NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dette er et ekstremt dyrt og rotete abonnement! For oss i Nord-Norge så er det nesten dobbelt så dyrt som andre abonnementer. I tillegg har de lang bindingstid og mange faste "pakker" som kommer i tillegg til strømprisen. Som bedriftskunde får du tilbud om å abonnere på å kunne få raskt kontakt med kundeservice for en fast avgift i måneden. Og det skjønner jeg at de kan tjene penger på, fordi de har laang ventetid på telefonen. Jeg har meldt meg ut av dette og anbefaler ingen andre å benytte Norgesenergi. Svindel.
Hei Frank Takk for tilbakemeldingen din. Vi setter pris på både ros og ris. Vi synes det er leit at du ikke er fornøyd med oss. Vi håper du vil ta kontakt med vår bedriftsavdeling igjen slik at de kan se på saken og se om det er noe mer vi kan gjøre for deg. Når det gjelder ventetiden har vi dessverre hatt større pågang til vårt kundesenter enn normalt den siste tiden og dette har ført til lenger ventetid enn vi ønsker. Vi har satt i gang tiltak som vi håper vil hjelpe kundene våre med å komme raskere i kontakt med oss. Dersom du ikke ønsker å vente i telefonkø kan du gjerne sende oss en epost til [email protected]. Mvh Monica - NorgesEnergi
Veldig lite hjelp og forståelse for spørsmål om faktura. Blir bok "lurt" inn som kunde og blir deretter dårlig behandlet. Anbefaler ikke å bytte til Norgesenergi
Hei Sverre! Det var trist å høre om at du ikke var fornøyd med hjelpen du fikk. Hva mener du med at du ble lurt inn som kunde? Send oss gjerne en mail til [email protected] så kan vi undersøke dette videre. Vi sender alltid ut tilbudet skriftlig med avventing av bekreftelse før vi overfører noen som kunde til pss. Dette er en av grunnene til at vi er sertifisert med "trygg strømhandel". Du er hjertelig velkommen tilbake hvis du skulle være villig til å gi oss en ny sjanse. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Umulig å kontakte og umulig å administrere avtalen på en enkel måte. Kan ikke anbefales
Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med vår kundesservice. Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Husk at vi kan nås gjennom flere kanaler deriblant telefon, chat, epost og Facebook. Håper du gir oss en sjanse til. Ønsker deg en god dag! Mvh Sara
det som blir avtalt i telefon blir ikke fulgt opp. bruk mail for å få alt skriftlig.
Hei Jan! Det er leit å høre at du opplever oss slik! Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Beklager at det har medført litt lengere ventetid. Håper du gir oss en sjangse til! Mvh Sara
Aldri bruk norgesenergi! Blir møtt i telefonen med frekke kommentarer, ingen hjelp og skyhøye priser på faktura! Ekstremt lang ventetid for kundeservice også, helt uholdbart!
Hei Jane! Det var trist å høre at du ikke var fornøyd med vår kundesservice. Vi ønsker alltid det beste for våre kundere og jobber på spreng for å hjelpe til med henvendelser så raskt og effektivt som mulig. Dessverre er det litt lang ventetid for tiden da det er mange som ønsker å komme i kontakt med oss. Husk at vi kan nås gjennom flere kanaler deriblant telefon, chat, epost og Facebook. Håper du gir oss en sjanse til. Ønsker deg en god dag! Mvh Aaron NorgesEnergi
Ryddige opplysninger og greie avtaler, spotpris Avtalen er enkel å forstå
Hei! Takk for hyggelig anmeldelse. Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi. Dersom det skulle være noe, ikke nøl med å kontakte vårt kundessenter. Vi er her for deg :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Utrolig fornøyd med NorgesEnergi, de har hele tiden vært i forkant med god kommunikasjon angående endringer for meg som strømkunde, de yter god service og jeg er veldig fornøyd med å ha strømkonto som vil si at jeg betaler ett fast beløp hver måned.
Hei Else Takk for fin tilbakemelding. Vi synes det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd både med vår kundeservice og din strømavtale hos oss. Det er vi veldig glade for. Dersom det skulle være noe er det bare å ta kontakt med vårt kundesenter. Vi hjelper deg gjerne. Mvh Monica - NorgesEnergi
Føler meg grundig lurt da det ringte en idiot og tilbød oss strøm. Vi har 2 hus og ville ha samme avtalen på begge husene. Men nei da, idioten solgte oss den dyreste strømmen som var på det ene huset.
Hei Mona K Vi synes det er leit å høre at du føler deg lurt. Alle våre strømavtaler er konkurransedyktige i dagens marked. Vi håper du vil ta kontakt med vårt kundesenter slik at vi sammen kan se på dine strømavtaler og finne den beste avtalen for deg. Hva som lønner seg vil blant annet avhenge av forbruket på måleren. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ . Vi vil gjerne høre mer om dine erfaringer hos oss og hjelper deg gjerne med å finne den beste avtalen for deg og ditt forbruk. Mvh Monica – NorgesEnergi
Frustrerende at jeg ikke kan følge med på kostnadene. Søyler og kolonner med kwh sier meg ingenting. Biter negler for fakturaen januar 23. Byttet fra Fjordkraft i september, og håper jeg slipper å bytte igjen. Men det forutsetter at jeg kan ha kontroll på kostnadene.
Hei Eva Vi jobber for øyeblikket med en løsning hvor man skal kunne se i kroner og øre hvor mye man har brukt til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Mvh Monica - NorgesEnergi
norgesenergi leverer strøm med lite påslag og det er jo bra, men samlet regning på strøm og nettleie det kan de ikke, selv om de lovet det ved avtaleinngåelse. Skuffet
Hei Hans E Vi fakturerer nå sammen med de fleste større nettleverandører i Norge slik at de aller fleste av våre kunder får en samlet faktura fra oss, men det er fremdeles noen netteiere vi ikke har avtale om gjennomfakturering med. Vi beklager at du har blitt forespeilet dette når dette ikke var tilfelle. Det er mulig at det vil komme på plass en avtale. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi sjekke dette i forhold til din netteier. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Innlogging med bankid, er unødig omfattende. Fortsatt ikke felles faktura, noe som har vært lovt lenge
Hei Roger Takk for din tilbakemelding. Når det gjelder innlogging på min side og i appen skal man kunne velge å logge inn med brukernavn og passord i stedet for bankid dersom man ønsker det. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du ønsker at vi hjelper deg med det. Vi fakturerer sammen med de fleste større nettleverandørene, men det er fortsatt noen nettleverandører vi ikke kan tilby felles faktura med per dags dato. Vi beklager at du har blitt forespeilet dette over lengre tid uten at dette har vært tilfelle. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter så kan vi se hvordan det ligger an i forhold til dette. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Anbefales, jeg er veldig fornøyd. Trygg på NorgesEnergi.
Hei Liza A. K Tusen takk for fine ord. Så fint å høre at du er fornøyd hos oss. Det er vi glade for. Vit at vi er her dersom det skulle være noe. Mvh Monica - NorgesEnergi
Byttet fra svindlerne i FjordKraft og det gikk utrolig greit, en telefon var nok. Sparte nok 12000,- på regningen i fht FjordKraft med variabel pris (som jeg ble anbefalt av FjordKraft!)
Hei Bendik Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig å høre at det var enkelt og greit å bytte til oss. Vi ordner alt i forbindelse med leverandørbytte og avslutter samtidig hos din tidligere leverandør. Vi er glade for å ha deg som kunde og håper du blir fornøyd hos oss. Mvh Monica - NorgesEnergi
Hyggelige svar å forklaringer. Litt uklart om hva som forlanges juridisk i søknaden om endring av strømavtale - angrerett beskrivelse.
Hei Lillian G Så hyggelig å høre at du er fornøyd med vårt kundesenter. Vi beklager at ikke informasjonen rundt endring av strømavtale har vært klar nok. Når det kommer til bestilling eller endring av strømavtale har man fjorten dagers angrefrist. I den forbindelse vil vanligvis ikke avtalen startes opp eller endres før det har gått fjorten dager. Endringen trer i kraft automatisk etter fjorten dager. Dersom man ønsker å starte opp strømleveransen/ endre avtale før de fjorten dagene har gått kan man sende oss en skriftlig beskjed om dette. Dersom du ønsker å gjøre dette, men er usikker på hvordan det gjøres kan du ta kontakt med vårt kundesenter så hjelper vi deg. Vårt kundesenter kan kontaktes på telefon 38100080 eller via vårt kontaktskjema: https://norgesenergi.no/hjelp/kontakt-oss/ Mvh Monica - NorgesEnergi
Savner fortløpende pris på strømmen jeg bruker. Pris på kilowatt sier meg ingenting.
Hei Kirsten S Takk for din tilbakemelding. Den er verdifull for oss. Appen vår er fremdeles under utvikling og vi jobber for øyeblikket med å få opp en funksjon hvor man kan se kostnaden for strømmen man bruker til en hver tid. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Anbefaler deg å følge med i appen eller på min side så vil dette komme opp så fort det er klart. Ha en fin dag Mvh Monica - NorgesEnergi
En app for prisutvikling . Da blir det topp. Slik kan vi følge med alt time for time
Hei Erik Takk for din tilbakemelding. Det er verdifult for oss å vite hva kundene våre ønsker. Når det gjelder appen vår er denne fremdeles under utvikling og det jobbes på spreng for finjustere innhold og legge til flere funksjoner. Priser time for time skal allerede være oppe å gå i appen, men vi jobber for øyeblikket med å få opp forbruk i sanntid time for time slik at man til en hver tid også kan se hvor mye strøm som brukes og kostnaden for dette. Vi har dessverre ikke noe konkret tidspunkt for når det vil være klart, men dette prioriteres hos oss og er forhåpentligvis klart i løpet av kort tid. Ha en fin dag. Mvh Monica - NorgesEnergi