Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Rask og god hjelp! Fikk svar på de spørsmålene jeg lurte på :)
Hei Mari. Takk for super tilbakemelding! Nettopp en slik kundeopplevelse vi jobber for 🤩
5 stjerner hvis app'en var litt mindre halvferdig.
Den såkalte oppgraderingen av app er helt elendig og det er ennå ikke mulig å få opp faktura i appen. Vanskeligere pålogging og et virvar av alle mulige «tilbud» som ikke har noe med strøm å gjøre. Kjenner at Tibber snart får ny kunde
Hei. Vi er klar over at appen ikke er 100% optimal slik den er nå, men vi er på god vei. Vi jobber hver dag med å forbedre appen og den er vår høyeste prioritet! Det endelige resultatet håper og tror vi vil falle i smak⚡️
Helt umulig å ga å forklart og rettet feil på faktura uten mulighet for telefonkontakt. Vurderer å bytte nå!
Hei Wenche. Det er leit å høre at du har hatt en slik opplevelse med oss. Dersom noe er uklart med din faktura vil vi selvsagt sjekke opp i dette og finne en løsning. Vår kundeservice svarer alle henvendelser mellom 09.00-16.00 man-fre. Vi ønsker at alle våre kunder skal være fornøyde, og en telefonlinje er derfor noe vi har til vurdering! ⚡️
vil snakke med leverandør på tlf. kan bare nå dem på email
Heisann Einar. I dag har vi kun kundeservice over chat eller mail. Der sitter vårt team og svarer deg så raskt de kan på alle spørsmål. Vi ser at enkelte ønsker muligheten for å ringe oss, og vi har derfor telefon til vurdering⚡️ Takk for tilbakemelding!
Det var hyggelig å kunne støtte opp om unge grundere i en etableringsfase. Dessverre kom aldri APPén som lovet. De fleste forbrukere ønsker å ha oversikt (kontroll) på forbruket sitt i disse dager så her har dere dessverre sovet i timen. Tidsbruken deres må ha resultert i at dere har mistet mange kunder! Og lovnader om en velfungerende APP har jeg fått av dere siden desember 2021. Dette er for dårlig Motkraft. Det nytter ikke med en konkurranse dyktig pris når brukeropplevelsen ikke er tilstede. Nå har lojaliteten til dere dessverre kommet til en avslutning. Dere startet i protest og jeg avslutter i protest.
Hei Kato. Det er veldig kjedelig å høre. Foreløpig skal våre kunder kunne se både forbruk og pris i appen 🤔 Videre jobber vi hver dag med å utbedre appen og løse utfordringer. Vi ønsker å kunne tilby en app vi er stolte av og som våre kunder er fornøyde med. Vi har igjen litt på veien, men vi er på vei. Takk for tilliten så lenge det varte. Vi håper å se deg som kunde i fremtiden og at vi da møter dine ønsker og forventninger, pluss enda litt til⚡️
Et fint solidarisk selskap hvor jeg vet enhver eventuelle profitt går til veldedighet. Jeg trenger ikke bekymre meg for at de tar mer betalt enn nødvendig :)
Supert å høre at du er fornøyd, Madeleine! Dette vi jobber for 🤩
Strøm er noe av det mest forvirrende du kan kjøpe. Motkraft er tydelige på hva du betaler for. Mikroskopisk påslag (1 øre) og lav fastpris (19 kr). Så du vet ihvertfall at du ikke betaler for noe mer enn strømmen, som jo i seg selv koster mer enn nok. De bærer fortsatt preg av å være nye i markedet og jeg savner bedre oversikt. Appen (for Android) er ikke ferdig, og jeg synes det var rart å bytte ut den første versjonen før den nye er klar. Det jobbes nok iherdig med den, så jeg venter i spenning på å få all informasjon der. Det er lett å få hjelp hos Motkraft, chatten anbefales, de svarer raskt. Enten kan de det du spør om eller så finner de det ut for deg. DET er viktig. Ingen planer om å bytte til noe annet, men håper på at appen snart kommer med fakturavisning, og jeg skulle gjerne kunne logget inn på en brukerprofilside på nettsiden. Type "Min side".
Takk for god tilbakemelding, Simen! først og fremst supert å høre at du er fornøyd med oss og vår kundeservice🤩 Når det gjelder appen er den vår høyeste prioritet om dagen og vi jobber med å løse utfordringer hver dag. Grunnen til at vi lanserte appen vel viten om noen mangler, skyltes at vi ikke lenger ville holde våre kunder på pinebenken. Slik at appen kan brukes til det daglige, mens vi jobber med resten. Takk for tålmodigheten og forståelsen for dette⚡️ Vi gleder oss til appen er 100% ferdig!
Ventet i månedsvis på ny app. Da den endelig kom viste den seg å være minst like ubrukelig. Amatørmessig.
Heisann Tomas. Det er kjedelig å høre at du har denne opplevelsen. Vi jobber på spreng for å utbedre appen og den er vår høyeste prioritet⚡️
Jeg var fornøyd til Motkraft begynte å tilby forsikringer, mobiltelefoni mv. At de viker fra kjerneområdet provoserer. De får seile videre uten meg.
Hei Stian. Det er leit å høre at andre tjenester ikke falt i smak hos deg. Vi jobber på lag med våre kunder og ønsker å møte deres behov i hverdagen⚡️
Den gamle appen var dårlige greier. Den nye appen vet jeg ikke så mye om. Jeg har kommet meg inn en eneste gang siden den kom. Logger ikke inn via Vipps, sender ikke kode via sms når jeg prøver å logge inn via mobil. Ønsker å sjekke faktura før betaling, og sjekke dagens pris. Umulig. Faktura blir ikke betalt før jeg kan bruke app.
Hei. Det er beklagelig at du har denne opplevelsen av appen vår. Vi har jobbet på spreng med å fikse utfordringer og har nå funnet en løsning på enkelte kunders innloggings-problem. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice så viser vi deg hvordan! Der kan vi også hjelpe deg med å finne fakturaene før betaling⚡️
Bra: - kundeservice var behjelpelig - Appen før oppgradering var god og oversiktlig - fungerte nesten til hvertid Dårlig: - Ny app er mye dårligere, layout, pålogging, vipps login fungerer ikke, dukker opp to hustander på min skal være 1 osv. - Endrer fokus til mobil og forsikring, kunder ønsker seg helst alt med strøm å gjøre, ikke andre ting - altfor mange problemer i løpet av de 8 mnd jeg har vært kunde
Hei! Takk for en ryddig tilbakemelding. Supert å høre at kundeservicen vår var til nytte⚡️. Vi er klar over utfordringene du nevner angående appen og vi jobber hver dag med å løse disse. Vi ønsker at appens skal være brukervennlig og tilfredstille våre kunders krav, appen er derfor vår første prioritet.
Dette lukter av Silicon Valley-fantaster mer enn av ekte strømbransjeopprør. Ny nettside og app SER tilsynelatende enkel ut, men lykke til hvis du ønsker ekte oversikt. Føles som en sminket gris. Ikke er de billigst heller. De har lenge lovet funksjonalitet som ikke dukker opp. Vet ikke hvor lenge jeg har sett "sees snart" eller "kommer snart".
Hei. Det er veldig beklagelig at du opplever oss slik. Vi jobber hver dag med å utvikle og forbedre oss.. Vårt mål er å hjelpe kunder til å ha god oversikt over forbruk og kun betale det strengt nødvendige for strømmen, det er leit å høre at du ikke har denne opplevelsen..
App som ikke fungerer. Økt påslag. Ikke mulig å sende forespørsel utenom kontortid. Amatørmessig og frekt
Hei Aksel. Dersom du har problemer med appen hjelper vi deg gjerne med dette. Vi tar med oss tilbakemeldingen videre angående forlengede åpningstider. Vårt påslag er uforandret og er kun 1øre/kwh 🤔 Det er leit å høre at du har denne opplevelsen av oss.. Vi ønsker kun det beste for våre kunder!
Bedre pris! Hadde forventet noe annet. Prisen er jo dyrere en andre strømlevandører!
Heisann! Spotprisen er lik hos oss som andre leverandører. Det som skiller spotprisavtaler fra hverandre er hva som tas "oppå", (påslag, fastbeløp, fakturagebyrer, ekstrakostnader). Eksempelvis har vi har valgt et påslag på kun 1 øre/kwh, andre selskaper kan ha påslag over 6 øre/kwh.
Tøft, helt enkelt… At et strømselskap går MOT STRØMMEN på den måten ;)
Takk for tilbakemeldingen Siw! Kult å høre at du syntes det er tøft😎