Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlingstid var 35 virkedager, etter disse dagene måtte vi mase om å få tilbake pengene vi hadde krav på. Vi betalte også forsikring hele tiden på ei forsikring vi ikke skulle ha mer fordi hunden vår måtte avlives.
Kundebehandlingen er kjempedårlig. Ingen kunnskap på saksbehandleren .Frastjålet telefon , men jeg fikk beskjed om at den ikke var stjålet , den var mistet. Det bestemte den dama jeg snakket med. Med telefonen lå det bankkort og førerkort så hadde den vært «mistet» som hun påstår hadde den vel kommet til rette. Men nei den ble stjålet
Fikk ikke igjen det jeg hadde forsikret hos dere. Synes det er veldig dårlig når jeg har forklart hvordan å vært så nøye med det jeg innhentet av priser på det jeg hadde.
Skadesak sendt torsdagskveld, ute av verden fredagsformiddag
Når en forsikrer et dyr eller ting, forventer en at oppgjøret ved skade går hurtig og korrekt. I vårt tilfelle fungerte dette utmerket.
Enkel og grei behandling. Proffe saksbehandlere, fikk klare instrukser vedrørende behandling av skaden. Storfornøyd.
Behandlet saken raskt og smidig. God dialog med saksbehandler. Tillitsfullt selskap som kan anbefales. Raskt oppgjør. Litt vanskelig å finne frem til Fremtid på DNB's nettsider.
Jeg meldte krav på nett. Klar tilbakemelding på hva forsikringen dekker. God veiledning om hvilken forsikring jeg burde bruke. Jeg fikk en kajakk stjålet fra biltak ved hjem og kunne bruke innboforsikringen. Raske tilbakemeldinger på e-post. Raskt og godt skadeoppgjør.
Skadeoppgjør tar for lang tid og mailer besvares svært tregt.
Mange merkelige klausuler. Den gjelder her men uke der osv. Slik orker jeg ikke å forholde meg til. Jeg trodde jeg hadde den beste forsikringen.
Dårlig kundeservice. Jeg ringte Dnb og ba forsikringselskap kontakte meg,ringe meg noe de ikke gjorde. De sente kun en mail der de så at de ikke dekte skaden
Raskt oppgjør god kundebehandling posetift overrasket
Kjappt svar å kjapp avklaring👍🏻 Sende inn dagen etter mobilen knuste, fikk svar under 12 timer etterpå. Toppers
Når man en sjelden gang trenger å bruke forsikringen så er det så mange muligheter forsikringsselskapet kan sno seg unna å hjelpe kundene
Lang ventetid, slett arbeid utført av saksbehandler og kronglete vei å gå for å få de til å se på saken, men da gikk behandlingen fort!
Første gang jeg ødelegger en mobil, har hatt mobil siden ca -94. Får ikke dekket ny skjerm. Betalt forsikring i mange år, men når d trengs hjelp... VELDIG MISFORNØYD