Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ser på erfaringen til andre at Norges Energi passer perfekt med denne gjengen her. Ærlighet var Norges energi sin største utfordring. Holder INGENTING av det de lover. Ett år etter at jeg sa opp avtalen med Norges energi pga brudd i avtalen fra deres side er jeg enda ikke ferdig med de. Hadde et lite håp om at Fortum kanskje var litt flinkere men ærlighet og kanskje ikke fant seg i svindel men ser jo nå at det ikke kommer til å skje. 😆 Bare styr unna. Helt ubrukelige disse her også.
Hei, Vi beklager virkelig for at du ikke er fornøyd med våre tjenester som strømleverandør. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg misfornøyd, slik at vi kan forbedre oss og unngå lignende situasjoner i fremtiden. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon eller epost. Våre dyktige kunderådgivere vil jobbe sammen med deg for å finne en løsning. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dyr strøm og elendig kompetanse hos kundebehandler. Strømmen fra Fortum er dyrere enn fra andre. Ved å spille av opptaket av telefonsamtalen med kundebehandler vil det fremkomme åpenbare kompetansemamgler basert på begrepene som brukes. Da fremstår Fortum som en nokså useriøs virksomhet som er vanskelig å anbefale til andre
Hei Bengt, Vi legger stor vekt på kompetanseutvikling for å sikre den beste servicen. Det er leit å høre du har hatt en opplevelse som ikke sto til forventningene. Det er viktig for oss at du føler deg godt ivaretatt, og vi setter pris om du kan dele litt mer om informasjonen. Da kan vi få mulighet til å forbedre oss ytterligere. Du kan kontakte oss på 21494949 eller [email protected]. Vedrørende strømprisene er er det kraftbørsen Nord Pool som setter prisen på strøm. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi takkerfor at du tok deg tid til å dele dine synspunkt og ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
takk. Ikke nøl med å være kunde her.Det er en god ting.
Hei Yaser, Tusen takk for fin omtale! Det er flott å høre du er fornøyd med å være kunde hos oss. Det er alltid hyggelig å høre at våre tjenester oppfyller dine forventninger og behov. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er veldig flink med appen. Hvordan bruke og ikke minst tidspunkt bruke strøm
Hei Bente, Tusen takk for omtalen. Vi jobber kontinuelig med å gi den beste oversikten i appen/ Min Side. Alle kunder kan følge med på eget strømforbruk, spotpris, sparetips, og estimert faktura for neste måned. Det gleder oss derfor stort å høre du bruker informasjonen i appen til å redusere dine strømkostnader! Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding:) Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Er meget fornøyd med vår/strømavtale. Vil anbefale den til flere.
Hei Greta, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med strømavtalen du har hos oss. Vi legger stor vekt på å tilby strømavtaler og tjenester for å imøtekomme våre kunders behov. Din tillit betyr mye for oss, og vi setter stor pris på å høre du vil anbefale oss videre! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Stabilt og bra! Brukt kort tid til å høste erfaring.
Hei Kjetil, Tusen takk for fin omtale:) Det er hyggelig å høre du er fornøyd. Det er viktig for oss å gjøre det så enkelt og behagelig som mulig for våre kunder. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å betjene deg videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen bør utbedres, den er kjedelig og lite inovativ
Hei Gro Hege, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre funksjonaliteten i appen ikke stod til forventning. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 21 49 49 49 eller e-post [email protected] med en detaljert beskrivelse av funksjonaliteten du mener ikke fungerer. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre appen og tar til oss alle forbedringsforslag. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Erfaringene var gode, men ble lovet at at beløpet pr. måned skulle slettes, men det skjedde ikke. Jeg bytter for dårlig kommunikasjon mellom deres kundeservice og meg. Nå får jeg strøm til minus i påslag.
Hei Birger, Tusen takk for omtalen. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med kommunikasjonen i saken din. Dette er veldig beklagelig. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi oppfordrer deg til å kontakte oss direkte på telefon 21494949 eller epost [email protected] slik at vi kan undersøke saken ytterligere. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Her nettopp blitt kunde . Svært tilfreds med Norges energi. Er nå samme selskap oppfatter jeg. Flott sg jeg fikk tilbake 365 timer opparbeidet siste år. Takker for det .
Hei Jan, Tusen takk for omtalen. Det er helt riktig, Norgesenergi og Fortum har slått seg sammen:) Det gleder oss å høre du er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi takker for tillitten! Har du spørsmål kan du kontakte oss direkte på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fastpris er billige fohold til andre strom avtale i lang tid
Hei Frank, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for at du er fornøyd med oss. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med kundeservice hos oss. Ønsker deg en fin dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Bra tjeneste. Man făr det man blir lover og har be talt for.
Hei Trond, Tusen takk for din tilbakemelding og for de fine ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med tjenesten vår og at vi leverer det vi lover. Din tilfredshet er veldig viktig for oss, og vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din erfaring. Hvis det er noe vi kan gjøre for å forbedre din opplevelse enda mer, er du alltid velkommen til å gi oss beskjed. Ønsker deg en flott dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
De holder det de lover.🙂 Min opplevelse og erfaring er bra🙂
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding og de flotte ordene! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med tjenestene våre og at vi lever opp til dine forventninger. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din positive opplevelse. Det motiverer oss til å fortsette å levere tjenester av høy kvalitet. Har du noen spørsmål eller trenger hjelp med noe, er du alltid velkommen til å ta kontakt med oss. Ønsker deg en strålende dag! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Blid, hyggelig og informativ informasjon. Etter å ha mottatt et rotete/forvirrende skriv, klargjorde deres flinke og hyggelige medarbeider alle mine spørsmål, og min konklusjon ble enkel. Jeg gikk for en spotprisavtale. Mvh Ørjan D
Hei Ørjan, Vi takker for din tilbakemelding! Vi er godt fornøyd med at du er fornøyd med kundeservicen hos oss. Vi jobber hver dag med å forbedre oss, og er glade for at det gir gode tilbakemeldinger. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe med er det bare å ta kontakt med oss igjen:) Med vennlig hilsen Anders // Fortum
App til 99 kr. Fungerte de første månadene, men den ble ustabil, fikk beskjed fra kundeservice om att ny app skulle være tilgjengelig i løpet av Mai. Men vi er nå snart ferdig med Juli og har fortsatt ikke registrert att den fungerer bedre 🤨. Den virker som Basis app / abonemang.
Hei Bjarne, Takk for din tilbakemelding. Vi har flere forskjellige strømavtaler hos oss. Appen koster ikke 99,- per måned, men det er mulig å ha en rimligere avtale mot at det er færre funksjoner i appen. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice for å gå gjennom ditt abonnement og for å se om det er mulig å gjøre det bedre utifra dine behov. Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Rask kontakt. Hjelpsom og imøtekommende. Løste problemet kjapt.
Hei Bjørn, Takk for din tilbakemelding. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med måten vi har betjent deg over telefon og epost. Vi takker for tillitten og gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte! Med vennlig hilsen Anders // Fortum
Byttet fra fastpris til spotpris. Fikk veldig hod hjelp.
Hei Wenche, Takk for din tilbakemelding på! Vi er glade for at du har fått god hjelp av vår kundeservice, og håper selvfølgelig du blir fornøyd med din nye strømavtale. Skulle det være noe annet vi kan hjelpe deg med er det bare å ta kontakt med kundeservice:) Med vennlig hilsen Anders // Fortum