NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde hos NorgesEnergi nesten et år, de har holdt det de lovet, levert spottpris uten påslag med kun 49kr i mnd som pris. Veldig oversiktlig på min side over strømbruken din time for time (så du kan se hva som faktisk bruker mest strøm hjemme) og hva strømprisen blir dagen etter så du kan lett planlegge når du bør bruke strøm! Veldig hyggelig kundeservice og aldri opplevd noe mas e.l. Eneste jeg har å utsette på Norgesenergi er vel at de gjerne legger på en eller to mnd gratis med deres ekstra tjenester som hvis du glemmer å avslutte vil koste deg 49kr mnd per. Ellers har jeg prøvd et annet selskap som også ga brukeren oversikt over hvor mange kr strømmen de hadde brukt per dag kostet og estimerte steømstøte, det hadde vært nyttig. Men veldig fornøyd med NorgesEnergi totalt 😊
Hei Irene, Vi setter stor pris på at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding, tusen takk for det! Vi lanserte i sommer en ny strømapp, og planlegger flere nye funksjoner i appen i fremtiden som vi håper du vil bli fornøyd med! Ønsker deg en god helg, mvh Nina - NorgesEnergi
Har i etterkant oppdaget at "pakker" med grønn energi og fastprisgaranti er lagt til, og dette på løper seg til ca 110,- nkr p/mnd.Burde selvsagt ha oppdaget dette tidligere :(. bytter nå leverandør.
Hei Frode, Ved bestilling av strømtjenester skal kunden alltid få god informasjon ved avtaleinngåelse. Dersom du føler du har mottatt utilstrekkelig informasjon håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi får undersøkt nærmere. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi opererer med en helt annen timepris enn hva vi avtalte muntlig. Men ikke så mye da...... Bare 3 kroner mer pr kW.
Hei Helen, Vi skal alltid gi god informasjon om avtalen samt vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse. Vi ønsker derfor gjerne å undersøke saken nærmere og håper du da har mulighet til å kontakte oss. Kontakt gjerne vårt kundesenter per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Kundebehandler om morgen var ikke våken, snakka ikke tydelig, skjønte ingen ting hva han mumla.
Hei Arti, Det er beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse i samtale med vårt kundesenter. Dersom det fremdeles skulle være noe vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
God oversikt over historikk og tilgjengelighet på veiledning ved behov for hjelp.
Hei Lisbeth, Så flott å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos NorgesEnergi! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne ta kontakt med vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Megetgodt fornøyd med Norges Energi, rimelig å greit.
Hei Odd, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med avtalen din hos oss! Skulle det være noe vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
Kilowatt prisen gikk opp ca én krone den mnd jeg byttet til Norges energi. Forbruket gikk opp med ca 100 kilowatt på samme tidspunkt uten at noe er endret hjemme.
Hei Torstein, Dersom man har en spotprisavtale vil prisen følge selve markedsprisen og spotprisen endres time for time. Dessverre har strømprisene steget den senere tiden. Dersom du har en variabel strømavtale skal du alltid varsles 14 dager før en eventuell prisendring. Når det gjelder selve forbruket mottar vi dette fra din lokale netteier. Dersom du mener forbruket er feil anbefaler jeg deg å kontakte netteier. Vi ønsker at du skal være fornøyd med avtalen din hos oss, håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter slik at vi kan ta en gjennomgang av strømavtalen din. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Tar betalt 49 kr i mnd for et produkt dem kaller Prissikring og hva er det, Jo en mail de sender ut hver andre mnd med tilbud om fast pris ? Jeg har 3 avtaler så da trekker de 3x49 kr i mnd for et produkt som skulle vært sendt som en info til kunder. Lurer egentlig på lovligheten med dette produktet ?
Hei, Med Prissikring får du tilbud om fastpris i korte, relevante perioder. Du velger selv om du vil benytte deg av fastpristilbudet. Fastpristilbudet gis på epost eller sms, og du bekrefter om du ønsker å benytte tilbudet inne på Min side eller ved å kontakte kundesenteret vårt. Når fastprisperioden er over, tilbakeføres du automatisk til din opprinnelige strømavtale- og pris. Prissikring er valgfritt. Dersom du ikke ønsker produktet kan du kontakte vårt kundesenter, så fjerner vi det selvsagt for deg. Du kan ringe oss per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
får fort svar i telefonen når du ringer og får svar på spørsmålet av samme person som svarte i telefonen
Hei Arvid, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter igjen, dersom det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg lurer på strøm støtte . Men komme ikke frem på tlf !!!!jeg lurer på strøm støtte . Ville snakke med leverandør !!!
Hei Morten, Vi har for tiden stor pågang, og har derfor lengre behandlingstid enn normalt. Beklager derfor at du opplevde vansker med å få tak på oss. Det er din lokale netteier som har ansvar for kompensasjon som følge av strømstøtten. Dersom du ikke har mottatt kompensasjon på din nettleiefaktura anbefaler jeg deg å kontakte netteier, så vil de kunne hjelpe deg med dette. mvh Nina - NorgesEnergi
Selger manipulativ og opplyser heller ikke om bindingstid på 12 måneder! Jeg gjør deg en tjeneste og tjener ingenting på dette da jeg har timepris så spiller ingen rolle for meg om du vil spare penger på strømmen. Blir kvalm
Hei, Dersom man har en avtale med bindingstid skal man alltid få god informasjon om dette ved innsalg, og jeg beklager dersom du føler du ikke har mottatt tilstrekkelig informasjon. Vi ønsker gjerne å undersøke dette og håper du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Da vi ikke har bindingstid på 12 mnd for private strømavtaler, antar jeg at dette gjelder en bedriftavtale. Ta derfor gjerne kontakt med vår avdeling for bedrift per tlf: 38 10 00 81. mvh Nina - NorgesEnergi
kommunikasjon er for meg viktig - og når det er et stort problem å få svar på forholdsvis enkle spørsmål så er jeg ikke fornøyd.
Hei Harald, Jeg beklager at du opplever at du ikke har fått svar på din henvendelse. Vi ønsker selvfølgelig å hjelpe deg med det du måtte lure på, og håper derfor du har mulighet til å kontakte vårt kundesenter. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Gjør som andre leverandører . Ta nettleie inn i faktura igjen. Jeg vurderer å bytte leverandør
Hei Kåre, Per i dag har vi dessverre ikke samlet faktura for strøm og nettleie. Bakgrunnen for dette er hovedsaklig at vi opplevde at flere av våre kunder synes faktura var uoversiktlig, og slet med å få oversikt over hva de betalte til hvem. Det er derimot leit å høre at du vurderer å bytte leverandør som følge av endringen, og vi takker for at du gir oss tilbakemelding. mvh Nina - NorgesEnergi
Å bruke norges energi har gjort slik at eg sparer ca 1000 kr pr mnd pga gunstige avtaler og kunde service er topp.
Hei Olav, Så hyggelig å høre at du er fornøyd med strømavtalen din hos NorgesEnergi, vi setter stor pris på tilbakemeldingen din! Skulle det være noe mer vi kan hjelpe deg med, må du gjerne kontakte vårt kundesenter. mvh Nina - NorgesEnergi
For avansert å finne ut påslag, forsikring og topgaranti osv. Dette er eigentleg ikkje ein spotpris.
Hei Toffen, Du skal få full oversikt over din strømavtale på MinSide og i appen vår. Her skal det informeres om pris og eventuelle strømtjenester du har i avtalen din. Dette skal også vises på faktura. Skulle du likevel ha spørsmål vedrørende avtalen din må du gjerne kontakte vårt kundesenter, så tar vi selvfølgelig en gjennomgang. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi
Jeg har ikke etter 4 måneder fått svar på hvorfor Norges Energi sender mine fakturaer til feil efaktura adresse. Min bank har også kontaktet dere uten resultat. Banken og Netts sier til meg at feilen ligger hos Norges Energi. Jeg får ikke åpnet fakturaen i nettbanken, får bare opplyst at fakturaen ikke er tilgjengelig. Dette problemet startet i mai måned. Før mai måned var det aldri noe problem. Jeg har 2 avtaler hos dere , en kommer som efaktufa som jeg ikke får åpnet og en kommer som avtalegiro. Jeg har godkjent alltid efaktufa. Kundeservice ringer ikke tilbake selv om de bekrefter at de skal gjøre det. Dette er dårlig behandling av en som har vært kunde hos dere i mange år.
Hei Finn, Jeg beklager dersom du opplever problemer med fakturautsendelse. Vi ønsker selvfølgelig å undersøke problemet nærmere. Dersom du ikke allerede har fått svar fra vårt kundesenter, håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen slik at vi får status på saken din hos oss. Ring oss gjerne per tlf: 38 10 00 80. mvh Nina - NorgesEnergi