Agva Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Mye surr ang auto bytte på avtale. Blir usikker av slikt.
Profesjonell og hyggelig kundeservice. Svarer raskt eller ringer tilbake om køen er lang. Opplever rådene om valg av type strømabonnement som riktige og ikke "selgende".
Hei Kristoffer, Takk for hyggelig og inspirerende tilbakemelding! Vennlig hilsen Kundeservice, Agva Kraft AS
Tilbudet til Agva kraft virket veldig bra, så jeg bestilte strøm hos dem. Avtalen jeg bestilte lød på gratis strøm i én måned. Deretter skulle strømmen koste 5 øre/kwt. Om prisen skulle stige, ville jeg bli varslet minimum 7 dager før stigning. Svaret jeg fikk viste til en strømpris på 29 øre/kwt. Da sendte jeg kopi av avtalen jeg hadde gått inn på og fikk riktig avtale, trodde jeg. Nå har de forhøyet prisen, først til 12,40 øre, så til 29 øre og så til 49 øre/kwt UTEN å varsle. I tillegg opererer de med estimert forbruk som er firedobbelt av det netteier beregner. Jeg har sendt melding om saken, men får ikke svar. Nå er det bare elklagenemda som gjenstår..
Hei Anne-Lene, Så vidt vi kan se ble dette ordnet på telefon med deg og vi har ikke registrert noen ubesvart henvendelse. Vi antar derfor at dette er skrevet før telefonsamtalen. Dersom det fortsatt skulle være noe du ikke har fått tilbakemelding på, ber vi deg om å ta kontakt på [email protected] eller 815 56 857. Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Jeg fikk rask hjelp til oppklaring av faktura. Hadde utelatt og opprette avtalegiro, jeg hadde kun opprettet e-faktura. Avtalen gikk da automatisk over på et dyrere abonnement.
Hei Gunn, Fint at du var fornøyd med hjelpen, ta gjerne kontakt om det skulle være noe mer! Vennlig hilsen Agva Kraft AS Kundeservice
Veldig hyggelig mann på kundesenteret. Hjelp meg med det jeg lurte på.
Hei Lise, Takk skal du ha, sånt er hyggelig å høre! Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Billig strøm og god og høflig kundebehandling, men det lønner seg å følge med da Agva Kraft later til å være litt vel triggerhappy etter å flytte deg over på forskuddsvis strømavtale, uten å informere om det, om man på ett eller annet uheldig vis i ettertid har endt opp med å ikke innfri krav til den avtalen man først opprettet.
Billig, lite å effektivt firma, hyggelige kundebehandlere.
Hei Knut, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Hyggelige fakturaer så langt siden avtaleinngåelsen i vår. Men i dag dukket det opp en faktura hvor summen var mangedoblet og hvor strømavtalen helt uten videre og uten noen form for varsel på forhånd var endret til Agva Flyt og en kWh pris på 49 øre. Langt høyere enn prisen i avtalen jeg tegnet med selskapet. Stor endring fra de foregående månedene... Også på en del andre punkter på fakturaen. Virker ikke spesielt tillitvekkende... Har skrevet mail til kundeservice. Spent på når jeg får svar og hva svaret blir. Har gjort avtale med ny strømleverandør, men holder fortsatt døra på gløtt for Agva i angrerettperioden på 14 dager.
Savner brukerside for å kunne følge bedre med. -For ikke å bli lurt?!
Vi byttet til Spot pris abonnementet deres med etterskuddsbetaling, hvor man må ha avtalegiro og efaktura. Har nå etter et par måneder funnet ut at de uten forvarsel har flyttet oss over på flyt abonnementet deres, som er dyrt og ikke det vi bestilte. De har ingen min side eller liknende på hjemmesidene deres, garantert får at folk skal kunne følge med minst mulig på hva de gjør.
Hei Trond, For å kunne holde så lave priser som vi gjør er vi avhengige av at ting går så automatisk som mulig, derfor stilles det krav til efaktura og avtalegiro. På strømpris.no kan du se at dette er vanlig blant lavprisaktørene. Men om du blir flyttet over på en annen avtale fordi efaktura/avtalegiro ikke er tegnet er det viktig å merke seg at det ikke er noen bindingstid. Kundeservice kan når som helst hjelpe til med å ordne dette og sette deg tilbake på opprinnelig avtale om dette er ønskelig. Vennlig hilsen Kundeservice Agva Kraft AS
Bytter deg til grovt overpriset "Agva Flyt" ved første anledning de får, gjerne uten å informere deg.
Veldig bra informasjon og hyggelig prat. Det tar tid å få svar men kundeservice ringe tilbake.
Jeg bestilte Agva fordi det var billig, og det var det en periode. Så ble avtalen min plutselig dyrere og dyrere. Nå sitter jeg her med en strømregning på 1700kr for en liten 60 kvadrat leilighet.
Totalt useriøst. Skiftet strømleverandør i februar 2016. Etter det har det vært det man kan kalle sirkelargumentasjon uten innhold med Agva. Vi velger nå å betale en faktura på 3 måneder fram i tid for å få avsluttet kundeforholdet. Så får vi håpe at forsikringen om at dette vil bli motregnet stemmer. Har mine tvil....
Ringte til agva i dag og fik umiddelbart en ny avtale på plass, perfekt service.
Det tok alt for lang tid fra en gikk over til dere (over en og halv måned) når andre leverandører bruker max. 14 dager til leveranse fra dem blir igangsatt, uten at dere gir noen som helst varsel/tilbakemelding om at det er noe mangel eller feil.