Motkraft har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gått over til motkraft 2 ganger der de angivelse skal ha tatt over måleren og sendt meg velkomst Mail ..Hafslund ringer og maser hver dag på at strømmåleren fortsatt ikke har blitt satt over til oss . Umulig å få kontakt med dem . Useriøst selskap
Hei Eirin. Enkelte målere har vært vanskeligere enn andre å få tak i. Etter tilsendt målenummer skal det ta en ukes tid før du blir kunde (senest 14 dager). Dersom du opplevde at det tok lengre tid enn dette er det veldig beklagelig... Alle ukedager mellom 09.00-17.00 er vi tilgjengelig på chat, utenfor våre åpningstider kan du alltid sende mail.
Fikk god service ved bruk av chatten så lenge den virket. Fikk etter hvert ikke sendt melding og begynte da å lete etter mail-adresse som jeg ikke var lett å finne. Men problemet ble fikset fort da jeg endelig kom igjennom. I appen tar det veldig lang tid å få frem fakturaer. Har aldri fått de frem ellers en grei app.
Takk for tilbakemeldingen, Arne🤗 Supert at problemet løste seg så fort du var i dialog med oss! Når det gjelder tilgang på chatten, er den åpen 09-17 alle ukedager. Dersom du allerede var i en samtale skal du fortsatt kunne sende meldinger der (også utenfor åpningstiden). Det kommer en helt ny versjon av appen veldig snart, da vil det komme flere nye funksjoner samt at tidligere problemer fikses. Fakturaen vil dermed komme inn i appen med det samme.⚡️
Fikk god hjelp med ett lite problem, å kundeservicen var helt super!
Det var hyggelig å høre! Vi jobber for best mulig kundeopplevelse selv også ved små problemer. Tusen takk for tilbakemeldingen🤗
Jeg har i lengre tid(20 år) irritert meg over pågående selgere, dårlig informasjon,innviklede avtaler og unormale påslag i prisen. Alt dette har jeg nå kommet bort ifra, og det er så godt. Jeg har ingenting å utsette på motkraft, så lenge de gjør det de har sagt, nemlig å levere strøm, uten at firmaet har profit.
Akkurat derfor startet vi dette selskapet, og det gir oss mye at kunder ser dette og verdien i det! Kunder som deg driver oss fremover⚡️
Appen er hittil for enkel. Jeg har også en bug som gjør at antall kWh står i ro på 253kwh. Håper på snarlig oppdatering av app, ellers er Motkraft kult!
Vi jobber på spreng med ny versjon av appen som vil komme ila februar. Den vil bli mer avansert og oversiktlig, så vi gleder oss til at våre kunder kan ta den i bruk!
Fungerer fint. Litt blinking/flimring i en LED-lampe jeg har, men det er sannsynlig netteier sitt ansvar. Greit fornøyd her, liker non-profit.
Bra du er fornøyd, Eirik. Angående flimringen så er det som du sier netteier du må kontakte. De har ansvar for selve leveransen av strømmen!
Veldig godt fornøyd med kundeservice Godt fornøyd kunde
Så godt å høre, Harry!
Byttet til Motkraft for noen måneder siden, og har ikke angret. Grunnen til at jeg omtaler Motkraft her er for å vekte i mot de som bare gir 1 stjerne. Ser de har hatt noen uheldige faktureringer til folk som ikke ble kunder, men ble det allikevel i Motkraft sine systemer. Dette er et selskap som er i oppstarten og noen feil kan oppstå. Har vært i kontakt med kundeservice, og det har bare vært positivt. Stå på og utvikle produktet deres, dette får dere til. Gleder meg til enda flere oppdateringer i app.
Tusen takk for tilbakemelding og forståelse, Thomas! Vi lærer av våre feil, og blir bedre for hver dag som går. Bra at du er fornøyd hittil, så vil det komme ny og bedre versjon av appen om ikke altfor lenge. Ikke nøl med å ta kontakt om det skal være noe, så skal vi hjelpe deg hva enn det måtte være 👋😊
Jeg har valgt å bytte til Motkraft AS fordi jeg var imponert over at unge mennesker vil seriøst satse på et non-profit konsept med hjelp av mindre forvaltningsstyr og basert på idealisme. På meg virker dette som en ærlig og engasjert sak. Og jeg synes at slike prosjekter som lager litt opprør i det etablerte profittorienterte systemet er det verdt å støtte! :) Stå på!Jeg håper at dere skal klare å bevare de gode holdningene deres. Vårt samfunn og vår tid trenger folk som våger å svømme mot strømmen! :))
Tusen takk for det! Vi er glade for at du har oppfattet oss riktig, og vil fortsette å ta opp kampen med "de store" for å kunne spare norske forbrukere for milliarder ⚡️
Litt startproblemer med appen, satser på det ordner seg. Hyggelig og rask kundeservice.
Det kommer heldigvis en splitter ny versjon av appen mot slutten av februar som vi håper du vil bli fornøyd med!
Jeg synes det er litt vansleig å forstå fakturaen (hva er spotpris osv). Veldig god service på kundesenteret.
Takk for tilbakemeldingen, Siri. Du skal kunne se detaljert faktura som pdf i nettbanken din, og du kan da se hva du betaler av spotpris, påslag og månedsbeløp. Skal se om vi får ordnet en video som forklarer dette bedre 😊
Det er ikke lenge siden jeg ble kunde i Motkraft . Mine erfaringer hittil er bare positive
Så bra, Torill. Bare ta kontakt om det skal være noe!
Byttet til Motkraft og har ikke angret ett sekund. Nå vet jeg at jeg har minimalt påslag på spotprisen. Takk til Motkraft og nå skjelver alle sndre strømselgere i buksa siden de mister tusenvis av kunder til Motkraft. Enkel app som viser hvor mye strømmen koster og hvor mye jeg har brukt og prisen jeg må betale inklusiv moms. Denne appen driver de på å utvikler så den blir enda mer innholdsrik.
Tusen takk for fin tilbakemelding, Jon! Det setter vi stor pris på, og er glad for å ha deg med på laget. Helt riktig som du sier, vi ønsker å ta så lite som mulig slik at dere slipper alle de de unødvendige kostnadene. Bra du er fornøyd med appen hittil og vi forbedrer den stadig 🤩
Super kundeservice. Ser ikke mulighet for og kunne laste ned spesifik Faktura, savner dette. Har ikke vært kunde siden mitten av desember, så jeg kan ikke si så mye egentlig.
Hei Ole. Når du mottar faktura i nettbanken kan du åpne den som en pdf for å se mer detaljert forbruk og oversikt. Det vil også bli bedre mulighet til å se dette når den nye versjonen av appen kommer ⚡️
Ønsket opprinnelig å bli kunde hos Motkraft, men fikk avslag pga kredittgjennymgang. Det er første gang i mitt liv at jeg har opplevd. Tenkte at noe måtte være feil, men fant ut at jeg ville beholde min opprinnelige leverandør Fjordkraft. Noen uker etterpå fikk jeg en beklagelse fra Motkraft, og en mulighet til å likevel bli kunde om jeg sendte dem en ny bekreftelse på dette. jeg ønsket ikke å bli kunde og sendte ikke inn noen ny bekreftelse. Likevel har de greid å fakturere meg 200,- for 4 dager da de påstår at jeg likevel har vært kunde. Dette er småpenger og dette kunne jeg selvsagt betalt, men siden dette ikke er riktig har jeg bedt dem slette den feilsendte fakturaen. Motkraft har ingen planer om dette. Helt uvirkelig merkelig kundebehandling. Noen flere som har opplevd lignende ?
Hei Kjersti. Dersom du har blitt tatt over som kunde hos oss uten at du ønsker det, skal vi selvfølgelig fikse at du blir satt tilbake på avtalen du sto på fra før. Ta kontakt med oss på chat/mail så skal vi ordne opp i det, og kreditere eventuell faktura om den er feilfakturert.
Endelig noen som tar tak i strømkaoset. Jeg har blitt godt mottatt og fått god og kjapp support. :)
Så godt å høre, Vegard! Hyggelig å ha deg som kunde 🎉