Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
Kilden Kraft
1.9
921 verifiserte omtaler

Kilden Kraft omtaler og erfaringer

Ingen trend

Kilden Kraft har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.9
Dårlig
921 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
#82
Forferdelig
Kilden Kraft er rangert
#82 av 82 strømselskaper
26%
Dårlig
26% anbefaler Kilden Kraft
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 921 omtaler om Kilden Kraft

FILTRER OMTALER
196
46
25
34
620
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Kilden Kraft?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Tilbakehald og villeiande marknadsføring

Omtale av  Sigyn

Dei fortel deg ikkje kva forvaltningspris er, som ein måtte finne ut på den kjipe måten. Enkelt fortalt betyr det ein gjennomsnittspris for landet - ein dårleg deal for dei i regionane Midt og Nord. Når dei sit med adresse og målarnummer på kunde så kan ein lure på kvar moralen er når dei då lovar kunde gunstig pris og ikkje fortel om kva avtalen faktisk betyr for deg i realiteten. I tillegg er faktura vanskeleg å forstå. Folkepakka, med forvaltningspris: styr unna

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Sigyn, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med avtalen hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice så vi kan se på saken og komme fram til en løsning. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Stå sammen om å ta GNP

Omtale av  Hannibal L

Jeg har en 5-årsavtale fra desember 2019 med GNP med et pristak på 46 øre/kWH. Det har gått helt greit frem til september 2021. Da øket de pristaket til 52 øre, så i oktober og november til 64 øre og nå for desember til 85 øre. Jeg ringte dem og sendte mail og klaget. De svarer med å si at de har gitt beskjed. Det holder ikke. En avtale er en avtale. De begrunner prisøkningen med EU sin økte CO2 avgift. Det er en bløff. Jeg godtar ikke å bli lurt og kommer til å kontakte advokat hvis GNP ikke holder seg til avtale. Hvis vi er flere sammen så kan vi få et høyere press, mer oppmerksomhet i media med advarsel mot firmaet samt mer tyngde hos forbrukertilsynet. GNP er oppkalt etter største eier Glenn Nøstdahl, som vil få kjørt seg fremover!

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 16:03

Hei Hannibal L, Det er synd du føler det slik. Vi jobber for tiden med å holde dialog med alle våre bedriftskunder som er berørt og oppfordrer deg til å ta kontakt med oss slik at vi kan se på en løsning. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Regelrett svindel

Omtale av  Erik

Fikk en regning på 14267 kroner nå i Januar. strømforbruket i desember var på i 5220,- . Men dette selskapet har fått det for seg at de kan begynne å ta forhånds betalt for estimert strøm forbruk 2 mnd frem i tid og slenger på 9047,- på regningen. Så vil de "avregne i etterkant". Fakturaene er helt ufullstendige og når strøm støtten skal regnes fra ha jeg fått en faktura men 0 kroner fra nettleverandør. Men det erikk noe oppsett eller utregning for fradrag. Forskuddtere et strømselskap med 9047,- for 2 måneder med strøm.... styr unna dette svindel foretaket.!!! skjønner heller ikke helt hva slags avtale de har satt meg på. "Folkepakka garanti" står det på faktura . og strømprisen va 299,88 øre pr. kwh i desember og nå har de fakturert meg for antatt strøm pris i januar og februar med 224,87 øre pr kwh. Dette selskapet slår vel seg selv konkurs når jeg har betalt regningen på 14267 kroner , så er den forskuddsbetalte strømmen med 9047,- tapt!!!!

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Erik, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi er ikke interessert i å lure noen og man blir alltid informert om alt avtalen innebærer når man takker ja til en avtale hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss på kundeservice på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected] så vi kan se nærmere på saken din. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Klar overprising og svindel

Omtale av  Johs H

De fakturerer forskuddsvis en mnd og legger inn høye priser. Forskuddet refunderes på neste faktura, men en holder likevel selskapet med "gratis driftskapital" i en mnd. Firmaet benytter en aggressiv markedsføring og anbefaler avtaler som ikke tjener forbrukerne. Med folkepakka som jeg har, er det ett års binding. Håpløse betingelser i dagens marked. Avtalen frarådes på det sterkeste.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Johs H, Så synd å høre at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss så vi kan se nærmere på avtalen din og eventuelt gjøre noen endringer om det er ønskelig. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Dyrt og dårlig!

Omtale av  Lb

Blir fakturert for over det dobbelte av spotprisene. Umulig å forstå fakturaene, tilbakeførte beløp hit og dit, bare rot! Og disse «tilbakeføringene», hvor blir de egentlig av? Merker i hvert fall ingenting på neste strømregning! Vurderer å kople inn Forbrukerrådet, men de er vel drittlei klager på dette selskapet... Denne avtalen skal jeg ut av, koste hva det koste vil! Anbefaler absolutt ingen dette vanvittige rotet her, strømmen er dyr nok som det er!

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Lb, Det er veldig synd å høre at du ikke er fornøyd med avtalen din her hos oss. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med oss slik at vi kan finne en løsning på dette sammen. Ta kontakt med oss på telefon 21 65 10 00 eller [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Elendig

Omtale av  Katrine Ø

Jeg inngikk strømavtale med Gnp energy i mai dette år, å har hatt dårlig erfaring med dem! Jeg bor i Trøndelag hvor strømprisene har vært, og er mye lavere enn på Østlandet! Alikevel har dette selskapet prestert å sende meg 2 skyhøye regninger i løpet av året, stipulert etter Østlandets strømpriser! De har selvsagt beklaget feilen, men det hjelper dårlig på tillisforholdet til dette selskapet! Videre syns jeg det er knotete å finne ut av deres system på deres nettsider!

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Katrine Ø, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss som din strømleverandør. Vi ønsker absolutt ikke å lure noen og håper at du fikk den hjelpen du trengte når du tok kontakt med oss og at saken er oppklart. Om du ønsker hjelp til å finne fram på hjemmesiden vår må du gjerne ta kontakt med oss. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Forskuddbetaling

Omtale av  Tor J. H

De tar forskuddbetaling for 2mnd. Dårlig på tilbakemelding!

Har hatt en frustrerende opplevelse med passord

Omtale av  Berit S

Brukte lang tid i går med å logge meg inn - fikk omsider satt nytt passord. Fakturaen - med forfall 24.01.2022 manglet både kontonummer og KID nr. Dette fikk jeg hjelp til på telefonen - slik at jeg fikk lagt den inn i nettbanken. Den hyggelige damen jeg snakket med gikk inn og bekreftet mitt nye passord. Når jeg nå gikk inn for å sjekke, kommer jeg inn i en ny runddans med å gjenta. gjenta passordet - bekrefter det hver gang, men det hjelper ikke! Har ikke opplevd lignende problemer med noen andre - og er veldig frustrert over dette - og vurderer bytte om dette ikke bedrer seg.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Berit S, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Du må gjerne ta kontakt med oss igjen så vi kan se nærmere på innloggingen din på Min Side. Det skal ikke være slik at du må ha nytt passord hver gang du skal logge inn, du skal kunne opprette ditt eget passord. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg gjerne! Ha en fin dag. Mvh GNP Energy.

Fantastiske

Omtale av  Tjærand B

Meget fin service og vennlige folk, er meget fornøyd.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Tjærand B, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive om oss. Ta gjerne kontakt med oss om du har noe du lurer på. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kunne ikke vært mer fornøyd

Omtale av  Iren

Gir GNP toppkarakter for både kundeservice og strømavtalen jeg har. Kunne ikke vært mer fornøyd, spesielt med tanke på de høye prisene vi har på strøm denne vinteren. Det eneste jeg vil bemerke er den noe kompliserte oppstillingen på regningen, kunne stilles opp enklere. Uansett, mine erfaringer med GNP er gode.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:14

Hei Iren, Tusen takk for en fantastisk omtale fra deg! Dette setter vi stor pris på. Du må gjerne ta kontakt med oss på kundeservice om du ønsker hjelp til å forstå fakturaen din. Du kan nå oss på telefon 21 65 10 00 eller e-post [email protected]. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Forskuddsbetaling og ikke forbruksoversikt

Omtale av  Jonny

Har ikke hatt problemer med selve GNP. Forskuddsbetaling av strømmen i disse tider ga Støre regninger og vanskelig å holde oversikt. Mangler mulighet for å kunne følge med på eget strømforbruk.

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:13

Hei Jonny, Det er hyggelig å høre at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Du må gjerne ta kontakt med vår kundeservice om du skulle ønske å gjøre noe endringer med din avtale hos oss. Når det gjelder muligheten til å følge med på eget strømforbruk er det noe vi jobber med og som forhåpentligvis vil være tilgjengelig om kort tid. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Fantastisk kundeservice.

Omtale av  Rune

Veldig fornøyd med spotprisavtalen time for time siden man da kan følge med på Nord pool sine sider på når på døgnet man kan spare strøm!

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:13

Hei Rune, Kjempehyggelig å høre at du er fornøyd med spotpris avtalen din hos oss. Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss! Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Faktura

Omtale av  Liv

Veldig hyggelig Dame fikk god info om det jeg lurte på🥰❤️

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:13

Hei Liv, Det er veldig hyggelig at du har tatt deg tid til å skrive om oss, dette setter vi stor pris på! Skulle du har noe spørsmål må du gjerne ta kontakt med oss, vi hjelper deg gjerne. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Telefon samtalen angående strøm

Omtale av  Gunn H. N

Tusen takk for samtalen en hyggelig dame som var veldig behjelpelig og hyggelig fikk all den hjelp og svar jeg ønsket 👍🙂

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:13

Hei Gunn H. N, Takk for en super tilbakemelding fra deg. Vi setter stor pris på det du skriver til oss! Takk for at du er vår kunde. Vi ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Lett å komme til

Omtale av  Terje

Lett å komme til og alltid hyggelige behandlere. Alltid hjelpsomme

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:13

Hei Terje, Så hyggelig å lese at du er fornøyd med oss som din strømleverandør! Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å skrive til oss._ Takk for at du er vår kunde. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

den er dyr, og kundeservicen er elendig

Omtale av  Unni L

Jeg skulle bytte en gang før, og de ringte å sa jeg hadde bindingstid, da sa jeg at jeg skulle beholde de til den gikk ut. Ringte så senere å spurte hvor lang bindingen var, og det var 1 år ,jeg var godt over det året, og sa da jeg ville bytte,, men da hadde de satt meg på 1 år til da jeg første tlfsamtale sa jeg skulle ha de til bindingstiden var ute. Dette er etter min mening et lureri

Svar fra Kilden Kraft
15.02.2022 13:13

Hei Unni L, Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss om din leverandør. Vi har ikke interessert i å lure noen og binder aldri kundene opp til ny avtale etter endt avtaletid med mindre man selv har takket ja til en ny avtale på 1 år. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vår kundeservice på telefon eller mail slik at vi kan se nærmere på dette. Ønsker deg en god dag. Mvh GNP Energy.

Kilden Kraft

Har tilegnet profilen
Kilden Kraft deltar på Bytt.no

Kilden Kraft har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Kilden Kraft besvarer omtaler

Kilden Kraft har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Kilden Kraft henter ikke inn tilbakemeldinger

Kilden Kraft benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR