NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Strøm er strøm, og mer eller mindre alle tar samme beløp. I dag er det viktig med en god app som lar deg følge med på eget forbruk og kostnad - og også gjerne med smartlading av elbil og andre integrasjoner. Norgesenergi har ikke noe av dette, og når man topper det med at det første som skjer er at det ringer deg telefonselgere for å selge deg mobilabonnement i tillegg - forkledd som en unnskylding på at de skal sjekke at jeg har tegnet rett strømabonnement så takker jeg høflig for meg og bytter over til et mer innovativt selskap med en enda lavere månedspris i tillegg.
Hei Event Når det gjelder appen vår er denne fremdeles under utvikling og det jobbes på spreng for finjustere innhold og legge til flere funksjoner. Priser time for time skal allerede være oppe å gå i appen, men vi jobber for øyeblikket med å få opp forbruk i sanntid time for time slik at man til en hver tid også kan se hvor mye strøm som brukes og kostnaden for dette. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Vi er leie oss for at du ikke hadde en god opplevelse da du ble kontaktet av oss i forbindelse med oppstart av strømavtalen. Vi tilbyr rabatterte mobilabonnement til våre kunder, men det er selvfølgelig helt valgfritt å benytte seg av våre mobiltjenester. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Et seriøst energi firma👍 Føler meg trygg med den avtalen jeg har👍
Hei Tore R Takk for fin tilbakemelding. Vi er glade for å ha deg som kunde. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Trodde på lovnaden at fastpris ville være en fin deal for meg. Hadde spotpris. Når desemberregning kom viste det seg at fastpris var mer enn 2 ganger så dyrt. Svindel kaller jeg det Prøvde å ringe dem når regningen kom. Ba om avslag. Kort og godt:NEI Man hadde 2 uker på og ombestemme seg på. Dette prøvde jeg på telefon. For lang ventetid. Nettet er ikke for oss gamle
Hei Liv B Det har vært store variasjoner og stor usikkerhet knyttet til strømprisene det siste året. Strømprisen har endret seg fra flere kroner kilowatten til noen få øre over natten og motsatt til tider. Vi kjøper inn disse fastprisene på strømbørsen på forhånd og har allerede betalt dette for strømmen som tilbys til fastpris. Vi ønsker å gi kundene en så god fastpris som mulig, men fastprisen bestemmes av hvilke priser vi kan få på strømbørsen. Ingen vet med sikkerhet hvordan strømprisene blir i fremtiden og vi kan derfor ikke garantere at fastprisen vil være under eller tilsvarende Spotprisen. De fleste fastprisene gjennom prissikring i fjor lønnet seg likevel for våre kunder. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Ta gjerne kontakt med oss igjen dersom du har opplevd å ikke komme igjennom til vårt kundesenter slik at vi kan se på saken din på nytt. Du kan spørre etter meg om ønskelig. Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig god veiledning og hjelp til å forstå hvordan dette fungerte.
Hei Elin S. J Tusen takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at vi har vært til hjelp og at informasjonen fra oss var forståelig. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg har sittet over 1 time i tlf. i tlf. kø hos Norgeseneregi. Hadde tlf. på høytaler og opplevde at forbindelsen ble brutt når jeg sto som nr. 4 i køen. Dette skjedde 2 ganger og førte til at jeg ga opp å ringe flere ganger. Makan har jeg aldri opplevd.
Hei Gunnar Vi synes det er leit å høre at du ikke kom i kontakt med vårt kundesenter. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Vi kjenner ikke til at det skal være noe hos oss som kan ha ført til at din samtale ble brutt. Ta gjerne kontakt med oss igjen slik at vi kan sjekke opp i det. Du kan også kontakte oss via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ eller via epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
Ringte for å høre hvorfor jeg fikk så lite strømstøtte. Fikk beskjed om å ringe loen andre. Prøvde ikke å forklare meg eller prøve å finne det ut for meg.
Hei Gro H Vi synes det er leit å høre at du opplevde å ikke få den hjelpen du trengte hos oss. Når det gjelder strømstøtten er det din lokale netteier som ordner med denne. Dersom vi ikke fakturerer sammen med din netteier får vi dessverre ikke sett hva de har fakturert i strømstøtte og grunnlaget for dette. Dersom det er uenighet rundt strømstøtten er det også netteier man må ta kontakt med da vi ikke har mulighet til å gjøre noen korrigeringer på denne. Vi hjelper deg gjerne dersom det skulle være noen spørsmål rundt din faktura eller ditt kundeforhold hos oss. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Jeg var dessverre dum nok til å tro på hva telefonselger sa da han bestemt hevdet at det utvilsomt ville være veldig lønnsomt for meg å bytte fra privat til bedriftsavtale, selv om jeg spurte om ulemper og forsøkte å forsikre meg om at det ikke var lureri. Jeg forklarte hvordan jeg ikke lengre driver enkeltpersonforetaket aktivt, men har det registrert for et og annet oppdrag i året ved siden av min dagjobb. Likevel gjentok han hvordan det var en kjempegunstig avtale med billigere priser, og jeg var heldig som hadde organisasjonsnummer slik at jeg enkelt kunne gå over til bedriftsavtale. Jeg forstår ikke hvordan selgere kan få seg til å si slikt vel vitende om at det har store negative konsekvenser for andres økonomi fremover. Jeg sa at dette var strøm i mitt private hjem og ikke noe selskap, at jeg kun har et enkeltpersonforetak med minimal aktivitet. Det viser seg at prisene han oppgav som billigere er uten mva, og såklart vet han at jeg da sitter igjen med langt større utgift på strøm med en bedriftsavtale, da jeg ikke får tilbake mva på strøm til privat bruk. Det ble jo da synlig på den første fakturaen, men da var angrefrist gått ut, og her sitter jeg med bindingstid på 12 mnd og oppsigelsestid på 6mnd (!). Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få råd fremover.
Hei Kristine. Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt av oss. Det er vanskelig å si hva som har skjedd her, men vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan se på saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Kundesenteret for bedrift kan kontaktes på telefon 38 10 00 81 eller epost [email protected] Mvh Monica - NorgesEnergi
Oversiktlig og grei faktura. Ingen skjulte kostnader. Digger gjennomfaktureringen. (Alt på en regning)
Hei Monica Takk for din tilbakemelding. Vi er glade for å høre at du er fornøyd hos oss. Vi jobber hele tiden med å gjøre fakturaen så enkel og oversiktelig som mulig for våre kunder og synes det er veldig fint å høre at du er fornøyd med oppsettet på den. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Vi synes det er vanskelig og uklart å se spottprisen i sann tid og lite oversiktlig på prisen videre på dagen og dagen derpå.
Hei Thorbjørn J På vår hjemmeside kan man kan få opp dagens Spotpris ved å søke på postnummer. Her vil man også kunne finne historiske priser om man skulle trenge det. Prisene finner du her: https://norgesenergi.no/hjelp/strompriser/ Dersom man logger inn på min side vil man få opp en graf som viser prisene time for time gjennom hele døgnet. Rundt klokken 14.00 får man opp prisene for neste dag. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker hjelp til å finne frem på min side. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi
Utrolig dyre, holder ikke avtaler som du betaler for. de betaler ikke ut forsikring som de skulle(gratis strøm i 1 mnd ved sykemelding).De endret avtalen min fra spotpris til en veldig dyr fastpris avtale uten samtykke. Appen deres fungerer dårlig så det er vanskeligere å holde oversikt. Anbefaler ingen å bruke dette selskapet
Heisann! Det var leit å høre at du opplever oss slikt. Vi har vilkår i forhold til hvordan forsikringen funker og du kan få klar info om hva forsikringen dekker ved å lese dem. Dette er en veldig god tjeneste for veldig mange, men det er også noen ganger krava dessverre ikke nås. Fastprisen kan vi ikke sette på deg, den eneste måten denne kan inngås er manuelt via tilbudet vårt inne på min side eller via mailen med tilbudet vi sender ut. Fastpris i et svingende marked kan slå ut begge veier. Tilbudene var veldig gode tidlig i året, men slo ikke like bra ut mot slutten. Appen vår er fortsatt relativt ny, og oppdateres bestandig. Funksjoner som du ikke finner på appen kan du finne inne på min side via nettsiden vår. Har du noen flere spørsmål kan du gjerne kontakte oss på telefon eller mail! Ha en fin dag videre. Mvh Morten NorgesEnergi
Samme regning som noen med hus på 300kvm som ikke sparer på strømmen , her er det under 100kvm og sparer som bare det …. Men får samme strømregningen på 9000!! Lureri !!
Heisann! Det var leit og høre at du opplever oss slikt. Du kan gjerne kontakte oss sånn at vi kan se hva det er som gjør din avtale dyrere en dem du kjenner. Vi har en del avtaler som kan gjøre at prisene vil variere måned til måned. Telefonnr vårt er 38100080 og du kan også sende skriftlig til [email protected] Mvh Morten NorgesEnergi
Vi har opplevd å betale for mye på grunn sv feil gjort av NorgesEnergi og det har tatt mer en et halvt år å løse dette. Det har vært en dyr «reise»
Heisann Birgit! Takk for din tilbakemelding. Det var leit å høre at du opplever oss slik. Hvis dere har betalt for mye og feilen ligger på vår side, så vil vi såklart ordne dette for deg. Ta kontakt med oss på telefonnr: 38100080 så kan vi vurdere hva den beste fremgangsmåten her blir. Mvh Morten NorgesEnergi
Elendig service av en uhøflig sørlandsmann. Var frekk og uproff. Gjør at vi ønsker å bytte leverandør. Vil anbefale å være litt forståelsesfull ovenfor kunden.
Heisann! Dette var ikke noe greit å høre! Vi tar slike saker veldig seriøst. Du kan gjerne ta kontakt med oss på nytt så kan vi registrere en ny klage sak angående behandlingen din. Forhåpentligvis kan vi gjøre noe for å gjøre deg fornøyd! Du kan også sende oss en mail med klagen også, mailen vår er: [email protected]. Mvh Morten NorgesEnergi
Etter mange år med Norgesenergi Spotpris fikk en telefonselger meg til å gå over til Norgesenergi Bedrift og det skulle lønne seg alltid. Selv om jeg presiserte at jeg ikke ville ha noen tilleggsprodukter har jeg blitt fakturert for Grønn verdi, Ekspress, Energivakten, Smart Bedrift og Prissikring. Etter klage på tre fakturaer har jeg ikke klart å bli kvitt dem men de lover nå det skal skje og så får vi se. De påstår også at jeg har godtatt tilleggstjenester gjennom SMS men det er ingenting i kommunikasjonen med NorgesEnergi Bedrift eller i betingelsene som viser noe sånt. Det betyr at jeg betaler mye mer nå enn med NorgesEnergi spot og det verste er at det er et års oppsigelsestid. Lurer på om det kan være lov ... Styr unna!
Heisann! Takk for tilbakemeldingen. Det er kjipt å høre at du ikke er fornøyd med bedriftstjenestene vår. Gjerne ta kontakt med oss på telefonen så kan vi se om vi kan ordne en løsning her. Nummeret vårt er 38100080. Mvh Morten NorgesEnergi
+ Prismatch + Alt på en faktura (gjennomfakturering av nettleien) - Komplisert presentasjon av faktisk beregnet strømstøtten i faktura - Tilleggstjeneste lagt til uten bestilling (strømforsikring)
Hei! Takk for en hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi! Dersom du ikke ønsker strømforsikring så kan du gjerne sende en mail til [email protected] så fjerner vi den fra datoen du sender mailen. Vi sender deg en skriftlig bekreftelse når det er gjort. (Merk at vi har veldig mange henvendelser for tiden og svartid påløper på et par dager) Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Det er ikke bra service hos dere. Kundeservicen informere ikke sin kunde øke prisen uten informasjon til kunden hva er dette. Hva byter det hva man kalle dette. har får to måneder høy regning fra Norge energi uten at jeg ble informert om dette. jeg er kunde hos dere fra 15/12/2020 til og med 14/01/2023. derfor jeg flyter det til andre selskapet og i dag er 12/01/2023 klokken 20:42 måler viser 70989.Jeg venter å returene resten av det ekstra som jeg har betalt.
Hei! Det er ikke alltid så godt å si hva som er det billigste. Vi tilbyr en veldig enkel avtale som heter "Spotpris". Spotpris betyr markedspris og det vil si at man følger markedsprisen time for time. Dessverre er det ingen som vet fremtidig markedspris som har vist seg å kunne svinge betraktelig. Våre kunderådgivere forsøker å gi så gode råd som mulig og anbefaler som oftest Spotpris da Spotpris er det historisk billigste og fordi vi har en strømstøtte ordning (som du får av netteier) som er tilrettelagt Spotprisavtaler. Håper dette var oppklarende og vi ønsker deg hjertelig velkommen tilbake hvis ønskelig. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi