Telenor Bredbånd opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De lokker deg med en flott pakke,når du blir kunde trekker de seg.Du snakker med nye personer hver gang.Du må gjennom 4 stk.før du kommer til han som kan det👎👎👎
Dere lover at det skal være den hastigheten det skal være men det er det ikke dessverre.
Har ikke noe annet å klage på enn pris, ellers ikke noe problem
Har hatt telenor bredbånd i ett år, å har hatt problemer i ett år. Har aldri hatt hastigheten jeg skal ha, samtidig som den er veldig ustabil. Har også hatt flere problem med t-we, som heller ikke er iorden ennå. Har kontaktet de flere ganger i løpet av ett år, å sist gang fikk jeg ikke svar før fjerde forsøk. Grunnen til at jeg fremdeles har det er pga ett års avtalen jeg tegnet.
Det tar lang tid for å få snakke med noen. Pga feilen de har gjort har de lovet oss 2 måneds fri internet. Men sendte de fakturaene allikevel og uten forvarsel stengte de internet pga manglende betaling.Når man betaler hjelper ikke heller. Det tar 3 til 5 dager for å åpne internet. Vi har barn i huset som gjøre lekser avhengig av internet. Dårlig veldig dårlig kundebehandling.
Var veldig stabilt det første året, men må nå restartet mange ganger om dagen. Fikk beskjed fra kundeservice om at det var patche kabel mellom router og telenor sitt utstyr som var problemet. Denne ble skiftet uten noe forbedring. Router er skiftet og nettverk satt opp på ny uten noe forbedring. Noe har skjedd den siste måneden som har skapt ustabilitet.
Er det noe jeg lurer på og ringer dem så blir jeg alltid møtt med en hyggelige behjelpelige og løsninsorganiserte person.
Hastigheten reduseres kraftig etter passert 100 megabyte. Ble ikke oppgitt.
Prisen er høy og har økt drastisk uten god begrunnelse. Lang ventetid på telefon for å komme i kontakt med kundeservice når det har vørt problem. Lite fleksibel ifht å j\kunne gjennomføre overføring av eierskap på abonnement mellom ektefeller (!)
Måtte bytte fra kabel til mobilt bredbånd mot vår vilje, helt rævva dårlig, og betaler alt for mye.
Litt småtrøbbel med oppsettet til telenor til å begynne med. Men etterhvert vil jeg si at Telenor har hentet seg godt inn. God kundeservice. Og alt ialt ett bra tilbud for oss. Vi er to i husstanden her!.
Det kom en selger på døra til min mor som ville selge fiber.Min mor sa da får dere grave den ned bort til veggen.Fiber ligger forsatt ved veien og der har den ligget i 3 år snart.Å ringe Telenor er jo sjanseløst og de kunne ikke godta prisen som ble skrevet i kontrakten til min mor.Når Telenor ikke har gjort noe så kan hun gå ut av kontrakten sin,da de ikke har gjort sine forpliktelser som beskrevet i kontrakten.
Prisen må ned. Er ikke tilpasset den voksne aldersgruppen som ikke surfer på nettet eller ser på mange kanaler
Ekstremt dårlig service fra denne leverandør. Har vært uten brebånd i flere måneder og har måtte skaffe mobil bedbånd ruter selv for å kunne har tilgang til internett og TV pakken T-We som vi har i vår avtaler med Telenor. Har fått beskjed på nettsiden deres og per telefon og sms at de ha BRUDD og det er kun dette som er svaret. De forstå ikke at dette er et problem for sine kunder, et dårlig kvalitet mobil bredbånd ruter alternativ mener de er alt de kan tilbyr. Dato for reperasjon av BRUDD den endres hele tiden 3-4 måneder mener de, før dette kan repreres. Vår brebånd fiber er lagt via telefon stolper, i luften. Dette bør være en quick fix. Alle våre 15 naboer har bredbånd forbimdelse fra samme fiber kabel? Har aldrig opplevd så dårlig service fra en IT leverandør før, og kommer til å bytte leverandør så fort dette la seg gjøre når problemet er fikset.
Kundeservicen hos Telenor er noe av verste jeg har vert borti. Dytter alt ansvar på meg pga at jeg ikke bruker deres elendige ruter. Samt at de ikke har peiling hva de snakker om. Likte de mye bedre når de het Canal Digital. De truer også med fakturer deg hvis du melder en feil som de ikke finner. Så sikkert mange som vegrer seg om å si fra. Produktet er bra hoss meg , vill du ha hjelp styr unna Telenor.
useriøst.. under ei oppdatering vart tvboksen ødelakt fekk ikkje tilbud om ny boks