Fortum opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stødig og som forventet, apper og portaler / web fungerer, Gjør jobben, bra levert!
Hei Pj, vi takker for fin omtale. Det gleder oss å høre appen og nettsiden tilfredstiller dine behov. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vi er klare for å bistå! Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Alltid god hjelp å få, hyggelige personer på tlf hver gang. Mvh Tom H.L.
Hei Tom, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med hjelpen du har fått. Ikke nøl med å ta kontakt om det er noe mer du trenger hjelp med. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
jeg får grei oversikt over forbruk og pris og kan lett komme til min side og få mer informasjon.
Hei Kåre, tusen takk for omtalen. Vi er glad for å høre du er fornøyd med oversikten på Min Side. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig greit med Fortum . Betaler kun en regning i og med at nettleien også kommer på denne regningen. Appen gjør at jeg kan følge med strømprisen og for eksempel vaske klær når strømprisen er lav . Veldig fornøyd , enkelt og greit.
Hei Brit,tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du fornøyd med fakturering og Fortum-appen. Vi har gjennomfakturering med netteier for å gjøre det enklere for våre kunder. Vi ønsker også at appen skal hjelpe deg med å redusere strømforbruket. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å få kontakt med Fortum. Hyggelige kundebehandlere.
Hei Herdig, tusen takk for omtalen. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med vår tilgjengelighet og hjelpe du fikk. Vi setter pris på at du tok deg tid til å dele din tilfredshet. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Oversiktlig og helt greit, men må jobbe for å være et godt, sikkert og økonomisk valg
Hei Ulf, tusen takk for fin omtale. Det er viktig for oss å gjøre det oversiktlig for våre kunder. Vi forstår viktigheten av konkurransedyktige priser og jobber kontinuerlig med å sikre at våre priser er rettferdig og konkurransedyktige i markedet. Ikke nøl med å ta kontakt om du har noen spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Fortum markedsfører seg med at kunden kan få full innsikt og være trygg hos dem med appen deres. Bare bullshit! Hos oss viste appen at 12% av forbruket gikk til el-bilen, til tross for st vi aldri har ladet den hjemme. Ved kontakt m Kundeservice fikk vi bekreftet at appen ‘bare er veiledende’… Ingen mer info å få, ingen mulighet for å få kontakt m ledelsen. Ikke engang et tips om å fjerne el-bilen fra oversikten for å få et nytt estimat uten bil i allefall. Bare tull!
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Appen inneholder både estimert forbruk og faktisk forbruk. 1. "Hva går strømmen til?" er et estimat på hva boligens strømforbruk de siste 30 dagene har gått til. Her står det opplyst at estimatet baserer seg på boligprofil, statestikk og værdata. Det betyr at til tross for at du ikke har El-bil, kan det stå du har 12% El-bil forbruk i appen hvis du ikke har oppdatert boligprofilen. For å få et bedre estimat må du oppdatere boligprofilen slik at den blir mer nøyaktig. Boligprofilen tar hensyn til mange variabler, men du vil aldri kunne få helt nøyaktige tall. 2. Faktisk forbruk er forbrukstall vi får direkte fra din netteier. Faktisk forbruk er med andre ord ikke et estimat, men ditt reelle forbruk. Disse tallene finner du under forbruk i den blå søylen. Gjerne kontakt oss direkte hvis du trenger mer oppklaring eller har flere spørsmål. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Veldig bra app- veldig bra oversikt over forbruk føler deg godt ivaretatt. Veldig bra kundebehandling.
Hei Raymond, Tusen takk for fantastisk omtale. Vi ønsker å gjøre det enklest mulig for våre kunder å følge med på eget forbruk. Det er derfor veldig hyggelig å høre du er fornøyd med oversikten i appen. Vi setter også stor pris på din tilbakemelding vedrørende vår kundebehandling. Vårt mål er å hjelpe våre kunder på best mulig måte. Ikke nøl med å ta kontakt om du lurer på noe. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Lett å forholde seg til. God informasjon hvis man trenger det
Hei, Tusen takk for fin omtale! Det gleder oss å høre du er fornøyd med informasjonen som er tilgjengelig. Ikke nøl med å ta kontakt hvis du har noen spørsmål! Vi er klare for å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Over tid er dette den beste avtalen for meg med årlig forbruk på ca 47000kw
Hei Rune, Tusen takk for fin omtale. Vi ønsker å tilby den avtalen som passer best for våre kunder sitt forbruksmønster. Det er hyggelig å høre du er fornøyd med avtalen du har hos oss. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Ringer hver uke for å selge selvom jeg allerede er kunde. 12-mnds oppsigelse med tusenvis av kroner i bruddgebyr de ikke opplyste om når de solgte meg et annet abbonement. Vanskelig å forstå avgiftene som, som det er mange av. Kundeservice har ikke vært til noe hjelp og lite hyggelige.
Hei Helene, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Gjerne kontakt oss direkte så kan vi undersøke om du fikk all informasjon du skulle ha ved inngåelse av avtalen. Du kan også reservere deg mot telefonsalg fra våre nettsider. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
De påstår jeg har en avtale med bindingstid og masse tilleggsprodukter. Jeg har aldri inngått noen avtale med dem, men blitt overført fra en annen strømleverandør der jeg IKKE hadde tilleggsprodukter. Jeg har flere ganger sendt dem melding om at jeg ikke kommer inn i denne portalen deres, og at jeg ikke får regninger - de påstår de er sendt, men gjør ingenting for å hjelpe meg. Nå har jeg byttet til min lokale strømleverandør, de belaster meg så et bruddgebyr på tre tusen kroner, på tross av at jeg aldri har inngått noen avtale med den. Kundeservice svarer god dag mann økseskaft. Styr unna!!! Styr unna!!!
Hei Iris, Tusen takk for din tilbakemelding. Ingen skal bli kunde uten skriftlig bekreftelse og informasjon om avtalen. Vi ønsker å undersøke saken nærmere og hadde satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected]. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Uoversiktigt masse gebyrer stadigt skifter fast beløp skifter vanskelig oppfølging
Hei, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi vil gjerne undersøke saken nærmere for å se hvilke endringer det er snakk om. Vi oppfordrer deg derfor til å kontakte oss på telefon 21494949 eller epost [email protected]. Vi kan hjelpe deg å finne den avtalen som er det smarteste valget for deg basert på dine spesifikke forbruksmønstre og preferanser. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Hyggelig medarbeider og enkel samtale, min opplevelse var veldig fornøyd.
Hei Knut, Tusen takk for omtalen. Det er vår prioritet å hjelpe deg på best mulig måte. Ikke nøl med ta kontakt om det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi er alltid klare til å bistå. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Dårlig på opplysninger ., slenger på den viktigste setningen når du er så drit lei den selgeren i den andre att du til slutt ikke orker å høre etter .. det jeg misliker sterkest er den mangelen på god opplysning om oppsigelsestid !!!
Hei Merete, Tusen takk for din tilbakemelding. Det er leit å høre du ikke er fornøyd med informasjonen du mottok vedrørende din strømavtale. Vi er opptatt av kontinuelig forbedring og tar din tilbakemelding på alvor. Ikke nøl med å ta direkte kontakt om du ønsker en gjennomgang av saken din. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm
Jeg har vært kunde hos Fortum å ble lurt til å betale masse tilleggspriser Fortum aldri IGJEN!!
Hei Kjell, Tusen takk for din tilbakemelding. Vi må understreke at vi aldri ønsker å lure våre kunder. Ingen tjenester skal bli lagt til uten din uttrykkelige aksept. Vi hadde derfor satt stor pris på om du kontaktet oss direkte på [email protected] eller 21494949. Da kan vi undersøke saken nærmere og rette opp i eventuelle feil. Vi ser frem til å høre fra deg. Vennlig hilsen, Sofie // Fortum Strøm