NorgesEnergi har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Svært treg og vanskelig å få frem oversikt over forbruk og faktura. Samlefaktura bør kunne gjøre mye mer oversiktlig.
Hei, Kjartan T! Vi jobber hele tiden med å forbedre kundeopplevelsen og brukervennlighet ved strømavtale med oss. Vi har den senere tid opplevd stor pågang, og dette har dessverre resultert i noe nedetid og treghet på MinSide. Vi beklager at feilen har oppstått, og arbeider med å utbedre siden slik at dette ikke skjer igjen, da vi forstår at det har vært frustrerende. Mvh, Truls - NorgesEnergi
Hyggelige folk å snakke med ! Klare og oversiktllige regninger selv om prisen er altfor hly!
Hei Lars, Så hyggelig at du er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør, det er viktig for oss! Ta gjerne kontakt dersom du ønsker at vi ser på strømavtalen du har hos oss, og om det er noen forbedringer vi kan ordne for deg! Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eller kontakt oss per e-post: [email protected]. Mvh Nina, NorgesEnergi
Mange som gir omtale an norgesenergi gir enten 5, eller 1 stjerne. Det betyr ofte at folk ikke leser villkår som er gjeldende ved et eventuelt strømbytte. Jeg måtte betale noe oppsigelse til det gamle selskapet, som gikk på nettleie. Så en god regel : Vit hva du gjør før du gjør det. Sjekk om du er bundet av noe, eller har oppsigelsetid på noe. Jeg sjekker strømpriser daglig. Og kanskje jeg kunne spart en hundrelapp i måneden på et annet selskap, men det tror jeg ikke. For NE, er det billigste, eller på lik linje med de andre som er rangert av forbrukertilsynet som billigst. Og mange tenker ikke på hvor mye god service er verdt, det får du i bøtter, og spann av NE. Men igjen, jeg både tror, og vet at det finnes dårlige epler i alle kurver. Så da kan man lett bli frustrert, spesielt i disse tider, hvis man møter en person på kundeservice som ikke er hyggelig. Men fordi om man møter på en som sitter på kundesenteret som gjør en slett jobb, så kan ikke et selskap lastes for det, når det gjelder varene/tjenestene som leveres. Man må se ting i perspektiv, og ikke feie alt under en kam. Legg på, ring opp igjen, så får man ofte snakke med en som er behjelpelig. Og aller viktigst, ikke la følelsene styre fornuften, da degraderes logikken, og rasjonaliteten. Så at NE fortjener 1 i omtale, er ikke riktig i mine øyne, så det er veldig merkelig at folk gir. Jeg har utdannelse i salg, og service, og økonomi. Så jeg vet at NE er et av de beste, hvis ikke det beste tilbudet. I mine øyne.
Hei Ron A, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding - det setter vi veldig stor pris på! Vi ønsker deg en riktig god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Har vært kunde i et halvt års tid, og er foreløpig veldig fornøyd. Har 2 abonnement som jeg får på en faktura, veldig oversiktlig og greit med detaljert informasjon for begge lokasjoner. Nettløsningen er helt super, og prisene har foreløpig vært veldig konkurransedyktig (bruker Spotpris). Savner en god app til mobilen min slik Fjordkraft har, deres app er helt suveren med bl.a. dagsbaserte priser i grafisk utgave. Men jeg håper at NorgesEnergi får en god app etter hvert? Bortsett fra at appen mangler, er jeg veldig fornøyd med det meste hos NorgesEnergi.
Hei Peer! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Vi tilbyr også egen strøm app! App for strøm lastes ned ved å logge inn på www.norgesenergi.no/minside via nettleser på din mobil. Når du har logget inn vil du se en forespørsel om å last ned App øverst på skjermen. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Alltid hyggelige ansatte som gir utførlig info og tilpasser strømavtalen til mitt forbruk.
Hei Ingrid! Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en flott påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Beskriver av sykeavtalen ikke gjaldt, fordi jeg var allerede syk. Det ble informert om og saksbehandler mente det gikk bra (det har dere lydopptak av)
Hei Jan, Det er leit å høre at du ikke fikk benyttet deg av betalingsfritak via Sparepakken hos oss. Det stemmer at man må ha produktet registrert før man eventuelt blir sykemeldt, for å kunne benytte seg av denne. Jeg beklager likevel dersom du har opplevd å få utydelig informasjon om vilkår for bruk av produktet, og håper du kontakter oss igjen dersom noe fremdeles skulle være uklart. Kontakt oss gjerne på telefon : 38 10 00 80. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
kundeservice virket helt grei men det var litt ventetid
Hei Geir, Beklager at du har opplevd ventetid hos oss. Vi har den senere tiden opplevd stor pågang, som dessverre har resultert i noe lengre behandlingstid enn normalt. Vi håper likevel at du fikk god hjelp når du kom i kontakt med oss. Kontakt oss gjerne igjen, dersom det er noe vi kan hjelpe deg med! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Kjapp hjelp ut fra mine behov. Hyggelig medarbeider som hjalp meg.👌
Hei Karen, Takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Norges energi tar vare på sine kunder ved å tilby strømavtaler i form av fastlavpris for vinterperioden.
Hei Slobodan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med din strømavtale hos oss! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Bestandig hyggelige. Har bestandig fått hjelp på mine spørsmål.
Hei Lars, Tusen takk for at du har tatt deg tid til å legge igjen en veldig hyggelig kommentar, det setter vi stor pris på! Ønsker deg en nydelig påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Veldig fornøyd har jo brukt dere i ca 15 år. Det sier vel alt
Hei Anne! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi setter stor pris på at du har vært kunde hos oss i alle disse årene! Vi ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
For mye mass fra telefonselgere. Salg salg mas mas
Hei Erik, Vi beklager dersom du har opplevd å få flere telefoner fra oss, og kan forstå at det kan oppleves som frustrerende. Jeg håper derfor du har mulighet å kontakte oss slik at vi kan få litt nærmere informasjon om telefonene du har mottatt, slik at vi unngår at dette skjer igjen. Kontakt oss gjerne per telefon 38 10 00 80. Mvh Nina, NorgesEnergi
Skulle bytte strømleverandør til en leietaker og fikk gjort jobben kjapt og effektivt.
Hei Freddy! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
Konsulentene i NorgesEnergi har topp kompetanse og service. Beklageligvis bruker Dere Solvencia, spesielt v/***, som pengeinnkrevere. Disse er løgnere og bedragere som vasser over lik for å få inn ALLE salærer, stenger strømmen til uføre folk på vinteren, og lyver bl.a. til Forliksrådet for å få saken sin gjennom. Hadde det ikke vært for Solvencia ville jeg anbefalt N.E.til samtlige, men nå fraråder jeg ALLE å starte kundeforhold hos Dere. Det er ene og alene grunnet Deres samarbeid med disse i Solvencia som oppfører seg dårlig Det er trist at dette til slutt slår tilbake på Dere.
Hei Øyvind, For det første må jeg takke deg for hyggelig tilbakemelding rettet mot oss i NorgesEnergi, det setter vi pris på. Det er likevel beklagelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med Solvencia. Solvencia er inkassoselskapet vi benytter oss av, og vi ønsker selvfølgelig at du skal oppleve god kundeservice i møte med dem. Dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med, håper jeg du har mulighet til å ta kontakt. Kontakt oss gjerne per telefon: 38 10 00 80, eventuelt send oss en e-post til [email protected]. Da ønsker vi gjerne at du gir litt nærmere informasjon, slik at vi har mulighet til å se nærmere på saken. Ønsker deg en god påske! Mvh Nina, NorgesEnergi
NorgesEnergi har jeg hatt i mange år; har sjekket med andre selskaper men når alt kommer til alt så er min erfaring at jeg blir der jeg er med den avtalen jeg har; gul spot lavpris.
Hei Erik W! Tusen takk for at du tok deg tid til å legge igjen en så fin kommentar. Det er svært viktig for oss, at du som kunde, er fornøyd med NorgesEnergi som din strømleverandør! Mvh Kate, NorgesEnergi
En overvåken kundeservice medarbeider hos dere ringte meg tidlig i mars og sa jeg hadde binding til 17 mars.Skulle da bytte levrandør .Fikk tekstmelding fra dere i går at jeg blir belastet med bruddgebyr på 500 kr og har 3 dager igjen plutselig nå av min binding.Villedene info.Ringte dere i dag og de 500 blir fjernet og det er jeg veldig fornøyd med.Men dere må oppgi riktig info til kunden.Dere er summ sumarium alt for 4 kantete og dere får ikke beholdt kundene dere om dere holder på sånn
Hei Kent M, Det er utrolig leit å høre at du fikk feil informasjon når du var i kontakt med oss. Slik skal det ikke være. Vi setter stor pris på din tilbakemelding og beklager sterkt for ulempen det medførte. Det er flott at du tok kontakt med oss når du mottok tekstmeldingen slik at vi kunne finne en god løsning for deg. Mvh Kate, NorgesEnergi.