Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Vart ok

Omtale av  Tomas H

Aldri hatt problemer med Norges energi så for meg vart OK, men har bare bet regningene aldri vart i kontakt med dem.

Svar fra NorgesEnergi
13.11.2019 13:58

Hei Tomas H. Det er ikke alle kunder som har behov for å kontakte kundesenteret vårt så lenge alt er ok, men hvis du er usikker på noe er du velkommen til å kontakte oss på telefon, e-post eller Facebook! Mvh Mari, NorgesEnergi :)

Nyttig (0)

La på ekstrapakker til både meg og kona uten at vi ble informert

Omtale av  Anders

La på ekstrapakker til både meg og kona uten at vi ble informert, nektet å kansellere. Forferdelig kundebehandling

Nyttig (2)

Dyrt og uoversiktelig

Omtale av  Runar

Mange rare navn på strømavtaler gjør det helt håpløst å sammenligne priser med andre leverandører. Generelt dyrt. De gir rabatt på deriblant varmepumper og kaller en 60 mnd. avtale for rentefri. Men med en sånn avtale så betaler du nesten 10.000,- mer for en 60 mnd. avbetaling enn hvis du kjøper den kontant. Den rabbaterte prisen er heller ikke billig. Det er en standardpris. Dette er bare ett eksempel på den sleipe markedsføringen deres.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2019 09:21

Hei Runar. Vi i NorgesEnergi jobber hele tiden for å gjøre strøm både enkelt og billig. NorgesEnergi har en produktportefølje som er tilpasset de ulike kundegruppenes behov. Noen ønsker f. eks. spotprisavtaler (flytende priser), mens andre ønsker avtaler med faste priser. På samme måte er det kunder som ønsker faktura i posten, mens andre ønsker kun å kommunisere digitalt. Inne på Min Side kan du se hvilken avtale du har hos oss idag og kan på denne måten sammenligne med andre leverandører. Det er synd å lese at du ikke er fornøyd med oss slik det er nå, men hvis du sender oss en henvendelse på e-post/telefon eller Facebook kan vi prøve å finne en løsning. Mvh Mari, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Strømregningen ble 10x høyere

Omtale av  Tommy

Fikk urimelig høye strømregninger etter bytte. Nettselskapet har vedgått at dette er åpenbart feil, mens Norges Energi sendte til inkasso. Skal aldri stole på en telefonselger igjen. Styr unna.

Svar fra NorgesEnergi
12.11.2019 10:38

Hei Tommy. Dette høres ikke så greit ut. Hvis du har vært i dialog med oss i NorgesEnergi har vi rutiner der vi kan utsette fakturaen i påvente av korrigeringer fra netteier hvis f.eks forbruket er feil. På denne måten unngår vi at fakturaen går videre til inkasso. Hvis vi ikke hører noe fra kunden etter forfallsdato på utsettelsen sender vi et varsel i forkant. Hvis vi deretter ikke får beskjed om å utsette fakturaen videre, går fakturaen til inkasso. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke om det er noe vi har gjort feil i din sak. Mvh Mari, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Kjeltringer

Omtale av  Anne M

Det dyreste jeg har vært borti, og nesten umulig å komme ut fra med et sluttoppgjør! Mange mailer, men det tok jaggu tid før jeg heldigvis kom meg ut av dette selskapet. Aldri opplevd maken!!

Svar fra NorgesEnergi
05.11.2019 16:26

Hei Anne M. Vi sender ut fakturaene etterskuddsvis slik at vi har oversikt over forbruk og priser i perioden som har vært. Det er derfor vanlig at man mottar sluttoppgjøret måneden etter, eller i enkelte tilfeller opp til to måneder etter, men noe lenger enn dette skal det ikke ta. Dette er også noe som skal gå automatisk og uten at kunden må foreta seg noe. Vi forstår at det ikke har blitt opplevd slik i dette tilfellet og det beklager vi. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter igjen dersom det er noe mer vi kan gjøre for deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (3)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Ufrivillig strømavtale hos Norgesenergi

Omtale av  Pål R

Fikk plutselig beskjed om at jeg var kunde hos Norgesenergi uten at jeg har blitt kontaktet eller at jeg selv har tatt kontakt. Jeg var i denne perioden sykemeldt og benyttet meg av trippelgaranti hos Fjordkraft og fikk dekket strømmen i sykemeldingsperioden, så tidspunktet for å inngå noen avtale ville ha vert uklokt. De kan ikke dokumentere noen inngåelse til avtale. Det ble heller ikke sendt noen form for angrerettskjema, så her er alle regler brutt med tanke på fjernsalg. Å kommunisere med de, er som å snakke til veggen, da det kommer floksler om at jeg kan være offer for datainnbrudd og må melde dette til politiet. Merkelig at alt annet er uberørt, men at strøm er bestilt av Norgesenergi ved innbrudd. Saken er meldt til Elklagenemnda og om saken ikke vinner frem der, så er Forbrukerombudet neste skanse, da reglene er ganske tydelige med tanke på denne type salg.

Svar fra NorgesEnergi
05.11.2019 16:26

Hei Pål. Dette er veldig leit å høre. Ingen skal bli kunde hos oss mot sin vilje og vi starter aldri opp med mindre det foreligger en skriftlig aksept på avtale fra kunden. For at jeg skal kunne sjekke opp i denne spesifikke saken trenger jeg at du tar kontakt med oss igjen slik at vi kan få mer informasjon om deg og din strømavtale hos oss. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her men dersom for eksempel bestilling er gjort via internett er det dessverre umulig for oss å vite hvem som fysisk har bestilt strømmen. Vi har dessverre ikke mulighet eller tilgang til verktøy for å undersøke dette selv og dette gjelder ikke bare for oss men for alle leverandører. Det kan derfor være aktuelt i enkelte tilfeller med en politianmeldelse. Heldigvis er denne typen saker veldig sjeldne. Vi ønsker jo selvfølgelig å bidra med informasjon og behandling av saken på alle måter som vi kan i denne prosessen. Vi håper du vil ta kontakt med oss igjen slik at vi kan ha et godt samarbeid her. Du kan gjerne spørre etter meg dersom du ønsker det så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

Selger la på røret

Omtale av  Mads

Valgte NorgesEnergi når jeg kjøpte bolig og hadde i utgangspunktet ikke tenkt særlig over hvem jeg valgte, jeg tok bare det første på lista. De gangene jeg har blitt kontaktet direkte av selgerne deres har det vært litt spesielt: - Første gang skulle selgeren tilsynelatende "overøse meg med gode tilbud" ved å selge meg tilleggspakker til 50kr-150kr per måned pr. stk. Etter at han hadde snakket uavbrutt i 5 minutter og gjentatt navnet mitt sikkert 10-15 ganger måtte jeg bare si at jeg takket ja til alt. Tanken var at jeg da senere kunne gå inn og avbestille det jeg ikke trengte. - Andre gangen var ifbm. at jeg hadde byttet strømleverandør til noe annet enn NorgesEnergi. Først får jeg to mailer fra NorgesEnergi, en hvor jeg får tilbud om å binde strømprisen og en som takker for at jeg var kunde hos de. Ikke lenge etterpå ringes jeg opp av en selger som skal forsøke å beholde meg som kunde. Jeg takker pent nei hvorpå selgeren umiddelbart svarer "OK, ha det godt da." og legger på røret før jeg rekker å reagere. For meg vitner dette om en person som var veldig stresset og irritert. Jeg har ikke hatt noen problemer med faktura eller lignende, men totalinntrykket mitt er dette er et selskap som: - Roper høyt om at de er billige, men ikke nødvendigvis er det - Kompenserer for "lave priser" ved å selge kundene sine tilleggspakker til 50-150kr/mnd - Har et ungt salgsteam hvor fokuset er å tjene penger, først og fremst - Har lite empati for kundene

Svar fra NorgesEnergi
29.10.2019 15:57

Hei Mads. Takk for din tilbakemelding. Våre fordelsavtaler gir gode fordeler til våre kunder og vi synes det er leit om det ikke oppfattes slik. Alle våre fordelsavtaler er valgfrie og kan når som helst fjernes. Fordelsavtaler er ikke noe man må ha for å være kunde hos oss og man velger selv om man ønsker å ha dette med på avtalen og eventuelt hvilke man ønsker. Vi synes det er leit om du har følt deg presset til å takke ja til disse. Slik skal det ikke være. Vi håper du vil ta kontakt med oss dersom du ikke ønsker disse slik at vi kan få fjernet dem fra din avtale. E-posten du har mottatt fra oss med tilbud om fastpris er i forbindelse med en av våre fordelsavtaler og er ikke knyttet til avslutningen av ditt abonnement. Vi ønsker at våre selgere skal være høflige og hyggelige uavhengig av om man takker ja eller nei. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan sjekke opp i saken. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Kundeforakt

Omtale av  Knut H

Katastrofal kundeservice og ikke-fungerende digitale løsninger. Store problemer med å opprette e-faktura, ingen vilje til å hjelpe men skylder på alle andre banker og betalingstjenester, ikke mulig å sende e-post til kundeservice, blir ikke oppringt av kundeservice

Svar fra NorgesEnergi
24.10.2019 10:07

Hei Knut H. Det er veldig leit å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte for å opprette eFaktura. Det er ikke alltid vi klarer å hjelpe kunden med dette da opprettelse av eFaktura opprettes i nettbanken til kunden, og BankID må benyttes for opprettelse. Men vi skal prøve vårt ytterste med den kunnskapen og hjelpemidlene vi har. Det er veldig fint hvis du kan sende oss en e-post til [email protected] med ditt kundenummer slik at vi kan se nærmere på saken din. Gjerne henvis e-posten til meg hvis du ønsker det. Mvh Mari, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Verdens dårligste kundeservice

Omtale av  Mona

Var veldig fornøyd med prisen frem til jeg skulle flytte hjem for en periode. Jeg sa opp, og vervet inn den nye leietakeren for leiligheten jeg flyttet fra. Vi skulle begge få 500kr avslag på min siste regningen og hans første. Tydeligvis har det blitt noe kluss, for den nye leietakeren hørte aldri fra de men jeg fikk bekreftet at det var i orden. Jeg fikk min siste regning som stemte med at jeg hadde spart 500kr. Allikevel fikk jeg en større regning en måned senere. Jeg sendte både mail og snakket på chat med noen om dette og fikk bare til svar at jeg aldri hadde vervet noen. Hvorfor i all verden fikk jeg ikke en samlet regning som vanlig da? .... God service ville vært å fikse vervingen der og da, uansett hvem sin feil det kan ha vært. Når man har brukt tid på sånt så blir man oppgitt når ting ikke går i orden, og når man i tillegg blir møtt av lite imøtekommende ansatte ble jeg sint. Her tapte dere en ny kunde, og en som vurderte å bruke dere igjen. Jeg skal ALDRI bruke norgesenergi og anbefaler ingen det.

Svar fra NorgesEnergi
23.10.2019 09:37

Hei Mona. Vi syns det er veldig dumt at det endte slik, vi ønsker selvfølgelig å møte alle kunders problemstillinger og løse det på best mulig måte for kunden. Vi forstår viktigheten av god kundeservice og det er leit å lese at vi mister deg som kunde på grunn av dårlig kundebehandling. Jeg ønsker veldig gjerne å se nærmere på saken din hvis du ønsker det. Du kan sende oss ditt kundenummer/mobilnummmer i en e-post til [email protected]. Du kan gjerne henvise e-posten til meg. Med vennlig hilsen Mari, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Deres telefonselgere snakker usant,

Omtale av  Arne L

Telefonselger lyver om bindingstider og avbruddsgebyrer. En useriøs leverandør.

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Prøver å mislede kunder

Omtale av  Jo L

Min avtale Gul webspot holdt i 3 uker fra bestillingsdato, før jeg får mail fra NE om at de "rydder" i produktene deres, slik at det skal bli lettere for meg å få billig strøm. Det medfører at de fjerner min avtale og bytter meg over til en VESENTLIG dyrere avtale, som idiotisk nok er kalt "strøm til lavpris". Dette skalkeskjulet om opprydning i produktene deres er en simpelt feig måte å gjemme det faktum at dere vil vri mer penger ut av hver kunde. Vil bytte over til Fjordkraft spot web, spot + 2 øre påslag nå. Idiotisk teit kundebehandling av Norgesenergi, å fjerne den éne avtalen som faktisk var brukbar! I tillegg er nettsiden bevisst misvisende, da du kun får servert de dyre avtalene, og må aktivt søke etter de billige. Skjønner godt hvorfor dere er dårligst rangert i landet.

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2019 08:32

Hei Jo L. Fra tid til annen vil det kunne gjøres endringer i vårt avtalesortiment eller på våre avtaler. Dette skjer vanligvis sjeldent. Gul Webspot-avtalen har vi hatt over en lengre tidsperiode og kundene som har hatt denne har fått beholde denne uendret for hele perioden. Det vil dessverre alltid kunne være slik at enkelte av våre kunder nylig har bestilt en avtale når endringen trer i kraft. Vi forstår at dette kan oppleves misledende. I NorgesEnergi er vi alltid opptatt av at du skal få så lav strømregning som mulig. Derfor setter vi ned strømprisen din så fort vi har mulighet til det, samtidig som vi alltid utsetter det å øke strømprisen din lengst mulig. Vi velger å fortsette med de aller fleste strømavtalene våre og alle de vi har fortsatt med har gått ned i pris. Det betyr at de aller fleste av våre kunder tjener på denne opprydningen. Strømmarkedet er i stadig endring og det samme er kundenes behov og vi ønsker å tilpasse oss dette. Vi har flere forskjellige strømavtaler for å dekke forskjellige forbruk og behov. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi hjelper deg å finne den som passer best for deg og ditt forbruk. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (2)

16 år hos Norgesenergi er nok!

Omtale av  Thomas

Jeg kan ikke få beskrevet hvor misfornøyd jeg er med NorgesEnergi. Jeg mottok en epost i forgårs, der NorgesEnergi kunne opplyse meg om at de nå "ryddet" i produktene sine, og at jeg nå ble flyttet fra en strømavtale med et påslag på kroner 9 i måneden, og timebasert spotpris uten påslag, til et påslag på 27 i måneden, og et påslag på strømprisen på 3,49 per kWh. Etter en konstruktiv samtale med kundeservice, var mitt siste spørsmålet; "Skjønner du at jeg som kunde, både føler meg lurt og opprørt over det dere gjør nå, og vurderer sterkt å skifte strømleverandør?", ble besvart med; "Nei, det skjønner jeg ikke, du blir flyttet over til den avtalen vi mener er rimeligst på markedet, så om du ønsker å bytte til noen som er dyrere, så må du gjøre det". Mitt svar var enkelt; "Jeg vil heller betale mer hos noen andre, enn å forbli hos en strømleverandør som lurer kundene sine". Det ligger en lengre og kjedelig historie bak, som førte til at jeg ble så opprørt, som jeg ikke skal ta opp her nå. Mitt råd til alle som vurderer å skifte til NorgesEnergi, eller er kunde der idag, bytt. Selv om det kanskje blir dyrere. Ingen som oppfører seg slik mot en kunde som har vært hos dem i over 16 år fortjener å ha kunde. Det er en grunn til at de befinner seg nederst på listen...

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2019 12:03

Hei Thomas. Vi syns det er veldig leit å høre om din opplevelse da du kontaktet vårt kundesenter. Vi ønsker på ingen måte å behandle en lojal og god kunde på den måten. Du må gjerne sende oss en e-post til [email protected] med ytterligere opplysninger slik at vi kan se nærmere på saken din. I forhold til strømavtalen din som nå avvikles, er det dessverre ikke noe annet vi kan gjøre enn å gi deg en ny strømavtale. Vi setter dem det gjelder direkte over på det produktet vi anser som det rimeligste produktet på nåværende tidspunkt. Vi har heldigvis redusert påslaget på alle våre strømavtaler slik at avtalene vi beholder skal være konkurransedyktige avtaler. Mvh Mari, NorgesEnergi.

Nyttig (3)

Lureri og masse ekstra tull, bare å legge på når de ringer!

Omtale av  Rolf

Jeg ble oppringt av en selger 25.08.19 som sa at han var fra huseiernes landsforbund, Jeg søkt opp nummeret i ettertid og det viser seg å tilhøre NorgesEnergi.... Jeg spurte om han kunne sende meg tilbudet på mail, det var ikke mulig da jeg måtte godta tilbudet nå over telefonen siden det var ett så fantastisk godt tilbud og det bare var spesielt utvalgte som fikk dette tilbudet… Han sa han bare skulle lese opp rettighetene mine og mens han gjorde det spurte han om jeg godtok det han leste opp før han fortsatte å lese opp mer og igjen spurte om jeg godtok. Han sa det var ikke noe problem å godta tilbudet da jeg skulle få alle papirer i posten iløpet av et par dager og avtalen ble ikke satt i gang før om 14 dager. Når det hadde gått 14 dager sendte jeg en mail til kundeservice der de svarte at de skulle utsette oppstarten til 20.10.19 og at papirene sikkert var forsinket. Noen dager etter fikk jeg melding fra strømleverandøren jeg hadde fra før om at kundeforholdet var avsluttet. Idag 15.10.19 fikk jeg melding fra NorgesEnergi hvor de gratulerte meg som kunde. Jeg har enda ikke fått noen dokumenter og har ikke fått muligheten til å bruke angreretten min, ser også nå på mine sider at strømprisen deres er 11 øre dyrere enn det jag hadde fra før. Så dette blei bare rot og det var akkurat det jeg fryktet når jeg ble presset til å si ja.... En forferdelig og merkelig måte å skaffe kunder på, det ender jo bare med dårlig omtale, å jeg har allerede bedt min gamle leverandør om å sette meg opp som kunde igjen, dette skulle ta 14 dager til. Så det blir bare masse ekstra rot. Nå har de også sluttet å svare når jeg skrev at de fikk ordne opp..

Svar fra NorgesEnergi
16.10.2019 10:38

Hei Rolf. Vi er så heldige å ha Huseiernes Landsforbund som en av våre samarbeidspartnere så selger har nok her ringt på vegne av oss begge. Det er ikke noe greit at du føler du har blitt presset til å bli kunde hos oss. Slik skal det ikke være. Man skal alltid få full informasjon om avtalen, samt angrefristskjema kort tid etter avtaleinngåelse. Ved bestilling over telefon har man rett på 14 dagers angrefrist. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her da jeg trenger mer informasjon fra deg for å kunne sjekke opp i saken. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter på telefon 38100080 eller sende en e-post til [email protected] slik at vi kan sjekke opp i saken på nytt. Du kan gjerne spørre etter meg om du ønsker det, så vil jeg ta kontakt med deg. Mvh Monica, NorgesEnergi

Nyttig (1)

Skal ha deg over på avtalen "strøm til lavpris" hele tida

Omtale av  Bjørn E

Enkle å ha med å gjøre da jeg skulle tegne strømavtalen "gul webspot" hos dem. Etter dette er min opplevelse at alt handlet om å få meg over på den strømavtalen som er mest økonomisk fordelaktig for dem. Dette gjelder da jeg flyttet og ville ha med meg den eksisterende strømavtalen. Dette ble omgjort til at det ble tegnet en annen, og dyrere avtale for ny bolig selv om dette ikke fremgikk av nettsiden deres. Flere ganger teknisk svikt da jeg skulle etablere efaktura eller avtalegiro gjennom deres nettside. Ble da to ganger forsøkt overført til dyrere strømavtale, selv om feilen lå hos dem. Nå har jeg fått en epost om at de legger ned strømavtalen jeg har og at de overfører meg til "strøm til lavpris" nok en gang (under argumentet om at de vil tilby sine kunder så billig strøm som mulig), selv om de på telefon innrømmer at de har billigere avtaler for meg enn den de har overført meg til.

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2019 12:03

Hei Bjørn E. Vi forstår veldig godt at det du beskriver over har skapt en friksjon mellom oss som strømleverandør og deg som kunde. Vi ønsker å bli bedre, og dine tilbakemeldinger kan absolutt hjelpe oss med dette. Jeg kan med en gang si at vi ikke har en baktanke om å finne årsaker til å endre avtalen til kunden, men jeg kan forstå om det oppleves slik fra din side. Når det kommer til strømavtalen din som nå avvikles, stemmer det at vi nå var nødt til å gjøre dette. Avtalen man blir satt over på er en konkurransedyktig avtale, og den avtalen med lavest påslag pr. dags dato. Vi ønsker gjerne at du tar kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se nærmere på saken din. Du kan kontakte oss på telefon 38 10 00 80, Facebook eller e-post ([email protected]). Mvh Mari, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Billig og enkelt

Omtale av  Jonas

Lite tull som jeg har erfart hos andre, fin pris og lett å holde styr på prisene som gjelder.

Nyttig (0)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Helt forferdelig

Omtale av  May

Kjøpte hus den 12 juli og fikk strømavtale hos Norgesenergi den 16.juli. fikk regning på strøm fra 26. juni. Viste ikke at dette huset fantes en gang da. Jeg ringte for å få rettet opp i feilen. Han jeg pratet med avviste meg fullstendig. Han sa at hos dem sto det at jeg hadde bestilt strøm den 26 juni, og det kunne jeg se på sms fra dem på min tlf. På min sms står det den 16 juli. Har aldri hvert borti et mer useriøst firma en dette. Skal nok betale denne regninga, men jeg håper at jeg ALDRI hører fra dem mer.

Svar fra NorgesEnergi
18.10.2019 12:02

Hei May. Det er leit å høre at du opplever oss som useriøse, det ønsker vi selvsagt ikke. Jeg kan gjerne se nærmere på saken din hvis du sender oss en henvendelse på e-post ([email protected]) eller ringer oss på telefon 38 10 00 80. Du kan gjerne spør etter meg slik at jeg kan behandle din sak personlig. Mvh Mari, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR