Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra. Raske svar og bra behandling. Bare veldig dyre bil forsikringer for en som er over 50 år.
Hei Christopher, så fint at du er fornøyd. Takk for tilbakemelding! Prisen kommer nok mer an på type bil og hvor mye du kjører, enn at du er 50 år ung. Det er jo stort sett et pluss at du har erfaring. Noen biltyper er vi rimeligere på enn andre, det henger gjerne sammen med ulykkesstatistikk for biltypen. Ta gjerne kontakt med oss hvis du vil vi skal se på avtalen din. Hilsen Heidi (50+)
Veldig skuffet! Meldte inn en sak der jeg fikk avslaget uten at saksbehandler hadde satt seg inn i saken. Svarte opp mailen, men fikk ikke svar. Har purret opp på Mail 7 ganger siste 3 mnd, fortsatt uten svar. Har også ringt inn og fått beskjed om at jeg skal få svar. Utrolig frustrerende å betale for forsikring når man ikke engang får svar på henvendelser… dette får vel gå videre til finansklagenemda.
Hei Kim, så kjedelig å høre! Jeg får ikke fulgt opp saken din med så lite info, men du kan også kontakte oss via klageskjema på hjemmesiden vår, hvis du ikke får svar fra saksbehandleren din. Hilsen Heidi
Trofast kunde gjennom flere år, enkelt og raskt oppgjør ved skade. Gode vilkår
Åh, vi blir ekstra glade når lojale kunder tar seg tid til å anbefale oss! Tusen takk, Espen! ❤️ Hilsen Heidi
Frende forsikring ser ut som en forsikringsselskap så lenge de får betalt , ved en skade så er de verdens verste, respektløs og ikke minst veldig fordomsfull. til slutt ender det med at de ikke hjelper deg uansett hva du sier og gjør. hold dere unna frende.
Hei Tommy, kjedelig at du har den erfaringen med oss, sånn skal det jo ikke være. Usikker på hva som har skjedd i saken din, men si fra til saksbehandleren din, hvis du ikke allerede har gjort det, så ser vi på saken din på nytt. Blir vi ikke enige, kan du klage videre, det står det info om på hjemmesiden vår. Hilsen Heidi
Har god erfaring.Greie og raske oppgjør ved skade.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Alf! Glad du er fornøyd!
Very poor customer service, trying to give inaccurate and misleading information to customers. Never follow up on their customer service promises. First time in 15 years I am switching car insurance companies before the year is over.
Sorry to hear about your experience, James. This is not how we want to meet our customers. Please send us a message directly, so we can look into what has happened in your case. Kind regards, Heidi
Dårlig oppfølging i henhold til innmeldt skadesaker.
Hei Paul, takk for tilbakemeldingen din! Det har vært vanvittig travelt på nyåret, beklager hvis det har gått ut over oppfølgingen i skadesaken din. Det vil nok gå seg til. Du kan også følge den på Min side, på frende.no. Hilsen Heidi
Synser og antar. Det samme skjedde med de angående en reiseforsikring. Veldig lite tilfreds
Hei Anne, leit å høre at du ikke er fornøyd. Håper du lar saksbehandleren din gi deg en god forklaring, det er det vanskelig å gå inn på her. Hilsen Heidi
Alt er bra på forsikring, men nå jeg er misfornøyd og vil ha ny selskap
Hei Ahmed, ta gjerne en prat med forsikringsrådgiveren din, hvis det er noe du vil vi skal se på sammen med deg. Hilsen Heidi
Fremstår som veldig dårlig reiseforsikring. I alle mine år, alle mine reiser har jeg ALDRI opplevd å bli nektet dekning fra min tidligere forsikring. Nå har det skjedd begge gangene jeg trengte hjelp av Frende. Sier opp hele greiene.. Bare en stor vits.
Hei Fred, skjønner at det er leit å ikke få dekket skader som oppstår, men det spørs om ikke det ville vært samme utfall også hos andre. Sammenligner du vilkårene for reiseforsikringen i Frende med andre, vil du se at vi dekker det samme, og i de fleste tilfeller mer. Hilsen Heidi
Denne forsikringen slo If med mange tusen i året, fra 2700 pr måned så betaler jeg med leiligheten og bilen en carawelle 2017 mod reg som personbil som er tilrettelagt for el rullestol. for alt inkludert reiseforsikring betaler jeg litt over 1400,- pr mnd med 12000 km på bilen. Da svarte If det går ikke an.
Glad for å høre at du er fornøyd! Hos oss er du i trygge hender også hvis uhellet skulle være ute. Hilsen Heidi
Kundeservice og tilbudene deres er det noe rart med, ellers billig og bra og passer de fleste. Jeg har hatt Frende i alle år og har vært fornøyd kunde enn så lenge. Innlogging med Bankid App er en fin ting. De har alle forsikringene jeg trenger, men som sagt det er en grunn til at man bytter selskap
Veldig hyggelig å høre at du har vært fornøyd så langt, men kjedelig at du har hatt en mindre bra opplevelse med tilbud og kundeservice i forbindelse med det. Kanskje veiene våre krysses når du tar en sjekkerunde en annen gang :) Hilsen Heidi
Så langt er jeg veldig fornøyd med Frende forsikring.
Herlig, Magne! Det blir vi veldig glade for å høre.
Rask behandling med skade. Har ringt og fått prisen ned en gang, men mener de bør heller holde prisen nede da ikke alle føler for å prute for å få ned prisen.
Hei Widar, takk for tilbakemeldingen din! Det er nok mange som opplever et påslag på prisene sine i år, etter det heftige skadeåret i fjor, og prisøkningene på deler og reparasjoner. Skjønner at det ikke er den hyggeligste meldingen å få. Hilsen Heidi
God kundeservice. Enkelt og effektivt oppgjør etter en viltpåkjørsel. Ellers raske tilbakemeldinger på forespørsler. Rimelig pris.
Veldig glad for å høre at du er fornøyd med både skadehåndtering, pris og kundeservicen vår. Tusen takk for tilbakemeldingen din! Hilsen Heidi
Lite imøtekommende for å diskuter skadeårsak virket kverulante og lite lydhør da det viste seg at skadeårsak var en annen en først antatt. Dette kostet meg dyrt. Klaget på vedtak,men virker som saksbehandlere ikke har nok kunnskap om båt.
Hei Kåre, det er nok slik at når skadeårsaken er avklart og viser seg å ikke være dekket i vilkårene dine, så blir det ikke utbetaling. Likevel leit at du opplever oss som lite lydhøre, sånn skal det jo ikke være. Hilsen Heidi