Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
T-We, har en elendig løsning. Har T-We gjennom borettslag, men T-We boks er treg, har elendig grensesnitt. Opptak er så og si ubrukelig. Kan sette opp serieopptak, men lykke til med å se programmene. Enten klippes programmet og du får ikke sett slutten. Dersom du klarer å finne fram til opptaket ditt igjen. Hvor vanskelig er det å sortere en sesong og episode i stigende rekkefølge? Tips til Telenor: Lei inn en UX-designer, eller bruk deres eget system og se om det fungerer. Hadde Canal Digital parabol på hytten tidligere, det systemet var en 10er, T-We er bånn i bøtten.
Har ikke app som kan lastes ned fra tv. Stor og klossete tuner som ikke er oppdatert på 10 år. Skuffet
bra, men dyrt. god kundeservice, men uhyre lang ventetid
Har vært uten tv og Internett i over ett døgn uten å få tilbakemelding på når feilen blir rettet. Må selv ringe kundeservice uten at de kan gi noe svar
Mistet plutselig tilgang til appen på min IPad, etter 7 samtaler med kundeservice er problemet fortsatt uløst. Alle 7 samtalene hadde forskjellige håpløse løsninger, bare tull og vås. Leter etter alternativer til Telenor
Selgere som lyger om vilkår. Lang ventetid på kundeservice. Saksbehandling tar for alltid.
Kvaliteten på produktet er heilt ok. Utstyret litt under middels. Kundeservice sa du? Å hjelpe en trofast kunde var visst vanskelig
Kommer fra Altibox og var fornøyd. Fikk t-we gjennom nytt sameie. Forferdelig dårlig løsning
Litt knotete å måtte koble opp tw 2 og ikke kunne hoppe over reklamen på program som er sendt
Internett og T-we er veldig dyrt enn andre selskaper...Egentlig deres internett er mye billigere og Telenor internet sender til husene så dyrt pris. Det er ikke riktig. Rekkehus og borettslag får mye billigere. Dette er urettferdig.
Bra utvalg, god service, brukervennlig app og utstyr
Jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Telenor er en bedrift som gir fullstendig blaffen i kundene sine. Det er nærmest umulig å få kontakt med noen som kan jobben sin, og de virker totalt likegyldige til å hjelpe. Jeg gidder ikke mate den råtne bedriften med mer penger. Takk for meg.
Veldig fornøyd med Telenor, men om muligheten for å få et like bra tilbud fra andre til en annen pris er det interessant. Betaler vel nok
Kabel-TV med Telenors ruter og TWe-boks. Gjentatte feil oppstår med feilkode E0326 og E0328. Så blir det bra en stakket stund, for igjen nye feil med samme koder. Jeg er lei !
Kunde behandlere er uærlige. Lover ting de ikke står for. Kan ikke sende bekreftelse på avtaler gjort på tlf . Ikke mulig å snakke med ansvarlig leder på tlf . Skal dere bli kunde hos Telenor. Sørg for å få absolutt alt på mail og i klartekst.
Et dyrt abonnement for noen som ikke ser mye på tv eller som bruker lite data.