Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Her må kundene blø, for at canal digital skal tjene enda mer penger.
Har vært en fornøyd kunde, helt til nå. Canal Digital bør nå komme til en avtale med Discovery Networks. Synes de burde klart å dra i havn avtalen før 31. Januar. Betale det samme for 13 kanaler mindre. Nei, dette er for dårlig.
Dårlig service til oss kunder dette, vi kunne ha fått gratis filmkanaler ut år.
De har ringt meg utallige ganger etterpå for å få meg tilbake som kunde. Men jeg lar meg ikke lure tilbake i gjøkeredet :D
For lite valgfrihet. Man kan velge mange kanaler, men det er ikke mulig å få en liten pakke!
Er fornøyd med Canal digital da de har alle de kanalene som jeg og min familie på 4 har behov for, det være seg sport, barna kanaler, filmer osv. Det er synd at vi ikke får TVN sine kanalr men det løser seg vel etter hvert.
For at de skal rette opp i feilene de gjør/sier! Jeg har hatt en del styr med de, der de ikke vedkjenner seg at feilen er deres før minst 3 reperatører har vært og sjekket! De sier en ting, gjør en annen, og vedkjenner seg det ikke etterpå. En uting å MÅTTE betale for tv abo for å kunne ha nettverket til CD, når det kun er nettet som er intr. Jeg hadde byttet på flekken om jeg hadde kunnet, men bor et sted der CD kabel er det eneste å få..... Regningene kommer til rett tid, det er bra med de...
De leverer ikke varen jeg betaler for... Og sender regning uten noen form for fratrekk.... At 13 kanaler er borte vitner om at CD ikke bryr seg og ikke har respekt for sine kunder hvor lenge skal de holde på sånn tro.
I tillegg er det en håpløs innstilling at det ikke gis rabatt, når de nå ikke kan tilby TV norge pakken.
God kundeservice. Føler meg ivaretatt. Eneste minus er litt høy pris på kanalpakkene men man må jo betele for god service.
Elendig responstid på kundehenvendelser og ofte uten meningsfylte svar. Når distribusjonen deres bryter sammen, er de trege med å varsle, og veldig upresise både om årsaker og forventet reparasjonstid.
Har kabeltv og bredbånd fra Canal Digital og er storfornøyd. At tvNorge er borte for tiden bryr jeg meg fint lite om.. Er 98 % søppel som går der bare likevel.. Fikk 100 Mb linje på bredbåndet som plaster på såret, og det er et bytte jeg godt kunne hatt fast. At folk kan gå helt av skaftet for noen stakkars tv-kanaler viser jo hvor prioriteringene er her i landet.. Mange som tydeligvis ikke har annet å gjøre enn å benke ræva foran tv-skjermen halve døgnet..
Har hatt kontakt med kundeservice flere ganger. En sjelden gang er det noen der med ett snev av kunnskap.
Begynner å bli lei hele pakka... Stadig bytting og forandring i hvilken kanal man jeg... Om og om igjen. Kan aldri vite hva neste blir.
-du får ikke samme svar når du kontakter flere ansatte i CD... -de glemmer at faktisk den lille mann i gata er de som betaler deres lønn.. -pga egen rot i nettbank ble ikke en fakt betalt som den skulle, jeg fikk trussel om stenging av mitt abn, jeg tok kontakt å fikk skriftlig beskjed at ikke noe ville bli stengt, dagen etter stengte de..... Hmmm åpnet ikke før 5 dager etter.... Takk.... God service.. Nei
Har i grunn bare gode erfaringer. Kundeservice har vært bra.