NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Bare lureri og telefonterror Låser Min side så du ikke kan ha oversikt når du ønsker å avslutte avtale med de. Dyrt og svært lite oversiktlig.
Hei Fredrik! Det er utrolig leit å høre at du ikke har vært fornøyd med din strømavtale hos oss. Etter endt kundeforhold mister man tilgang til faktura på Min Side. Ta gjerne kontakt med oss på telefon 38 10 00 80 eller send oss en epost til [email protected] dersom du ønsker å få tilsendt informasjon. Mvh, Anna - NorgesEnergi
Problem løst på ett minutt. Måte stoppe strømavtale og fikk det gjort veldig raskt!
Hei Elizabeth! Så flott at du opplevde å få rask hjelp hos oss! Takk for hyggelig tilbakemelding. Mvh Nina, NorgesEnergi
Løsninger på det meste er gjort av dere før eg må ringe så eg trenger ikkje å passe på. Strømkontoen er enkel å forstå og gjør regningene overkommelige. Kreditten utvides etter behov automatisk og masse fine kunde og vervefordeler. Takk og god helg🤠
Hei Steven, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med din strømavtale hos oss i NorgesEnergi. Mvh Nina, NorgesEnergi
Ganske rimelig og ellers ingen ting å klage på. Er heller ikke dette jeg bruker voldsomt mye tid på. Alt har gått bra hittil iallfall
Hei Stig! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Kontakt oss gjerne dersom det skulle være noe vi kan hjelpe deg med! Mvh Nina, NorgesEnergi
Får raskt svar på det en lurer på, hyggelige og hjelpsomme mennesker på kundeservice.
Hei Anja! Takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd kunde hos NorgesEnergi! Mvh Nina, NorgesEnergi
Dårlig service og kompetanse hos kundeservice. Misvisende informasjon om prismatch og dyre avtaler
Hei Martine! Det er svært beklagelig å høre at du ikke er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det ønsker vi selvfølgelig ikke. Jeg håper du har mulighet til å kontakte oss, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med. Du må gjerne kontakte oss per tlf 38 10 00 80, eller e-post: [email protected]. Vi har åpent mandag-fredag 08-16. Mvh Nina, NorgesEnergi
Anbefaler norges energi til alle for deres gode priser og service.
Hei Frits! Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Første gang, jeg får en respektabel forhold fra en leverandør som varer kontinuering, uten opp- ned 🙂. Nødvendige informasjoner om nytt, som passer besr til kunde kommer i god tid.
Hei Adis! Så hyggelig å høre at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det betyr mye for oss! Mvh Nina, NorgesEnergi
Gode til og ta vare på kundene sine. Lett og få tak på når jeg ringer.. Gode kundebehandlere
Hei Mina! Takk for hyggelig tilbakemeding -det setter vi stor pris på! Mvh Nina, NorgesEnergi
Gode priser, god service. Er for pågående på mersalg og ettermarkedstjenester.
Hei Jl! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin tilbakemelding. Vi setter stor pris på både ris og ros og syns det er leit at du har opplevd pågående mersalg når du har vært i kontakt med oss. Gjerne ta kontakt med oss på til 38 10 00 81 eller send oss en epost til [email protected] så kan vi undersøke hva som har skjedd. Mvh Kate, NorgesEnergi
Jeg er godt fornøyd med Norges energi. Dem er ryddig. Di har fast innbetaling hver måned som er kjekt for økonomien.
Hei Marius! Tusen takk for en så fin tilbakemelding. Det betyr mye for oss! Mvh Kate, NorgsEnergi
Jeg har betalt kr. 49,- pr. mnd. i mange år for vintertrygghet. Hvilken trygghet om jeg må spørre??? Har ikke fått noe billigere strøm på vinteren når strømmen har vært på det dyreste. Føler meg lurt. Har nå bytta strømleverandør og da kan man heller ikke få opp tidligere opplysninger (strømforbruk, fakturaopplysninger etc.) på min side i Norgesenergi. Dette er for dårlig!!! Han karen som ringte og ville ha med tilbake kan bare glemme det, og han trenger ikke ringe meg igjen!
Hei Håkon! Når man har Vintertrygghet i avtalen sin, får man tilbud om fastpris i vinterhalvåret. Tilbudet sendes per e-post og da prisen varierer må du bekrefte fastpris for perioden for å få fastpris. Fastprisen du får tilbud om skal være gunstig ut i fra våre prognoser, og flere av våre kunder sparte penger i vinter da prisene hadde et kraftig hopp etter et rekordlave priser i 2020. Det er derfor svært beklagelig å høre at du ikke har vært fornøyd med produktet. Når kundeforholdet ditt opphører, har du dessverre ikke tilgang til MinSide. Men skulle det være noe opplysninger du trenger, må du gjerne ta kontakt så vil vi gi deg all informasjon du måtte trenge. Mvh Nina, NorgesEnergi
Det beste selskap man kan velge ut fra pris til enhver forskjellig tid, og alltid hyggelige og imøtekommende medarbeidere som gjør det prismessig beste for deg. Gunnar Ringstad.
Hei Gunnar! Takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør. Mvh Nina, NorgesEnergi
Jeg har alltid vært fornøyd med norgesenærgi og medlem i huseiernes landsforbund gir bedre pris,enkel fakt lett og følge med. Enkelt å få tak i kundeservice.
Hei, Lilli J! Så hyggelig å høre at du er fornøyd som kunde hos oss, det betyr mye for oss! Mvh, Truls - NorgesEnergi
Vanskelig og finne ut hva du faktisk betaler. Sånn ellers har det ikke vært noen problemer.
Hei, Bjørn! Som kunde hos oss kan du alltid logge deg inn på MinSide for å sjekke avtalevilkår på din strømavtale om ønskelig. Om du skulle ønske å sjekke markedspris for ditt område, så kan du når som helst gå inn på denne linken og få oversikt ved å skrive inn ditt postnummer: https://norgesenergi.no/hjelp/strompriser/ Du er også når som helst velkommen til å ta kontakt med vårt kundesenter på telefon eller mail, om du skulle ha spørsmål vedrørende din strømavtale. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Bytta fra NorgesEnergi til Tibber. Så ringte NorgesEnergi meg. De sa de skulle tilby "strøm til innkjøpspris" på Topp 10-garanti, og dermed være blant "markedets billigste". Betaler nå i snitt minst 50% mer enn det jeg gjorde ved min opprinneilge avtale hos NorgesEnergi, gul spot lav, og på Tibber. Endte opp med å noenlunde motvillig havne på en "variabel pris"-avtale, som altså betyr klart dyrere enn spot. Men kommer ingen vei med dette da jeg ikke fanget opp på den misvisende markedsføringa før angrefrist og lignende var utløpt. Kraftig misfornøyd.