Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Helt forkastelig å gå imot kryptovaluta. I stedet for å gå mot det så foreslår jeg at Nordea skjerper seg og lar alt sånn gå.
Byttet over fra Sparebanken Vest. Fikk gode betingelser i Nordea som var endel bedre. Men det har ikke gått smertefritt. Tok veldig tid før det begynte å skje noe, følte vi satt i Limbo med 2 banker og visste ikke helt hvor vi skulle forholde oss. Varierende kundeservice avhengig av hvem du treffer. Nettbanken og app trenger en oppdatering. Her henger de langt etter. Er det noe jeg savner med SPV er genial app og nettbank. Oppringing og kjapp respons på chat. En annen latterlig ting er at man ikke engang kan endre noe så enkelt som pin kode på VISA? Har du hørt i 2018?
Elendig de lar svindelen fåregå som ingen ting har hent.
Lite hjelp og veiledning av kundeservice som fremstår uskolerte i faget. Dårlig oversikt på faktura spesielt vedr restgjeld og faktiske påløpte renter. Man mottar ingen hjelp eller forståelse av noe slag.
Det er ikke altfor oversiktlig å finne ut hvilke gebyrer de har og hvorfor, de fleste gebyrene vi betaler nå er kommet til uten at vi er blitt informert. Nordea ringer jevnlig for å selge fond og er ikke interessert i å diskutere renten på boliglånet uten at vi har tatt en investeringssamtale med dem. Det finnes sikkert dårligere banker men jeg må være ærlig på at den eneste grunnen til at jeg er kunde der i dag er fordi jeg tydeligvis ikke eier tiltak og ikke orker å gjennomgå enda en dyr boligverdivurdering. I tillegg til dette er nettbanken ustabil og vi har nå opplevd flere ganger at transaksjoner vi har kjørt i nettbanken likevel ikke er gjennomført uten at vi har fått beskjed om dette og vi har dermed fått flere tusen kroner i gebyrer denne høsten.
Er bedriftskunde hos Nordea, med kun normal foliokonto og konto for skattetrekk. Har drevet omfattende næringsvirksomhet i nesten 30 år, og hatt kundeforhold med de fleste av de større bankene i Norge mellom disse årene. Har aldri opplevd maken til denne banken, og forstår ikke at dette kan være en av Nordens største banker. Fikk for noen måneder siden en remisse på cirka 700.000,-. Ville sette inn denne på bankkontoen (Nordea har filial i Sandefjord der vi hører til). Det var ikke lett, måtte avtale time med en kundekonsulent - fikk det allerede 5 dager etterpå... Går det virkelig an?? Har flere merkelige opplevelser med banken. En innskuddskunde med 7-sifret innskuddsbeløp og ingen lån eller noe sånt ville jeg faktisk tro var attraktiv kunde for en bank.
Det er praktisk talt ingenting å anbefale ved denne banken. Dårlige rentebetingelser, nettbank fra 90-tallet og ekstremt treg kundeservice. Måtte bruke timevis bare på å fremskaffe en ny kodebrikke til min mor, masse surr og motstridende opplysninger. Har også gitt min mor elendige spareråd som bare var å avslutte. Er selv kunde i Skandiabanken, det er som natt og dag å forholde seg til disse bankene.
Har vært kunde i Nordea siden ca 1965 og har vært såkalt Premium kunde siden ordningen ble opprettet med 4 - 5 ulike konti, spare forhold og forretningsfører for alle mine VPS interesser. Har i over en uke gjort gjentatte forsøk på å opprette en ny brukskonto for å ha kontroll på felles midler i forbindelse med et arveskifte. Nettbank er jevnlig nede, chat funksjonen likeså og ved telfonisk kontakt får en inntrykk av at kundebehandlerne ikke er opplært til å bistå med noe ennet enn salg...
Hyggelige mennesker. Behjelpelig når jeg ble lurt for penger fra utlandet. De ordnet nytt kort veldig raskt.
Da jeg først ble kunde i Nordea kunne man faktisk få personlig rådgivning og god service - selv de gangene banken måtte si nei til noe. Nå kastes man mellom såkalte rådgivere, som knapt tar en kikk på papirene dine. Forrige gang jeg snakket med dem fikk jeg beskjed av en mann på 22 at jeg måtte huske hvor mye ansvar som følger et lån. Spennende ting å si til en kvinne på 39, som er på sitt tredje hus(lån), og som aldri har vært forsinket med et eneste avdrag eller så mye som en regning. Nå er jo selvfølgelig dette basert på konkrete dårlige opplevelser, men generelt sett kan man si at det er vanskelig å vite hvem man skal kontakte med spesifikke spørsmål, og man vet aldri om den personen man kastes til er kompetent, hyggelig, eller i det hele tatt lytter. Skifter bank nå.
Jeg har problemet med kodebrikken på grunn av at den er gammel, men jeg må vente lenge og ikke fått ny kodebrikke enda. Jeg må ringe kundeservice hele tiden for å få ny, men til nå jeg fått ikke nytt. Ventet på kodebrikken i ei uke nå. Så jeg bestemte meg å bytte banken.
Dårlig kundebehandling av ung førstegangs huskjøper. Trodde det var vanlig å håndhilse på folk som skal inn til møte i banken, og virke interessert i den hjelpen som kunden ønsker. Vi avslutter vel ikke ett møte for underskrift av lånepapirer med og gratulere huskjøper som gjeldsslave. 😡👎
Jeg ble kunde av Nordea ifm refinansiering av boliglånet mitt og flyttet over fra DNB hvor jeg hadde vært totalkunde i 3 års tid. Selv om servicen av kundebehandler var svært god, er min daglige interaksjon med banken gjennom deres digitale tjenester, og der skårer dessverre Nordea på bunn. Betingelsene var at jeg ble totalkunde av Nordea, noe jeg ble, men jeg må si at jeg holdt pusten i det ene året jeg har vært kunde. Nordeas digitale tjenester som nettbank og app på mobil har mye å ettertrakte. Nå innhenter jeg tilbud fra 6 banker ifm huskjøp og -salg, og jeg må si at Nordea har vært rotete, trege og kommer med dårlig tilbud. Dette er selv om jeg har snakket med 3 forskjellige kundebehandlere. Beklager, Nordea, men dette er ikke godt nok, altså.
Er veldig fornøyd med banken - får svar veldig raskt, alltid god service.
Veldig god service i filial, men uhøflig og ufølsom service på chat og telefon. Prøver å hjelpe min gamle mor som nylig ble enke og ikke behersker nett. Blir mistenkeliggjort og får elendig hjelp når jeg ber om det. Når min mor stoler på meg og gir disposisjonsrett, skal jeg ikke da kunne hjelpe henne med å betale regninger i nettbanken? Skjerp dere! Utrolig glad for at jeg selv er kunde i Skandiabanken :-)
Den banken skal man aldri stole på. Du avtale rente med dem og du får helt annen rente med nedbetalingen De kan lure deg lett og du får aldri kunne vinne over, uansett dine bevis. De bare stjeler penger av sine kundene og har ingen respekt.