Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd med spotpris avtale hos Fortum .Veldig oversiktlige tjenester.Anbefaler Fortum på det sterkeste.
Hei Arnt Ivar, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester. Vi setter stor pris på at du ønsker å anbefale oss videre. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Tusen takk for tillitten og vi ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Kjempefornøyd! Bl.a er Fortum-Appen utrolig bra. Jeg har full oversikt på alt som bruker strøm i leil! Målinger ned til timer, forventet strømbruk neste mnd. Får gode tips og råd og strømsparing og selv om min kunnskap til strøm o.l. ikke er god fra før, så har jeg ihvertfall full kontroll nå.
Hei, Tusen takk for din fantastiske anmeldelse. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som strømleverandør og oversikten i appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Tusen takk igjen, vi gleder oss til å fortsette å betjene deg best mulig! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Middel fornøy og har brukt den leverandør over 15 år
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi tar din tilbakemelding på alvor. Vi ønsker å få en bedre forståelse av hva som gjør deg mindre fornøyd, slik at vi kan forbedre oss ytterligere. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi ser frem til å høre fra deg! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg fikk veldig bra svar og fornoyd med svaret fra en kunde behandler
Hei Maria, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Kundetilfredshet er av aller største viktighet for oss, og vi setter derfor stor pris på å høre du er fornøyd. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Det passer meg bra å ha dere. Synes det kan bli litt mye å følge med på til tider, men det går greit
Hei Anne, Tusen takk for fin omtale. Vi setter stor pris på å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør. Vi pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg er fornøyd,bor i et boligsameie. Jeg tror på, og har tillit til at det er bra og at det blir gjort på beste måte.
Hei Vivian, Tusen takk for din positive tilbakemelding og den fine omtalen av oss som strømleverandør. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med våre tjenester og at de oppfyller dine forventninger og behov. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alle priser er alt for høye og tilleggstjenestene irrelevante. Men Fortum er like greie som de fleste leverandører, har samme pris som alle andre og samme service og nettjenester. Det er ikke konkurranse på strøm i Norge og alle leverandører har tilnærmet samme overpris.
Hei Øyvind, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre våre tjenester ikke møter dine behov. Vi jobber kontinuelig med å forbedre våre produkter og tjenester. Kundetilfredshet er også noe vi setter høyt, og ønsker alltid å gi våre kunder en god opplevelse. Ta direkte kontakt med vårt kundesenter hvis du har noen forbedringsforslag. Vi verdsetter din tilbakemelding og tar alle kommentarer om forbedring videre. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Var veldig fornøyd med kundeservice å app ..appen var enkel å oversiktlig
Hei Jøran, Tusen takk for hyggelige ord. Vi setter pris på å høre du er fornøyd med vår kundeservice og app. Det er vår prioritet å sikre at alle våre kunder føler seg godt ivaretatt og er fornøyde. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fulgte råd fra min sønn om å bytte til Fortum da jeg flyttet til Oslo. Sååå fornøyd!😊
Hei Marit, Takk for din fantastiske omtale. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss. Dine positive ord motiverer oss til å fortsette å levere kvalitet og forbedre oss ytterligere. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har vært kunde hos fortum.no mange år og jeg synes de er veldig seriøst og veldig grei og oversiktlig med appen og faktura.
Hei Asghar, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen, og oppsettet av faktura. Vi gleder oss til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De leverer altfor dyr strøm, og det kan jeg ikke leve med. Ønsker å få en mere reell strømavtale.
Hei Berit, Med en spotprisavtale har du direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Strømprisen settes på kraftbørsen Nord Pool, og bestemmes av tilbud og etterspørsel. Gjerne kontakt oss direkte på epost [email protected] eller telefon 21494949. Da kan vi undersøke hvilken avtale som passer best for dine behov. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alt fungerer bra, så jeg har ingenting og klage på
Hei Svein, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker å gi våre kunder den beste opplevelsen. Vi blir veldig glad for å høre at alt fungerer som det skal. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg prøver å følge med på det blir anbefalt av Fortum Fornøyd med avtalen
Hei Torunn, Tusen takk for fin omtale. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss:) Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet! Tusen takk for tillitten! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Appen faller stadig ut. Strømforbruk tar det dager mellom oppdatering. I forhold til abdre strømleverandørers er den totalt bånn. Appen er den daglige kontakten med fortum og den er svindårlug😱
Hei Jan, Tusen takk for din omtale. Det er synd å høre du har negativ opplevelse med vår app. Vi mottar forbrukstall fra Elhub, og appen oppdateres fortløpende. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og jobber kontinuelig med å forbedre våre tjenester. Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Gjerne kontakt oss direkte så kan vi bistå i de problemene du opplever med appen. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Regninger fra dere uten kontroll. Fikk etterslep på på faktura fra januar på nettleie på ca 1000,- uten at det var signalisert fra Fortum. Ved henvendelse til Fortum var det ingen beklagelse, bare sånn er det. Jeg var snar å skifte leverandør, og det ble gjort på timen. Takk for meg🤬.
Hei Eli, Fortum tilbyr gjennomfakturering, som vil si at du får samlet både strøm og nettleie på samme faktura. Da slipper du å forholde deg til to separate strømregninger. Vi får dessverre ikke beskjed om eventuelle korreksjoner fra netteier. Vi som strømleverandør mottar fakturagrunnlag fra netteier og fakturerer deretter. Det er netteier som må kontaktes vedrørende spørsmål om nettleie. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum klarer ikke å håndtere bytte når man har to målere. Da blir det rot og surr.
Hei Kjetil, Tusen takk for tilbakemeldingen. Vi vedsetter kundetilfredshet og ønsker å sikre at våre kunder har en positiv opplevelse med oss som strømleverandør. Vi beklager så mye for at du har hatt en negativ opplevelse med oss. Din tilbakemelding er svært verdifull for oss, og vi setter pris på muligheten til å rette opp i eventuelle feil og forbedre våre tjenester. Gjerne kontakt oss direkte på [email protected] eller telefon 21494949. Vi ser frem til å høre fra deg og håper at vi får mulighet til å gjenopprette tillit. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm