktet til slutt ingeniør nivå i Apple og endelig løste det seg. Dette var et problem butikken ikke hadde vært bort i før. Jeg er veldig takknemlig for det alle i butikken og kundesenter gjorde for og løse denne saken. En fantastisk service fra alle.
Hei, Øystein! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding, og så flott at vi kunne hjelpe deg med Apple problemet. Dette problemet og tilbakemeldingen din ble tema for mandagsmøtet her, og tatt imot med stor begeistring. Håper du får en fin høst! Vennlig hilsen alle oss i Release!
Forferdelig app som ikke fungerer. Ubehjelpsom kundeservice. Greie priser, men det hjelper ikke når man ikke får hjelp til en dritt, søppel!
Hei, Filip! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss og appen vår. Og selvfølgelig skal vi hjelpe kundene så godt det lar seg gjøre, og vi vil gjerne høre om din opplevelse med oss. Vennligst send oss en epost med emne BYTT4810, så ser vi på dette sammen! Vennlig hilsen oss i Release
Jeg har i lengre tid lett etter et selskap som har 500 GB mobilt bredbånd med telenor dekning, og endelig fant jeg Release. :-) Jeg tok kontakt med kundeservice før jeg ble kunde for også spør angående data rollover, og fikk raskt svar på det jeg lurte på, og ikke nok med det, men de verdisetter kunden såpass høyt at de svare etter 17:00 også, selv om det står på nettsiden fra 09:00 til 17:00 det er det ikke mange selskaper som gjør. Litt problemer med nettverk i starten, men dette var på grunn av Telenor, men det ble fikset noen par timer etterpå igjen. Jeg er veldig fornøyd med Release til nå. <3 5/5 fra meg altså
Hei, Marius! Tusen takk for flott tilbakemelding. Og det er flott å se at du er fornøyd med oss og kundeservicen vi gir! Vi i Release ønsker deg en fortsatt god høst! Vennlig hilsen alle oss i Release
Jeg er veldig fornøyd etter at jeg byttet fra en annen operatør (Chili Mobil) med tilsvarende priser som Release, men med Telia-dekning. Det er helt klart at Telenor har bedre 4G-dekning der jeg bor. Jeg hadde ICE og Chili før jeg gikk til Release, og på den tiden fikk jeg mer data pr kr (jeg fikk 10 GB til 249 hos ICE som et spesialtilbud (noe som tilsvarer 125 kr for 5 GB)) men ICE hadde dårligere dekning enn jeg har nå, til tross for at de har eget nettverk og samtidig bruker Telias. Jeg hadde derimot problemer med å få tilsendt SIM-kort fra Release tidsnok til operatørbytte, så jeg var uten telefon noen dager. Men dette trekker jeg ikke fra i omtalen da jeg ikke vet om dette skyldes feil hos Release eller Posten. Jeg håper Release fortsetter med å konkurrere om å gi mest data per kr. Jeg har per i dag 5 GB til 219 kr. Kundeservice har vært gode. Anbefales!
Hei, Jørgen! Og tusen takk for en flott tilbakemelding! Konstruktive tilbakemeldinger som dette er virkelig med på å gjøre oss bedre for dere som kunder. Ønsker deg en fin høst med abonnement fra oss. Vennlig hilsen alle oss i Release
De sier at penger skal være på konto innen 20 dager.Stemmer ikke. De svarer heller ikke på Mail
Hei, Anna! Dette var veldig beklagelig å se og det kan se ut som om denne saken har tatt alt for lang tid og det beklager vi. Du skal ha fått et svar per epost, og pengene skal være på vei i løpet av kort tid. Vennlig hilsen oss i Release
Byttet til Release fra Chili Mobil for jeg hadde elendig dekning med Chili mobil. Fra dag en med Release har det vært som dag og natt. Super dekning overalt hvor jeg ferdes, og alt bare fungerer. Har også ett datasim i en liten mobil router. Fungerer også supert. Så er kjempefornøyd så langt. Vurderer også å se på nyere telefon snart. Da blir det også kjøpt eller leid gjennom Release.
Hei, Kurt P! Tusen takk for utrolig flott tilbakemelding! Det er slike opplevelser vi alltid satser på, og det er utrolig gøy å se at du er fornøyd med oss. Ønsker deg en fantastisk sommer! Vennlig hilsen alle oss i Release
Telefonsamtaler fungerer ikke (vakler). Kombinasjon ny (brukt) telefon og nytt abb fungerer ikke innendørs. Lite hjelp å få fra forhandler.
Hei, Erling! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss. Dessverre er det nok ikke noe vi eller andre operatører kan gjøre med dårlig dekning inne i huset ditt. Moderne hus med fasader i glass, stål eller mur er noe av det som hindrer at radiosignalene trenger innendørs. Det samme gjelder eldre hus av kraftig treverk. Vi anbefaler å bruke WIFI tale for bedre opplevelse innendørs. Skulle det allikevel være slik at det er telefonen det er noe galt med, så må du gjerne kontakte oss på [email protected]. Merk emne med Bytt072121. Så skal vi se på dette sammen. Vennlig hilsen oss i Release
Bruker Release fordi de var billigst med Telenor dekning og 100 GB abonnement, men langt fra så billig som de med Telia dekning.
Hei, Svein! Så fint å se at du allikevel er fornøyd med oss. Vi forsøker alltid å være konkurransedyktige og vil se om det er noe vi kan gjøre med 100 GB abonnementet i fremtiden. Ønsker deg og dine en god sommer! Vennlig hilsen oss i Release
De legger på mye ekstragebyrer!!! 175kr i saksomkostninger pr e-faktura! IKKE billig!
Hei, Ida! Det er beklagelig å se at du er misfornøyd med oss! Det koster per idag ingenting å sette opp e-faktura. Og første faktura sendes alltid per epost til deg, i tillegg sender vi epost til alle nye kunder om at de snart mottar sin første faktura, slik at man er forberedt:) Dersom man ikke betaler fakturaen så vil man først få en betalingspåminnelse etter 14 dager, 14 dager etter det igjen vil man få et inkassovarsel med gebyr på kr 175,- fordi man ikke har betalt innen fristen. Slik at man har god tid på seg til å betale før dette gebyret trer i kraft. Med vennlig hilsen Alle oss i Release
Fungerer som det skal. Har hatt det siden 17 mai 👍🏻👍🏻
Hei, Torgeir! Tusen takk for flott tilbakemelding. Ha en fin sommer! Vennlig hilsen oss i Release
Ved overføring av nr så var jeg plutselig uten telefon noen dager, datatrafikken ble strupet etter ett døgn og kundeservice var vanskelig å få tak i. Men når jeg først fikk tak i de, da løste det meste seg. Dog noe undrende til dekningen, skal være av Telenor kvalitet men kanskje ikke helt oppe å nikker der heller?
Hei, Kim! Det var beklagelig at du opplevde problemer med overføringen. Dette skyldtes en fellesfeil fra nettleverandør, og vi beklager dette. Vedrørende dekningen så er det lovpålagt at nettleverandør leverer samme tjeneste til oss, som til egne kunder. Så dersom du opplever dårligere nett enn hva nettleverandør ellers ville gjort så vil vi gjerne vite det. Send oss gjerne en epost merket med BYTT2906k så ser vi på saken sammen! Vennlig hilsen oss i Release!