Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
er fornøyd fortsetter det kommer jeg ikke til å sjifte leverandør
Hei Bertil, Takk for at du har tatt deg tid til å dele din erfaring med oss. Vi setter pris på din støtte, og vi ser frem til å fortsette å levere den beste servicen og kvaliteten du forventer. Hvis det er noe spesifikt du ønsker å dele eller forbedre, er vi alltid åpne for tilbakemeldinger. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Kan anbefale strømavtale med prisfrys og trygg hverdag hos fortum. Kom i en lei situasjon med skade og tapte inntekter. Trygg hverdag dekker da strømkostnadene mine.
Hei Bjørn, Takk for hyggelig omtale. Det er flott å høre at Trygg Hverdag kom godt med og at vi kunne bidra til en god løsning for din situasjon. Du må ikke nøle med å kontakte oss dersom du har spørsmål i fremtiden. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Likte at man som kunde får rabatter på fortums hurtigladere langs med veiene og at dette kommer på egen faktura.
Hei Darko, Takk for at du delte din positive opplevelse, og hvis det er noe annet vi kan hjelpe deg med, er vi her for deg. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ryddig og pålitelig og særlig den orienteringen jeg fikk etter å ha blitt lurt til å skifte strømleverandør til Fjordkraft.
Hei Torkild, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du opplever oss som ryddige og pålitelige. Det er viktig for oss å gi klar og pålitelig informasjon til våre kunder. Takk for at du valgte oss, og ikke nøl med å ta kontakt hvis du trenger ytterligere hjelp eller har spørsmål. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Tror ikke Fortum er dyrere enn de andre og Fortum har en fin app som viser hvor mye strøm vi har brukt.Den gir oss beskjed om når det lønner seg å bruke strøm.
Hei Sten, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi setter pris på din tilbakemelding og ønsker å sikre at din opplevelse med oss er best mulig. Hvis det er spesifikke områder du mener vi kan forbedre, eller hvis det er funksjoner du gjerne skulle sett, er vi åpne for å høre mer. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ble lovet en bedre avtale enn den jeg hadde før, uten påslag ble jeg lovet . Og nå får jeg mye høyere regninger.
Hei Bjørnove, Takk for at du deler dine erfaringer med oss. Vi beklager for enhver forvirring eller misforståelse angående din strømavtale. Det er viktig for oss å adressere dette og finne en løsning. Vi ønsker å undersøke saken nærmere for å forstå hva som har skjedd og rette opp i situasjonen. Ta gjerne kontakt med oss på e-post [email protected], så skal vi få undersøkt dette sammen. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Har bestandig hatt spotavtale, er fornøyd med det, og har ingen problemer med regning
Hei Roar, Takk for din positive tilbakemelding! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vår spotavtale og at du ikke opplever noen problemer med regningen. Vi setter pris på din lojalitet og ser frem til å fortsette å levere god service. Skulle det oppstå noe, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg er kjempe fornøyd med Fortum, og ønsker alle om de kan bytte til de. Veldig hyggelig kundebehandlere og kjempe bra service. Mvh Garo
Hei Garo, Takk for din positive tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du er kjempefornøyd med vår service og kundebehandling. Det er alltid hyggelig å høre at våre kunder opplever god service. Skulle det oppstå noe, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Prøver å få smartlading på elbilene, noe telefonselgeren lovte var mulig. Men ingen hos fortum kan hjelpe en ny bedrifskunde med dette, isteden blir jeg gang på gang satt over til Fortum charge and drive, og det første telefonsvarer der sier er at om det gjelder smartlading ring 21494949 altså de samme som henviser til de
Hei Gaute, Takk for at du deler denne informasjonen med oss. Vi beklager for enhver forvirring og ulempen dette har forårsaket. Vi forstår at du ønsker å benytte deg av smartlading, men dessverre er denne tjenesten ikke kompatibel med strømavtalen for bedriftskunder. Vi tar dette til etterretning og vil vurdere dette som et ønske for fremtidige forbedringer av våre tjenester. Vi setter pris på din interesse og tilbakemelding, og hvis du har ytterligere spørsmål eller behov, er vi her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Ordnet det enkelt å greit så jeg kunne gå fra bedriftavtale til privatavtale uten noe ekstra kostnad. Veldig hyggelige og hjelpsomme kundeservice
Hei Livemine, Takk for din tilbakemelding! Vi er glade for å høre at vi kunne gjøre overgangen fra bedriftsavtale til privatavtale enkel og kostnadsfri for deg. Vår kundeservice er her for å hjelpe, og det er flott å vite at du opplevde dem som hyggelige og hjelpsomme. Skulle du ha ytterligere spørsmål eller behov i fremtiden, er vi her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
De ringer ikke opp når de skal sjekke ting. Hører aldri noe fra de. Også legger Di på ting i avtalen som vi ikke behøver
Hei Tommy, Vi beklager for den ulempen du har opplevd, og vi setter pris på at du deler din bekymring med oss. Vi tar denne saken alvorlig og ønsker å umiddelbart følge opp for å løse problemet. Vennligst send oss en mail på [email protected], slik at vi kan undersøke saken nærmere og sikre at du får den hjelpen du trenger. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Så ringer dere med "et godt tilbud"! Hvorfor fikk jeg ikke det da jeg var kunde? "Vet ikke, har nettopp kommet tilbake etter mammaperm!" Jeg gadd ikke snakke mer med den personen.
Hei Eva, Tusen takk for din tilbakemelding. Våre avtaler er alltid tilgjengelig på våre nettsider, men kan selvfølgelig forstå frustrasjonen. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre våre tjenester og prosesser. Vi tar dine tilbakemeldinger på alvor og vi vil gjøre alt for å sikre bedre kundeopplevelse i fremtiden. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Jeg har vårt fornøyd gjennem alle de år; det er vel drunnen til at je aldri har byttet,
Hei Ketil, Hyggelig å høre du er fornøyd med oss som strømleverandør, det setter vi pris på å høre. Vi setter stor pris på tillitten og ser frem til å fortsette å betjene deg på best mulig måte. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Forsto problemet med en gang og ordnet dette fort.
Hei Tomas, Takk for hyggelig tilbakemelding, og det er godt å høre at problemet ble forstått og løst raskt. Hvis du har ytterligere spørsmål eller behov i fremtiden, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh Fortum Strøm //Bahar
Jeg kan logge på og følge utviklingen på strømforbruket.
Hei Jan, Tusen takk for din positive tilbakemelding. Hyggelig å høre du er fornøyd med appen. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet med oss. Vennlig hilsen, Fortum Strøm
Det skulle være bedre sammenlignet etter å ha gått igjennom avtalen til Fjordkraft sammenlignet med Fortum, ifølge telefonselger. Viste seg å være dyrere.
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Du som kunde har direkte innkjøpspris fra kraftbørsen Nord Pool. Prisen du ender opp med på fakturaen er spotpris basert på ditt forbruk opp mot Nord Pools timesverdier, tillagt mva. Vi vil gjerne se nærmere på din nåværende strømavtale og finne en løsning som passer for dine behov. Gjerne ta kontakt med vår kundeservice på [email protected] eller 21494949. Vennlig hilsen, Fortum Strøm