Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Trivelig og hjelpsom på telefon- fikk den informasjonen jeg trengte
Hei Unni, Takk for en hyggelig tilbakemelding! Vi strever etter å levere den beste kundeservicen, og er glade for at du er fornøyd. Skulle det være noe annet er det bare å ta kontakt med oss igjen, Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Hei, jeg gikk inn og svarte på tilbakemelding, men virker som om dere ikke er fornøyd med svar, så dere krever mere og mere spesifikasjoner, før jeg kan sende inn. Uansett, dere har fått masse negativ omtale i media fordi dere selger ekstraprodukter som kundene ikke var klar over at de sa ja til. I tillegg har dere kjøpt opp Norgesenergi som har vært et av de beste strømleverandørene. Og jeg ser at dere igjen er blitt oppkjøpt av et investeringsselskap, og vi alle vet at et investeringsselskap ikke er interessert i strøm, men penger. Lykke til!
Hei Einar, Takk for din tilbakemelding. Vi beklager å høre at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Vi tar alle tilbakemeldinger på alvor og jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og kundebehandling. Vi ønsker å være transparente og ærlige med våre kunder, og det er derfor beklagelig at du føler at du har blitt bedt om for mange spesifikasjoner. Dette er noe vi vil ta med oss for å forbedre kundeopplevelsen. Vi har nylig fusjonert selskapene Fortum og NorgesEnergi, men har eid NorgesEnergi over flere år. Det nylige oppkjøpet du nevner handler om at en del av Fortum er solgt ut, det gjelder ikke strøm. Om det er noe annet du lurer på kan du enkelt ta kontakt med oss på kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Jeg er så fornøyd med dere men sliter med siden deres når jeg skal finne fakturaen min, ellers er dere topp 😊
Hei Liz, Takk for din tilbakemelding. Det skal være enkelt å finne frem på minside og app, men av og til skjer det noen feil som kan gjøre det utfordrende. Du må gjerne ta kontakt med en av oss på kundeservice, så skal vi guide deg gjennom minside:) Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Lett å forstå seg på, oversiktlig og enkel app å navigere! Lett å få hjelp
Hei Guro, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er godt at du er fornøyd med appen, og at den er enkel. Strøm kan ofte være vanskelig, og vi er derfor glade for at vi bidrar til å gjøre det litt enklere. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med oss på kundeservice. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Vi er veldig fornøyd med kundeforholdet vi hat med Fortum. Oppstår det noe ang faktura blir det behandlet med en gang. Hyggelige kundebehandlere.
Hei Brit, Takk for en hyggelig tilbakemelding. Vi jobber kontinuerlig med å levere best mulig service, og din tilbakemelding motiverer oss til å fortsette det gode arbeidet. Takk igjen for dine hyggelige ord og for at du er en del av Fortum-familien! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
👌😁😁.😎.Som dere ser så er jeg veldig fornøyd med mitt første møte med Fortun. Kom fra Norges Energi.
Hei Arne, Tusen takk for fantastisk omtale. Det gleder oss stort å høre at du er fornøyd med overgangen til Fortum. Vårt fokus er å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg synes det er rart at de med fastavtsle får redusert pris når strøm kosta mer enn 70 øre pr kwh
Hei Asbjørn, Tusen takk for din omtale. Hvis noe er uklart med pris, gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller 21494949, så kan vi hjelpe deg i saken. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er kjempefornøyd med hvordan de er til å svare på tlf og mail også er det ikke noe problem med noen ting
Hei Lars, Tusen takk for fin omtale av vår kundeservice! Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med måten vi har betjent deg over telefon og epost. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har problemer med fortum. Penger jeg har betalte de sier du ikke betalte jeg har stor klage
Hei Sabrin, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med oss. Vi ønsker selvsagt å hjelpe deg i saken. For å kunne undersøke dine betalinger må du kontakte oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Bra , men det tar lang tid å vente på at noen tar telefonen
Hei Arild, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi gjør vårt aller beste for å svare alle våre kunder så raskt som mulig. Vi beklager så mye for ventetiden du opplevde. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser for å redusere ventetiden og behandlingstiden. Vi tar din tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt vi kan for å redusere ventetiden. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig fornøy og derfor jeg vil være kunde hos dere så lenge hvis jeg er fornøy
Hei Vo, Tusen takk for hyggelig omtale. Det gleder oss å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi vil fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
For dominerende i markedet. Kunne vært mer kundevennlig.
Hei Jan, Tusen takk for din omtale! Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og funksjoner, og setter stor pris på din tilbakemelding. Vi tar din tilbakemelding på alvor, og ønsker å få en bedre forståelse på hva vi kan gjøre for å være mer kundevennlig. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan forbedre oss ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kort ventetid i telefon og meget bra svar på spørsmål Kundevennlig rådgiver Kunnskapsrik
Hei Per, Tusen takk for fin omtale om vår kundeservice! Det er stort fokus på å gi våre kunder kortest mulig ventetid på telefon. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette. Det er også hyggelig å høre du fikk hjelp av en av våre kunnskapsrike rådgivere. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Rask og enkel avta tegning med hyggelige kunde rådgiver
Hei Sven, Tusen takk for fin omtale! Det er flott å høre du er fornøyd med prosessen for inngåelse av strømavtale. Det setter stor pris på å høre:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum er ny for meg nå. Er fornøyd nå. Om jeg bytter til andre levrandører er ikke umulig vis det viser seg og være bedre avtaler
Hei Jan, Velkommen som ny kunde:) Vi setter stor pris på tillitten, og håper du fortsetter å være fornøyd med din avtale og vår betjening. Skulle du ha noen spørsmål er det bare å kontakte oss direkte på 21494949. Vi står klare for å hjelpe! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Anbefalt av dere ved samtale med kunderådgiver som var veldig tålmodig med meg.
Hei Terje, Tusen takk for hyggelig omtale:) Vi ønsker alltid å ha kunden i fokus hvor vår prioritet er å sikre at du føler deg godt ivaretatt. Vi setter derfor stor pris på din tilbakemelding vedrørende dette! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum