Tibber opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tror ikke det er så mye å legge til enn hva som alt er blitt sagt. Alle endringer de har gjort kommer for sent og bryter loven uten å gjøre noe opp for seg.
God app med god oversikt. Smart integrering med Sensibo til varmepumpe og Phillips Hue. Smart lading til elbil i app.
Griske og ikke bena på bakken med ny fakturering. Appen er ok, men andre har liknende apper, så ikke så unikt.
Elendig måte å kommunisere til sine kunder på. Finansiering må selvskapte fikse på en annen måte hvis de ønsker å holde seg konkurransedyktig
Bra app og strømmen fungerer jo, men elendig kundebehandling. Endringen de kommer med i dag 16 desember, dagen etter forfall for desember faktura, sier jo sitt. Takk og adjø.
Bytta til Klarkraft etter Tibber begynte med at kundene måtte forskuddsbetale for strømmen jeg bruker. Byttet til Klarkraft som faktisk er litt billigere og ikke driver med forskudsbetaling. Spent på om jeg får pengene Tibber er skyldige meg.
Dropper de faktureringsmodellen kommer vi tilbake. Elendig kundeforståelse i en vanskelig tid. Mangelen på gjennomfakturering er en stor nok ulempe, men når de i tillegg innfører forskuddsbetaling var løpet kjørt. God app, men det holder ikke når de er eneste leverandør som ikke evner å levere på noe så enkelt som fakturering.
Billigst over tid. Kjempefin App. Sansynligvi det billigste selskapet. Spitpris * 39kr pr måned
Fornøyd med Tibber. Har vært noen sure månder med dyr forskuddsbetalinger, og har fått igjen pengene jeg har betalt for mye. Nå har de endret til at du kan endre slik at du kan betale faktisk forbruk. Fra neste måned av vill det bli mer "rett" da strømsparing ble et stort tema i januar i år. Tibber har billigste månedspris, og msn trenger ikke å betale får hver måned for å ha pluls.
Sykt høy forskuddsbetaling nå i desember. Aldri hatt så høy regning. At de kom frem til denne løsningen så så kort varsel i Oktober er også skammelig!
Tibber funker egentlig bra, men den forhåndsfaktueringa kunne de spart seg. Det finner jeg meg ikke i, så nå har jeg bytta leverandør.
Endrede vilkår siste sekund, betaler ikke lenger for faktisk forbruk. Trist, da tjenesten var veldig brukervennlig; kommer ikke tilbake etter dette stuntet.
Vi har stort sett vært fornøyd med Tibber, men etter fadesen i Oktober ble vi noe mer amper. Så vidt vi skjønte ville oktoberregningen være ett engangstilfelle. Men så kommer desemberregningen hvor estimatet deres var skyhøyt. Vi valgte å bytte på dagen. De sier de tar kun for faktisk forbruk, men når man får 1000 lappene i fratrekk på neste månedsregning tyder det på at man har betalt for mye mer faktisk strømforbruk. I disse tider har man ikke råd til å måtte betale uforutsette og skyhøye regninger langt over forventningene. Utsettelse hjelper svært lite da det stort sett bare skyver problemene framover.
Skuffet over måten tibber håndterer høye strømpriser. Her er det på bekåstning av kundene.
Dårlig grep… estimert forbruk forskudd!! Her må ledelsen gå i seg selv og ta grep…. Hva har denne «kundeflukten» kostet tibber i omdømme og kroner og øre??? Lite gjennomtenkt dette her..
Det er ikke greit å være bank for strømleverandøren. Fakturaene og hvordan de estimerer strømmen din er utydelig…man føler seg lurt og har totalt mistet den gode kontrollen man hadde før man begynte med forskuddsbetaling.