Telenor TV opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
bra utvalg god kundebehandling, sikker og god kopling
Veldig bra tv og internett, sjelden og aldri noe som er galt, eller ikke virker som det skal, men det er altfor dyrt.
Jeg er veldig fornøyd med telenor, altid gitt meg tv ikke vert noe problem, veldig bra
økte prisen med flere hundre kroner og påstod ar mitt abonnement nå ikke fikk beholde tilbudet jeg hadde fått tidligere.
De virker en stund så starter problemene. Evig tilbakestilling før de ryker helt. Venter nå å tredje boks på 3 år. Fjernkontrollene like så. Produsert i Thailand for å tjene/spare max. Toppsjiktet i Telenor får max utbytte mens kundene tar støyten. Men har kommunal bolig og der ligger Telenor i husleie så må vel slite med det videre.
Får feilkode 9005 ingen på kundeservice klarer å fikse ca dette. Har nå vært uten tv i en måned. Drar ut og inn strøm kabler,må vente 10 til 20 min før man prøver igjen. Dette er er he let uakseptabelt. De på kundeservice bør finne seg en ny jobb. Dette er ikke akseptabelt.
Mye problemer med treg T-We boks, innhold, apper og funksjoner som ikke fungerer. Droppet denne snart
Fantastisk svensk dame som ga meg all hjelp! For en fagkunnskap og tålmodighet! Hilsen Anne.
Fotball kamper i reprise er en bløff og virker ikke. det virker hos Viaplay til samme pris. Jeg bytter abonnement nå.
Vi ble lovet montør og nytt utstyr i forbindelse med flytting. Nettet har vært av og på i snart 2 mnd, tv har ikke fungert som det skal. Likevel må jeg betale full pris, fordi vi bor i borettslag! Kompensasjon kan vi bare glemme.. styr unna om du vil ha ordentlig nett og tv!
Får stadig opp feil E2000, flere ganger for dagen. Ganske plagsomt.
Imilig å få kontakt med folk du kan snakke med. Ingen hjelp å få en lørdags kveld. Et meget dumt valg av meg å bytte fra home-net med dårlig kundeservice til vesentlig verre hos Dere!!
Boksen lagger noe helt forferdelig, det varierer fra 3 sekunder til flere minutter fra jeg trykker på fjernkontrollen til det skjer noe. Den tar ikke altid opp, kommer feilmelding, gal oppløsning. Å kundeservicen kan de bare legge ned, de driver ikke med sånt uansett. I neste styremøte så bytter boretslaget leverandør heldigvis.
De har med vilje sabotert boksen jeg har kjøpt, fordi de nå kan tjene mer på å la meg leie en ny for 129 pr måned. De risikerer nå at jeg sier opp både tv og fiberavtalen, siden den nå er blitt uholdbart dyrt. 1500 kr er 20% av den disponible inntekten min. Tv er det første som ryker når regningsbunken blir for stor. Forøvrig funker telenor fint og har proff kundeservice.
Har ringte Telenor 4 ganger over 4 uker pga dårlig installation av fiber, router var montert på riktig plass og jeg sa til installatør at alt andre kombling/hoved router vil jeg har i kjeller. Han har montert ALT på veggen i stua, det se ikke ut!!! Pluss at vi monteret vegg panel klare til router det er greit men alt har stopper opp de siste 3-4 uker pga vi vente for de til å fikse problemet….. Jeg har lyst til å kansallere T-We og gå tilbake til Altibox…. NÅ har jeg feil kode (E9005) og kan ikke se på tv, de ar 45 minutter vente tid når jeg ringte Telenor…. THIS JUST ISNT GOOD ENOUGH!!!
1 time ventetid hver gang. Blir så satt over og får aldri svar. Produktet er bra men kundeservice, appendiks, hjemmesiden og kundeopplevelsen er forferdelig. Har nå holdt på to hele arbeidsdager uten å komme fram hverken via mobil eller fasttelefon. Appendiks virker ikke men henger seg opp. Oppsigelse via hjemmesiden lander i en loop!