HomeNet har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk lagt fiber av homenet og skal ha 1000/1000 linje. Får 15/40 kablet. Vurderer å bytte tilbake til Telenor, får ikke fiber men hastigheten er uansett høyere.
Hei, Takk for din omtale, slik skal det selvsagt ikke være. Her ønsker jeg at du kontakter oss på telefon for et videre feilsøk slik at vi kan få hastigheten din opp til maks. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Servicen er fin De gjør det de kan, raskt ute når noe er feil.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Internettet har gått flere ganger i helgene, og den j#%la kundeservicen deres er ikke åpen i helgene. Måtte gå hele helgen uten nett.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre du har hatt problemer med tjenesten i helgen, dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på. Når det kommer til åpningstider er vi åpent fra 10-15 på chat inne på homenet.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Hold deg for guds skyld unna. Det eneste du er garantert hvis du velger Homenet er hodepine og høye regninger. Bredbånd er de over hode ikke interessert i å levere.
Hei Sindre, Vi ønsker selvsagt å levere bredbånd til alle som bestiller internett fra oss, og ønsker derfor at du kontakter oss direkte slik at vi kan sjekke hva som har skjedd her. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Dette selskapet klarer ikke å holde det de lover. Hadde et velfungerende nett helt fram til overgang til HomeNet. De skylder på en underleverandør som ikke klarer å kople om telefonledningen.- Nå har vi ikke nett. Estimert tid for feilretting sier de er en uke, 7 dager.
Hei, Beklager å høre du har hatt problemer i overgangen til oss, dessverre så kan det dukke opp ting som gjør at dette ikke går som planlagt. Dette kan vi dessverre ikke annet en å beklage. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Løsningsorientert, hyggelig har kunnskap om det de holder på med 😀
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Faller ofte ut dag og kveld. Fungerer ikke bra nok ift pris. ADSL fungerte faktisk bedre
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, beklager å høre du har problemer med tjenesten. Dette ønsker vi selvsagt å finne en løsning på å må derfor be deg ta kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Om ein tilbyr for 20/20, men leverer gjennomsnittlig under 5/5. Er det da riktig å kreve betaling for eit produkt ein kun får ein liten bit av? Eg synst dykk bør markedsføre meir nøyaktig: Varierende hastighet mellom 1,2 - 4,6. kun 499 pr mnd! Avbrudd skjer regelmessig.
Hei jonas, Slik skal det selvsagt ikke være, du skal selvsagt ikke betale for noe du ikke får. Så om du har problemer med hastigheten vil jeg at du tar kontakt med oss på telefon for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Er ny kunde å er øverrasket over koss fort du blir besvart på chatten å vanlig kundeservice. kunne kansje fått tidligere oppkobling men te nå er eg veldig fornøyde
Hei, Takk for din omtale, dette liker vi å høre. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Fikk Homenet for ca en måned sida, blei lovet 50/20 linje og fikk 14/1.. Jeg sa jeg var gamer og trenger et bra og stabilt internett, Homenet er verre en Telia på nett.. Prisen jeg fikk skulle være hele beløpet pr mnd. 279.- men fikk rekning på over 1000,- og for å si opp (bruke angrefristen) koster dette da 2500kr! noe som er absurd! å betale så mye penger for et internett som er dårlig, dårlig kundeservice og lyger så det renner av dem så dem kan få solgt produkta sine til alt som beveger på seg.. elendig dritt selskap! skal du gjøre deg selv en tjeneste så velg alt annet selskap, med mindre vil vil ha en opplevelse som ikke var avtalt...
Hei Svein, Nå får jeg dessverre ikke oppa avtalen din her så blir vanskelig å sjekke, derfor be jeg deg ta kontakt med oss slik at vi kan undersøke dette. Får du ikke det du betaler for kan vi heller ikke holde deg til noe binding. Når det kommer til pris vil jeg anbefale deg å sjekke hva du godtokk på sms der skal alt av avtaler - priser stå. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Jeg har hatt binding i et år frem til september 2018. Etter bindingstiden ringte en fyr fra Homenet og ga nytt tilbud. Jeg sa til ham at telenor kommer med fiber nett i november 2018. Han sa at jeg kan binde meg til Homenet og dersom telenor leverer fiber i min adresse kan jeg avslutte bindingen hos Homenet uten å betale noe ekstra. Nå kontaktet jeg Homenet pga dårlig internet. Hun sier at dersom jeg sier opp må jeg betale 349kr/md for hele et år hvis jeg skal avslutte bindingen. Jeg har avtalen 14-21 mb, Når jeg sier at jeg har nesten alltid lavere enn 10mb sier hun at jeg må kontakte i neste uke for feilsøking også avslutter hun chatten.
Hei, Dessverre så medfører alle avtaler/tilbud hos oss 12mnd bindingstid, dette skal også stå i din bestillings bekreftelse. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Imøtekommende og blide mennesker på kundeservice. Stabilt internett til en overkommelig pris.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Fått 3 tre forskjellige oppkoblingsdatoer første 24/9 pr. mail så 24/10 pr. tlf og så 28/11 ?? Hvor lang tid kan det ta å bli koblet til?? Hva gjør man for å få dette opp å gå?? Får store problemer om det ikke blir koblet til før 28/11 da bruker blir borte noen uker. Så fortvilet over hele Homenet. Hyggelige folk på kundeservice, men hva hjelper det.. Skulle bare ønske jeg hadde lest denne siden først og ikke stolt på anbefalingen av Homenet.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no . Beklager å høre det har hvert problemer anngående leveransen din, dette skal vi selvsagt ta videre. Vi og underleverandør håper å holde siste avtalt dato, ta kontakt om det ikke skulle gå i orden. Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Meget hyggelig telefonsamtale og trivelig kundebehandler :)
Hei Kenneth, Takk for din hyggelige omtale, dette liker vi å høre.
Bra service, hyggelig kundebehandling, rask behandling og hjelp.
Hei, Vi takker for din omtale her på bytt.no, godt å høre vi kunne være til hjelp! Vennlig hilsen Mads | HomeNet
Ligg langt unna! Skulle ha 100/100 fikk 49.72/41.72 noe jeg ikke er fornøyd med. Skal man da betale full pris? Nei nei. Nei styr unna, styr unna................
Hei, Beklager å høre problemet du opplever med tjenesten du har fra oss, slik skal det selvsagt ikke være. Vi ønsker å finne en løsning sammen med deg å ber deg derfor kontakt oss på telefon 38990100 for et videre feilsøk. Vennlig hilsen Mads | HomeNet