NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Håpløst dårlig! Tok 3 uker fra jeg sendte melding til kundeservice til jeg fikk svar - elendig. Hele tiden tikket taksameteret (strømmåler) til svært dårlige betingelser. Reklamerer for prisgaranti, men viser seg at denne er svært begrenset, så for meg "null" verdt og bytter leverandør. Avtale solgt via Elkjøp er lureri - hold dere langt unna! Den rabatten dere får på produkt hos Elkjøp tar de raskt igjen på strømprisen.
Hei Reidar, På grunn av mange spørsmål knyttet til økte strømpriser er det for tiden stor trafikk på kundesenteret vårt. Dette gir derfor dessverre økt svartid på e-post. Beklager derfor at du har opplevd lengre ventetid. Avtalen man får via Elkjøp har et fastbeløp kr 29,- samt et påslag på 5,99 øre/kwh. I tillegg får du strøm til innkjøpspris og en rabatt i butikk. Jeg beklager derimot dersom du ikke har vært fornøyd med strømavtalen. Avtalen har en Fornøydhetsgaranti slik at du kan ta kontakt etter endt avtaleperiode dersom du ikke er fornøyd. Da tilbakebetaler vi fastbeløpet for bindingsperioden. Du kan også benytte deg av prismatch dersom du mottar et bedre tilbud hos annen leverandør. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen slik at vi kan se om vi kan gjøre noen forbedringer på din avtale hos oss. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
De leverer billig strøm er svært førnøyd . De er gode på service også ... har en meget god avtale på spotpris . Anbefaler Norges energi på det varmeste har også anbefalt Norges energi til familie og venner også Naboer som bor i blokken også . De fleste har byttet til Norges energi. Mvh : V .k. E
Hei Veronica! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en utrolig hyggelig tilbakemelding! Vi setter veldig pris på å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør og at du også anbefaler oss til dine venner. Vi håper du fortsetter å være fornøyd med din avtale hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
Grei informasjon og gunstig pris. Litt skeptisk til tilleggsprodukter som f.eks. strømforsikring ved sykemelding eller bortfall av jobb.
Hei Rolf! Så flott å høre at du er fornøyd med strømavtalen samt fakturaoversikt hos NorgesEnergi. Våre fordelsprodukter er helt valgfrie og uten binding. Strømforsikring kan være en god forsikring å ha dersom man blir sykemelding/permittert/arbeidsledig da vi dekker inntil 4 fakturaer. Skulle du ønske mer informasjon om produktet må du gjerne ta kontakt. Mvh Nina - NorgesEnergi
Du møtes av en hyggelig person på tlf, en som er intr i å hjelpe deg. Skulle ønske flere firma hadde slike medarbeidere.
Hei Geir! Tusen takk for en kjempe hyggelig kommentar, flott å høre at du fikk god hjelp i kontakt med vårt kundesenter! Mvh Nina - NorgesEnergi
pågående selger, la til Grønn energiavtale selv om jeg konkret ba om ingen tilleggsavtaler, og selger bekreftet på telefon at ingen tilleggsavtaler skulle legges til. Ikke bra.
Hei Stein, Jeg beklager dersom du har opplevd at produktet er registrert i avtalen uten ditt samtykke, dette er selvfølgelig noe som ikke skal skje. Jeg håper derfor du har mulighet til å kontakte oss slik at vi får undersøkt dette nærmere. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Alltid god service, hyggelige medarbeidere, gode svar på alle mine spørsmål, min avtale gir trygghet i hverdagen. Ringe tilbake funksjonen fungerer meget dårlig. Ellers er jeg en super fornøyd kunde.
Hei Juli! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør- det er veldig viktig for oss! Jeg beklager at du har opplevd problemer med funksjonens vår for tilbakeringing og takker for at du gir oss tilbakemelding slik at vi får undersøkt dette nærmere. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bra meget god behandling av vedkommende jeg snakket med i kundeservice
Hei Egil! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du fikk i kontakt med kundeservice! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding. Vi håper du fortsetter å være fornøyd kunde hos oss. Mvh Nina - NorgesEnergi
Norgesenergi viser god service og har gode avtaler for alle. Velg det som passer deg best.
Hei Espen! Så flott å høre at du er fornøyd med avtalene hos NorgesEnergi! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på. Mvh Nina - NorgesEnergi
Dei er vanskelege å kome i kontakt med på nett for oss gamle folk. Ellers stort sett blant dei billige selskapa tenkjer eg.
Hei Osmund, Nei vi tilbyr dessverre ikke fakturautsendelse per mail. Man kan derimot opprette eFaktura. Dersom man oppretter eFaktura vil faktura sendes direkte til nettbank slik at du har god oversikt over fakturagrunnlaget. Du vil også alltid få full oversikt over dine fakturaer hos oss på MinSide. Mvh Nina - NorgesEnergi
Bare positive.Gode oppiysninger og tilbakemeldinger.
Hei Marie! Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding -det setter vi stor pris på! Mvh Nina - NorgesEnergi
Pålitelig leveranse, god pris (spotavtale) og oversiktlig faktura.
Hei Olav W! Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar. Det setter vi stor pris på! Hilsen Anna, NorgesEnergi.
Greie til å orientere om de forskjellige avtalene, men kunne fått 5 stjerner om alle epostene mine hadde blitt besvart. Ellers har bedriften mange slags tilleggsavtaler som er helt msningsløse å krysse av på
Hei Jens! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss - det setter vi stor pris på. Vi har dessverre unormal lang svartid per epost nå grunnet på grunn av mange spørsmål knyttet til høstens høye strømpriser. Ha en fin dag! Hilsen Anna, NorgesEnergi.
De lovte meg 500 i avslag dersom jeg fortsatte med dem etter jeg hadde flyttet. Jeg fortalte dem når jeg skulle flytte og de sa at jeg da skulle få 500 kr avslag. Etter 1 måned flyttet jeg og fikk da til svar fra dem at jeg ikke kunne få det avslaget siden de hadde sluttet med det tilbudet siden det ikke lønte seg. De klarte, selv etter å ha ringt dem 8 ganger og forklart at jeg hadde flyttet, gi meg faktura på 2 leiligheter samtidig. 1 av dem på en leilighet som jeg ikke bor i. De sa at jeg selv måtte ordne opp i å få tilbakebetalt for fakturaene, for de kunne ikke det. Og som en liten cherry on top så sa de at jeg kun hadde vært i kontakt med dem 1 gang tidligere. Var jo omtrent som å kalle meg en løgner da. Måtte sende dem en epost med bevis på at jeg hadde ringt dem 8 ganger. Og har ennå ikke fått svar etter 10 dager. Billig - ja. Drit dårlig service - 100%
Hei Tina! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi
Trodde strømforsikring og prissikring var inkludert i gul spot men det kostet kr 98 pr mnd.
Hei, Strømforsikring og Prissikring er to av fordelsproduktene vi tilbyr. Strømforsikring dekker inntil 4 fakturaer dersom du/samboer/ektefelle blir permittert/sykemeldt/arbeidsledig. Prissikring gir deg mulighet til å binde strømprisen i vinterhalvåret for å unngå høye strømpriser. Disse koster 49,- kr/mnd per stykk og er valgfrie og uten binding. Det skal alltid informeres om pris samt vilkår for produktene ved registrering, og prisen står også alltid oppgitt på faktura. Skulle du ha spørsmål vedrørende produktene må du gjerne kontakte oss per tlf: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi
Ble oppringt av selger som lovet masse, blant annet matpris på 99øre kWh første måned. Det gikk to dager før jeg så at min pris på mine sider var 148,99,- øre pr kWh. Selgeren sa at samtalen vår ble tatt opp og at jeg skulle få en epost med all info og lovnader som han ga. Jeg mottok aldri noe epost fra NorgesEnergi. Fjordkraft lå på mellom 50-80 øre billigere så jeg har sendt inn info for å få prismatch. Jeg har ikke fått svar på dette… Jeg byttet over til annet selskap så fort jeg sjekket hva jeg betalte. Mye dyrere enn det jeg byttet fra…
Hei Jonas! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Linn, NorgesEnergi
Bra: God veiledning og kundeservice ved kontakt. Har fått tilbud om spottpris og er godt fornøyd med det. Kan bli bedre på: Mener at de burde kontaktet meg selv om den beste avtalen de har, da jeg har brukt avtalen som de har med min fagforening som ikke er den beste. Håper de endrer denne avtalen.
Hei Met! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss, det er svært viktig for oss og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi