⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Telenor Bredbånd
2.2
901 verifiserte omtaler

Telenor Bredbånd omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

2.2
Dårlig
901 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Opplevd hastighet
#64
Forferdelig
Telenor Bredbånd er rangert
#64 av 67 fiberleverandørerer
12%
Forferdelig
12% anbefaler Telenor Bredbånd
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd - få tilbud fra flere leverandører helt gratis!

Utforsk 901 omtaler om Telenor Bredbånd

FILTRER OMTALER
64
53
100
139
545
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Telenor Bredbånd?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Dårlig service

Omtale av  Bernt H

Null service ved problemer med ny ruter, de lover men ingenting skjer, har opplevd dårlig service i lang tid nå.

Presist og veldig stabilt

Omtale av  Ann M

Jeg bor langt uti hutaheiti (Nord Odal) men tror du ikke Telenor kom for mange år siden og la fiberkabler langs veien utenfor huset her, og. Per idag har jeg fiber 100, og det er så stabilt, så stabilt. Det er kun når strømmen går at internett faller ut. Og det er presist; jeg testet nettopp hastigheten: 105 opp, 103 ned. Så jeg tar ingen sjanser på bytting, selv om jeg kunne spart noen kroner. Det der internettet er er gull verdt.

For høy pris

Omtale av  Thomas V

Prisen er for høy, og kvalitet varierer. Faller ut innimellom

Passer godt til vår situasjon. Koblet til abonemente jeg har på telefonen. Raskt og billig

Omtale av  Jan S

Virker perfekt og er billig. Ruteren kan også taes med i lomma hvis jeg trenger den andre steder

fiber

Omtale av  Arild H

har holdt på med kundeservice siden 31 Juli da jeg ikke hadde andre alternativer på linjenettetpå min adresse i dag er det 23 November og tingene er fremdeles ikke i orden lurer på om de noen gang kommer til å ta ansvar og leve opp til best service i landet

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Håpløs. får ingen informasjon! Tredje dag uten nett

Omtale av  Simon

Jeg ringe og få beskjed om det samme hver gang du skal få en SMS med oppdatering nå er det tredje dag uten Internett.

Kan vel ikkje bli verre...

Omtale av  Odd G

Ein dørseljar gav i desember 2022 eit godt tilbod som fekk meg til å gå over frå fiber frå Altibox til Telenor trådlaust breiband. Gjennom bortimot eitt år, har det vore tekniske problem som har ført til at strøymetenester som Discovery+ har stoppa opp med på følgjande periode med uskarpt tv-bilete - i tillegg har ein mystisk ustabilitet førekome. Ruter, teewee-boks og antenne har vorte skifta ut, men feilen har bestått og fakturaer har på grunn av dette velvillig blitt ettergitt av Telenor. Har i løpet av året snakka med ei lang rekkje personar på Telenor sin kundeservice; dei har to ulike avdelingar: Trådlaust breiband og tv-avdeling. Desse avdelingane er tydelegvis heilt sjølvstendige med kontor på kvar si side av jorda, så ein må ringje begge; eventuelt bli sett over frå den eine til den andre og repetere alt ein sa til den forrige ein snakka med. Sa opp kundeforholdet etter bindingstida og fekk beskjed om at eg ikkje skulle betale meir etter desember 2023. Likevel fekk eg faktura for januar i går og no har eg snakka med person nummer 6 i ein bortimot times lang telefonsamtale med kundeservice - person nummer 6 seier han skal fikse det; opprette ei sak, som han ordlegg seg - og eg skal ikkje betale noko meir. Då håpar eg at kundeforholdet med Telenor er over og går over til Altibox igjen. Takk til bortimot 50 personar som eg har vore i kontakt med på Telenor kundeservice; takk til han nordlendingen som har lese inn meldinga som startar samtalen når ein vel trådlaustbreibandavdelinga (utstyræææ) og takk og farvel til Telenor som leverandør av internettsignal og tv-underhalding!

t-we med trådløs breband

Omtale av  Helgehustoft

Har hatt t-we med trådløs breband ca 1 år plutseleg virket ikke tv fikk ikke inn noe.Tok kontakt med telenor de bekreftet å ha levert utstyret ca aug-sept 2022 men Tw-boksen var retunert nov 2023 men de skulle sjekke etter flere telefoner med feilsøking fikk de ikke kontakt med TW-boksen men Tw boksen står her og har alldri vert ut av huset stemmer med serienr Neste gang eg ringte sa de at det var en teknisk feil på anlegget slo meg til ro med i 4 dager plutselig nå sier de i en sms at desverre ikke lenger er kapasitet igjenn på linja de anbefaler at eg tar kontakt om 3 månder hvordan kan eg ha tv i 12 mnd plutselig er det ikke kapasitet ???? enendig kundeservice

prisøkning

Omtale av  Kjell B

Prisen ble nesten dobbel etter et år. DET ble ikke opplyst at prisen kom til å øke etter et år.! dårlig.

God nett

Omtale av  Oddvar H

Praktisk hjemmeside, lett og komme i kontakt med kundesenteret

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Fungerer som det skal, men får ikke utnyttet alltid på nett garantien

Omtale av  Einar

Selger mangler kunnskap om montering og svarer det kunden vil høre. Montøren kan ikke levere det selge har lovet med tanke på antenne plassering og kabelstrekk.

Økte prisen før vi i det hele tatt har fått satt opp utstyret

Omtale av  Kristin

Har bestilt internett og strømmetjenester fra Telenor og fått en ok pris på 698,- mnd etter å ha blitt overtalt til å avbestille et tilbud fra en konkurrent. etter 3 uker har vi fått utstyret og skal få dette installert om to uker. i mellomtiden får vi nå en e-post hvor Telenor informerer oss om at prisen settes opp til 899,- fra januar, og at vi kan si opp om vi ikke er fornøyd. Chatboten til Telenor er ikke til hjelp, og ventetidene på telefon er helt uholdbare. Alle jeg kjenner har dårlig erfaring med Telenor, så burde visst bedre enn å gå i denne fella.

telenor er dritt!!!!!! hater telenor

Omtale av  Chiller

holy shit telenor er så dritt !!! wifi kutter ut hver jævla dag, og når den er oppe så fungerer den fan ikke. tar 10 minutter å laste inn youtube video på 2 min. telenor er noe dritt, flere teknikere som har vært her og forsøkt å rette opp i mangelen uten noe framgang, og jeg kommer aldri i livet til å bruke det igjen

Telenor - usmidig som alltid

Omtale av  Øyvind

Generelt overpriset. I tillegg helt komplett latterlig å bli presset på en T-We boks, når man ønsker å bruke Apple TV. Ender dermed opp med å lagre en boks full av elektonikk, laget i fjerne østen og sendt til Norge, i et skap. Bærekraft på minus ti.

Tja , kan bli bedre

Omtale av  Petter A

Ikke helt stabilt og det blir en del utfall av sendinger.

Sammenlign tilbud på bredbånd
Sammenlign tilbud på bredbånd
Få det beste og billigste bredbåndet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Tar kun 2 minutter Helt uforpliktende

Bare kaos

Omtale av  Carine

Holdt på siden JUNI og fikse internett i huset, de fakturerer i vildensky, å klarer ikke levere, jeg har snakket med Telenor nesten daglig siden juni der de hver gang lover at det er fikset opp i. Men neida. Ikke en dritt. Å når jeg sier jeg ikke vil ha de, nei så er jeg bindt i 12 mnd å da finner de avtalen min osv, frem til neste faktura og jeg ringer de… da finner de meg ikke å det er bare kluss…. Drittselskap jeg ikke kan anbefale til noen….

Telenor Bredbånd

Har tilegnet profilen
Telenor Bredbånd deltar på Bytt.no

Telenor Bredbånd har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
Telenor Bredbånd besvarer ikke omtaler

Telenor Bredbånd har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
Telenor Bredbånd henter ikke inn tilbakemeldinger

Telenor Bredbånd benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR