⚠️
Blakk Week på
strøm mobil bredbånd forsikring lån
Spar opptil 20 000 kr
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
NorgesEnergi
2.9
2 091 verifiserte omtaler
NorgesEnergi sine kunder er overført til Fortum
NorgesEnergi har fusjonert med Fortum, og kundene har nå blitt flyttet over til Fortum
Klikk her for å gå til Fortum.

NorgesEnergi omtaler og erfaringer

Ingen trend

NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

2.9
Middels
2 091 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Brukervennlighet
-
IKKE NOK OMTALER
NorgesEnergi trenger minimum 10 omtaler.
45%
Middels
45% anbefaler NorgesEnergi
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på strøm
Få tilbud på strømavtale
Sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!

Utforsk 2 091 omtaler om NorgesEnergi

FILTRER OMTALER
660
273
137
125
896
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE

Kundeservice svarer ikke på henvendelser

Omtale av  H. H

Jeg har prøvd å få svar på mine spørsmål hos kundeservice. Etter to uker uten svar å få, bytter jeg til spotpris hos konkurrenten som er best i test hos Forbrukerrådet.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei H.H! Vi opplever for tiden stor pågang i alle våre kanaler, dessverre resulterer dette i lengre behandlingstid enn ønskelig. Vi beklager derfor ventetiden, samt at du ikke fikk svar på det du lurte på. Jeg håper du har anledning til å ta kontakt igjen, så vil vi hjelpe deg med det du måtte lure på. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Linn, NorgesEnergi

Nyttig (3)

Billig og oversiktlig

Omtale av  Øivind

NorgesEnergi er en av de billigste og har en veldig grei "min side"-funksjon som er oversiktlig og gjør det lett og følge med på forbruk/kostnad.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei Øivind! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så hyggelig kommentar, det setter vi virkelig stor pris på! Ønsker deg en riktig fin dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Hyggelig og lett og forstå operatør

Omtale av  Leif W. Ø

Veldig raske svar og løsninger på mine spørsmål .Følte jeg fikk det jeg ba om .Hyggelig operatør

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei Leif W.Ø! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med behandlingstiden, og kundeservicen du møter i kontakt med vårt kundesenter! Ønsker deg en fin dag :) Mvh Linn, NorgesEnergi

Nyttig (0)

helt grei

Omtale av  Roy

Med norgesenergi får jeg jeg det forventer, og er førnøyd med avtalen.

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei Roy! Så hyggelig å høre at du er fornøyd kunde hos oss, det er svært viktig for oss og vi setter stor pris på din tilbakemelding! Mvh Linn, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Svindlere som gir seg ut for å være legitime

Omtale av  Solvor C

Man blir servert rene løgner fra både selger og senere kundebehandlere. De sier én pris og gir en annen. De lover å sende dokumentasjon, men gjør det ikke. Det er ren svindel, innpakket i et navn som gjør at de høres legitime ut. Trodde svindlingen jeg opplevde var et engangstilfelle, men ser av strømgruppe på Facebook at det er MANGE med samme erfaring. Disse skulle ikke hatt lov å drive firma!

Nyttig (2)
Få gode tilbud på strøm der du bor
Få gode tilbud på strøm der du bor
La selskapene konkurrere om å gi deg best pris, og sammenlign gode tilbud på strøm skreddersydd til din bolig!
Få tilbud
Tar kun 2 minutter La selskapene konkurrere

Trygt men litt dyrt og inkasso liker jeg ikke når jeg har bet

Omtale av  Jeanette R

Bra kundeservice han ordnet opp umiddelbart tipp topp👍 Strømmen ble litt dyrere en der jeg var og Inkasso 👎ennå jeg hadde betalt liker jeg dårlig...

Svar fra NorgesEnergi
06.10.2021 17:29

Hei Jeanette R! Tusen takk for din tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd med kundeservicen :) Mvh Linn, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Ryddig avtale

Omtale av  Joakim

Har fastprisavtale og har over flere år hatt svært forutsigbare fakturaer fra NorgesEnergi. Har absolutt ingenting å utsette på avtalen, og har inntrykk av at den hele tiden har ligget i det rimeligste sjiktet.

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2021 08:27

Hei Joakim! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det setter vi stor pris på. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (0)

Bra og opplysende men dyr strøm

Omtale av  Jan E. H

Dere har hyggelige folk og snakke m. Som andre firmaer for tiden litt vanskelig å komme gjennom på telefon men går greit når dere ringer tilbake. Takk,

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2021 08:27

Hei Jan E. H! Så bra at du hadde en hyggelig samtale i kontakt med vårt kundesenter. På grunn av mange spørsmål knyttet til sommeren og høstens høye strømprisene er det for tiden svært stor trafikk på kundesenteret vårt. Det vil derfor være unormalt lang ventetid på telefonen og svartid på epost. Vi beklager dette, men håper på forståelse for situasjonen. Ber man om å bli tilbakeringt blir man ringt tilbake samme dag. Mvh Anna, NorgesEnergi

Nyttig (0)

Et endeløs rot

Omtale av  Bjørn L. C

Rot fra første faktura. La på noe de kalte 100% fornybar energi til kr. 1,99 pr dag= kr.730 pr år og de ga 100 pr. år til regnskogsfondet. Lett å se hvem som tjente på dette, idealismen er nok selv å tjene penger ikke regnskogfondet . Det verste var at dette ikke var bestilt og ved reklamasjon fikk jeg bekreftelse på at de ville bli tilbakebetalt. Det er fortsatt ikke gjort etter 3/4 år. Vervinger gjort for over et halvt år siden er fortsatt ikke betalt Avtalte prismatcher måtte det en rekke purringer til før de ble utført. Nå har de i flere mnd. sagt at de ikke har hatt tid til å overføre pengene pgra, mange henvendelser. Dette hadde tatt mye mindre tid å utføre enn bare tidsbruk en av mine henvendelser som det er minst10 av. De har greie priser, men fakturaene er uoversiktelige og lite brukervennlige. Min erfaring er at de ikke holder avtaler som blir gjort og ikke holder avtaler. Best å holde seg vekk fra selskapet.

Svar fra NorgesEnergi
04.10.2021 08:27

Hei Bjørn L. C! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en negativ opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du tar kontakt med oss. Du kan kontakte oss per telefon på 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag kl 08.00 - 16.00.

Nyttig (3)

Greit

Omtale av  Steinar

Var ikke helt fornøyd for en stund siden men han jeg snakket med i dag var hyggelig

Svar fra NorgesEnergi
01.10.2021 09:53

Hei Steinar! Det er flott å høre at du fikk en hyggelig opplevelse når du var i kontakt med oss. Ikke nøl med å ta kontakt om det skulle være noe mer vi kan hjelpe deg med. Kontakt oss gjerne per tlf 38 10 00 80 eller per e-post: [email protected]. Mvh Kate, NorgesEnergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Lureri

Omtale av  Annette

Jeg ble lovt en avtale som viser seg at ikke er reell. I kontakt med kundeservice ang problemet, så ble jeg fortalt at det var jeg som hadde misforstått, og at de absolutt ikke hadde gjort noe galt. Selv om jeg hadde spurt om det samme veldig konkret, og svaret ikke er mulig å misforstå. De har det på opptak, men det kunne de ikke finne.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:42

Hei Annette! Jeg beklager dersom du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi som din strømleverandør. Vi skal selvfølgelig alltid gi god informasjon om vilkår for avtalen ved avtaleinngåelse slik at du er trygg på at du har gjort en god avtale med oss. Dersom du føler du ikke har fått tilstrekkelig tilbakemelding angående saken håper jeg du har mulighet til å kontakte oss igjen, slik at vi får sett nærmere på saken. Kontakt oss gjerne per e-post: [email protected] Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (2)

Setter deg på en svært dyr avtale etter kort tid.

Omtale av  Henning R

Fikk ikke registrert efaktura tidsnok. Dermed ble avtalen satt til side og en svært dyr avtale ble satt istedet. Legger ikke grunnlaget for et langsiktig kundeforhold, men det er vel business strategien deres.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:42

Hei Henning! Dersom du har hatt en avtale hos oss som krever efaktura som betalingsmetode skal dette alltid tydelig informeres om ved avtaleinngåelse. Vi tilbyr derimot nå ingen avtaler som krever eFaktura som betalingsmetode. Dersom du ønsker at vi ser på hvilken strømavtale du har hos oss må du gjerne gi beskjed. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (1)

Arrogante

Omtale av  Jack I. B

Etter 4 oppringinger tok en forvirret person telefonen,men la på. Ingen hjelp å få.bytter nå leverandør. Skulle legge inn adresse endring ifbm et dødsbo . Ble visst for mye for dere.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:41

Hei Jack! Jeg beklager dersom du har opplevd å ikke få tilstrekkelig hjelp ved kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å hjelpe deg med dette og ber deg gjerne om å ta kontakt igjen. Kontakt oss gjerne per tlf: 38 10 00 80, vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina - NorgesEnergi

Nyttig (3)

Godstabil

Omtale av  Petter F

Stabil og grei leverandør å forholde seg til og greie fakturaforhpld.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:41

Hei Petter F. Så flott å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør - takk for tilbakemelding. Mvh Ida - Norgesenergi

Nyttig (0)

Billig strøm og god service

Omtale av  Gro

Billig strøm og god info om hvordan spare med ulike avtaler.God kundeservice.

Svar fra NorgesEnergi
29.09.2021 13:41

Hei Gro. Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en hyggelig tilbakemelding - det setter vi stor pris på! Mvh Ida - Norgesenergi

Nyttig (0)
Test din strømavtale
Test strømavtalen din
Vår robot analyserer og tester strømavtalen din mot alle andre på markedet
Ta testen
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fikk aldri rabatt på 500.- som de lokket med

Omtale av  Kg

Vi fikk aldri kr. 500.- de lokket med for å få nye kunder. Fra kundeservice ble det hevdet at de ikke rakk å gi rabatt før faktura ble sendt ut.. Faktura nummer to ble sendt ut fra selskapet, ei heller rabatt å spore der Beklager men dette ble for useriøst. Byttet selskap etter dette

Svar fra NorgesEnergi
23.09.2021 14:47

Hei Kg! Det er utrolig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med NorgesEnergi - det ønsker vi selvsagt ikke. Vi ønsker gjerne å undersøke hva som har skjedd i saken din og håper du kan ta kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller epost [email protected]. Vi har åpent mandag - fredag kl. 08.00 - 16.00. Mvh Anna, NorgesEnergi.

Nyttig (1)

NorgesEnergi

Har tilegnet profilen
NorgesEnergi deltar på Bytt.no

NorgesEnergi har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
NorgesEnergi besvarer omtaler

NorgesEnergi har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
NorgesEnergi ønsker tilbakemeldinger

NorgesEnergi benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR