Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gode og raske skadeoppgjør! Grei saksbehandling og grei kontakt med selskapet underveis.
Svært misfornøyd med selskapets behandling av saken. Vurder andre selskapers behandling av saker som gjelder reiser og Covid-19
Når man trenger forsikringen, er det alle tiders å samarbeide med dere.
God service. Rask respons. Har ingenting å utsette på dette selskapet.
Kort saksbehandling og hyggelig kommunikasjon med saksbehandler
Kom hjem fra ferie til en fryser som var ødelagt. Er fornøyd med ganske rask saksbehandling. Og at matvarene som var i fryser blei dekt av forsikringa. Det jeg ikke er fornøyd med, er at vi ikke fikk dekt fryseren som var ødelagt. Måtte kjøpe en ny fryser.
Hadde forsikringer hos DnB og var fornøyd. Så overførte de ansvar til Fremting og alt ble bare rot.. EKSTREMT lang kø/ventetid på komme gjennom på telefon Veldig rotete med skadeoppgjør
Rask skadebehandling, raske tilbakemeldinger fra skadeavdeling
Strålende fornøyd 😀 rask og hyggelig saksbehandler som løste saken min omgående
Meget fornlyd med hurtig saksgang. Oppgjør. At dere har aldersfradrag det burde ikke komme inn før tingen er over 6 år. Hadde klp avtalen fortsatt vert kun via sparebank1 så hadde di ikke trukket aldersfradrag.
Enkelt å legge inn skade, oppfølging per mail om evt tilleggsinfo og kjapt resultat. Alt dette var gjennomført godt innenfor 24 timer.
Meldte skade på søndag og på tirsdag hadde jeg fått oppgjøret. Kunne ikke vært mer fornøyd
Å fylle ut skadeskjema var veldig enkelt og lite omstendelig. Svar kom kjapt og var fornøyd med oppgjør. Anbefales!
Lett å komme i kontakt / få hjelp. Dyktige saksbehandlere. Meget god oppfølging.
Jeg møtte en hyggelig behandler og saken ble meget raskt behandlet.
Smidig måte å melde skaden på ved at den kunne meldes inn over telefonen. enkel og grei prosess. Stusset på at det ikke er mulig å få se hva saksbehandleren noterte. Ikke noe problem i denne saken, men misforståelser er jo en del av livet!